1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac - [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 21 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Breng de Mighty morgen ook weer terug naar de MM.
    Krijg kramp in mijn handen bij het indrukken van de zijknoppen :mad:
     
  2. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die knoppen opzicht wel mee vallen. Ik vind ze juist super handig. Als ik in de zijknoppen knijp krijg ik al m'n vensters te zien (Exposé) en als ik op de middelste knop druk zie ik m'n Spaces. Alleen de scrollbal kapt er zo vaak mee ! |:- daar word je wel eens moe van.
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb ook een Mighty Mouse aan m'n iMac hangen en ik vind 'm heerlijk! Het scrollballetje werkt zo perfect en de zijknoppen gebruik ik voor Expose. Ideaal!
     
  4. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe lang heb je 'm al dan ? De scrollbal deed het bij mij in het begin ook perfect, maar als je 'm langer gebruikt komt er denk steeds meer vuil in te zitten en kapt ie er mee. Het is dus elke keer met een natte doek hard over het balletje heen raggen !
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb mijn witte Elecom mouse maar weer uit de kast gehaald.

    Moet steeds de muis in een wurggreep houden anders kan ik de zijknoppen niet indrukken.
    Erger me er steeds meer aan en waarom gaat die morgen weer terug !
     
  6. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    Na een tijdje krijgt je scrollballetje ook van die kuren dat je tijdens het scrollen een afwijking hebt naar opzij. Ontzettend irritant.
     
  7. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb geruchten gehoord van een vriend van me dat de iMac in prijs gaat dalen naar ongeveer 700 euro. Ik heb geen idee of dit op waarheid is gebaseerd of uberhaupt wel ergens vermeld is ooit, maar ik vind het redelijk aannemelijk klinken. Als dit zo is ben ik bang dat de tweede Apple computer mijn kamer snel zal betreden. Gezelschap voor m'n MacBook 2,4 Ghz. (L)Apple.
     
  8. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Lol dus je vindt het aannemlijk klinken terwijl je het nog nooit ergens gelezen hebt? ;) That makes sense :+

    Er zijn geruchten dat apple haar winstmarge wat naar beneden gooid, maar 300 euro van een machine die normaal 1000 kost, nee dat klinkt niet aannemelijk.

    Niet dat ik het erg zou vinden, maar dat gaat echt niet gebeuren.

    Van een paar tientjes tot maximaal 100 euro en dat is al wishfull thinking. Van een machine als een Mac Pro zou het best kunnen, maja die is ook 2 tot 3x zo duur als een imac.
     
  9. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Onmogelijk idd dat de prijs met €300 naar beneden gaat, 50 euro max op de iMac systemen en misschien wat meer op de MB Air.
     
  10. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Werkt die Apple (Mighty mouse) muis eigenlijk onder Windows? Ik wil een nieuwe muis, en vind hem wel lekker in de hand liggen namelijk! En zeer binnenkort heb ik ook eindelijk mijn Mini Mac, dus hij komt er zoiezo wel, maar ik vroeg me het gewoon af :9
     
  11. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja.
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De Wireless versie werkt via Bluetooth en niet met een USB-ontvanger.
    Met de juiste driver zou je misschien de Mighty onder Windows aan de praat kunnen krijgen.

    Het installeren op mijn Mac mini was een eitje.
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Gebruik 'm nu bijna een jaar en af en toe moet ik het scrollballetje poetsen. Maar dat is heel simpel door 'm op zijn kop over een A4tje te rollen.
    Werkt prima onder Windows, de bedrade in ieder geval.
     
  14. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    ^ okay dan ! Ja dat heb ik ook eigenlijk. Verder vind ik 'm ideaal werken vooral met spaces en exposé.

    Heb alleen iets vaags. Af en toe is het echt heel moeilijk om m'n rechtermuisknop in een keer goed in te drukken. Als ik 'm dan re-connect gaat ie weer heel gevoelig echt heel vaag.
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2008
  15. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Volgens apple is mijn bestelling nu in handen van UPS, eindelijk heb ik dan een Track'N Trace nummer ontvangen. Wanneer ik deze invul op de site van UPS krijg ik het volgende te zien:

    Trackingnummer: ** *** *** ** **** *** *
    Type: Pakket
    Status: Ontvangen factuur gegevens
    Verzonden naar: DELFT, NL
    Verzonden of
    gefactureerd op: 06/10/2008
    Service: STANDARD
    Gewicht: 4,3 Kg
    Meerdere pakketten: 1

    Betekent dit dat hij al verzonden is of dat hij later pas komt?
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Vandaag verzonden, morgen in huis.
     
  17. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Super! Lang genoeg op gewacht trouwens 8). Ben benieuwd!
     
  18. Stripe

    Stripe Active Member

    Berichten:
    257
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog 1 week :D
     
  19. Mozilla

    Mozilla Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleempje met internet op bootcamp.
    Ik gebruik een iMac G5(generatie voor die alluminium dingen) die van mijn moeder is geweest.

    Bootcamp en Xp geinstalleerd alles werkt goed, behalve internet. Ik maak gebruik van Draadloos internet en de AirPort die in de compyter zit maar het is on-ge-lovelijk traag. Ik dl met 50 kb's en mijn total speed komt niet boven de 4000(terwijl hij op de mac rond de 35000+ hangt), Als ik op de mac ga heb ik geen probleem met internet maar bij de PC wel. Heb ik soms een update gemissed ofso?
     
  20. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    [​IMG]


    Officiele uitnodigingen zijn uit de deur. De 14e is nu 100% bevestigd en notebooks ook.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina