1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac - [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 21 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Paragon NTFS for Mac heet het.
     
  2. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik gebruik connect360 om media van een aaimek naar de 360 te streamen. Dit werkt opzich best aardig, alleen wordt bij opstarten van de mek telkens gevraagd of 360helper.app inkomende verbindingen mag accepteren. Ik wilde hem bij de firewall accepteren maar kan hem niet vinden om toe te voegen.. Iemand hier ervaring mee??

    Ohja, ik heb wel 360connect zelf in de lijst geaccepteerd :§
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2008
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Geen last van eerlijk gezegd! Dus hierbij kan ik je helaas niet helpen.
     
  4. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Die penryn processors, zijn die nou nog wel in de mac gebruikt? Toch alleen in de macbook pro?

    Ohh, nog 14 dagen, kijken wat ze te bieden hebben:)
     
  5. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Hmm bij nader inzien had ik die prefpane (oid) er volgens mij dubbel instaan. Wist niet waar ik dat moest zoeken. Wellicht dat t nu goed staat.. Hopen dat t wel nog werkt. Snap er echt nooit iets van hoe je nu dingen installeerd of wegkiept op de mek.. 8)

    Heb je btw de nieuwste versie van 360connect? Als ik zelf een mek had zou ik er wel 20$ voor over hebben want t werkt verder best aardig en de nieuwe versie is ook wel beter dan mijn wat oudere geleende versie :)
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb de nieuwste met een mooie serial erin! ;)
     
  7. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Ook geleend toevallig? (=hint :p )
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    iSerial Reader! ;)
     
  9. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Interessant :cool:

    Helaas.. blijft bij 3.2.3
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2008
  10. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag me macbook verkopen en voor de macbookpro gaan.
    Nu vraag ik me af hoeveel dat ding nog waar zal zijn?
    Hij is nu 1 jaar en een maand oud , verder zitten er wel krassen op de achterkant ( geen idee hoe , lijkt wel met sleutel te zijn gedaan ) en mist er stuk van de toetsenbord behuizing, maar scheen dat je daar verlengde garantie op hebt? dus dan kan dat altijd gefixed worden voortijdig.
    Ook zit er inplaats van 1gig ram geheugen 2 in. en 2 ghz core 2 en 80 gig hardeschijf.

    Mocht hij nog redelijk waardevast zijn ( koste me jaar geleden 1200 euro ) dan is de stap naar Pro snel gemaakt\o/
     
  11. Stripe

    Stripe Active Member

    Berichten:
    257
    Leuk Bevonden:
    0
    Gezien de beschadigingen en het feit dat de MacBook nu al begint bij 999. En er dan over 2 weken ook nog eens nieuwe MacBooks worden aangekondigd..
    Zou ik denken dat je er zeker niet meer dan 500-600 voor krijgt.
     
  12. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Status van mijn Macbook bestelling is nu 'onderweg naar klant'. Hiervoor wat het 'onderweg naar land van bestemming'. Verwachte levertijd is alsnog 6/7 oktober, kan mij niet voorstellen dat het tot dan moet duren?
     
  13. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Haha, zo te zien erg zenuwachtig.
     
  14. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Nouja, ik heb de bestelling 20 september geplaatst, vind het wel lang duren ;). Bovendien kan ik hem ook wel erg goed gebruiken, en ja, ik ben ook erg nieuwsgierig naar het apparaatje ;).
     
  15. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Apart dat het zo lang duurt. Meeste mensen hebben een macbook toch wel binnen een week binnen, vaak zelfs een paar dagen. Het is niet zo dat het normaal is dat je een maand moet wachten, dat zijn Mac Pro tijden.

    Maar misschien heeft het er mee te maken dat over 2 weken de nieuwe macbooks komen en ze hun stock aan het verkleinen zijn.
     
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    In het begin stond er ook een paar weken voor (2jaar terug ruim).
    Bij de MediaMarkt zie je nu leuke Macbook aanbiedingen, al leken er ook wel een paar typfouten in de folder te staan.
     
  17. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    MacBook voor 400 zoveel euro bij MM? :x

    Typfoutje lees ik hier? Of vooruitlopen op de aanstaande aankondiging? Voor dat soort prijzen wil ik best even wachten :+ Kan ik meteen een snellere nemen ook.
     
  18. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb gisteren een wireless Mighty mouse gekocht , maar zit toch met een vraag.

    Is het normaal dat het indrukken van de zijknoppen behoorlijk zwaar gaat ?!?!?
    Vind ze niet lekker werken namelijk !!
     
  19. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Mighty mouse zuigt zwaar vind ik... Ik kan nooit die knoppen normaal indrukken.
     
  20. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Idd, mooi een logitech muisje eraan. Mighty mouse schijnt ook snel kapot te gaan.


    Nog paar daagjes en dan weten we het, maar klinkt goed voor de mensen die een macbook willen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina