1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Audioslave

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Timmeh, 28 jan 2007.

  1. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Waahah. Een hoop vinden hem een kwal, maar muziek maken dat ie kan.:cool:
     
  2. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat had ik ook gelezen ja van Tim en Brad van hun drumm and bass cd. Maar is dit niet gewoon allemaal eenmalig? Of gaat de band (met de band bedoel ik Tom, Tim en Brad) toch echt definitief uit elkaar? Zou erg jammer zijn.
     
  3. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Kennen jullie trouwens het nummer Good Morning Vietnam? Staat vaak bij Rage Against The Machine maar dat nummer is dus helemaal niet van hen!

    Is van Urban Dance Squad (Nederlandse groep uit Utrecht), ik heb even verdergezocht op YouTube en wat meer nummers geluisterd en het heeft eerlijk gezegd wel wat van ratm :)

    Kan zijn dat jullie dat al wisten hoor, maar kwam er net achter (A) En ik denk, ik meld het even ^^
     
  4. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.youtube.com/watch?v=KMGtZnuE1Vc

    Nummer van Chris Cornell's nieuwe soloalbum. En hij is goed! :) Way much better dan zijn eerdere soloalbum wat eigenlijk best wel kut was, dit is echt een heerlijk nummer :)
     
  5. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Het nieuwe album van Chris Cornell is nu te downkopen!

    Morgen ga ik naar een concert van hem toe, en ik was benieuwd of er nog meer XBW'ers gaan?
     
  6. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    * kickje
    klikje

    Het zit er dus in dat deze heren naar europa komen, wordt beweert.
    Ik verwacht ze dan eigenlijk minimaal wel op een festival zoals pinkpop of een belgen festival. Als ze komen.
     

Deel Deze Pagina