1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac [Deel 10]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door WinterBase, 9 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dus die foto is nep? Fucking ziek van mensen om dan zulke photoshops te gaan maken, en ook nog door iemand van de krant zo te horen dus? Die lui kennen echt geen grenzen he.
     
  2. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    De een z'n dood is de ander z'n brood, alleen beginnen ze nu al een stukje voor de dood...

    Maar goed, denk wel dat Tim Cook het goed gaat doen aangezien volgens mij niemand (en dan doel ik op de consumenten) er wat van gemerkt heeft dat hij al sinds januari de leiding daar heeft.

    Vorige week zelf ook maar even de World Travel Adapter Kit gekocht omdat ik naar Ierland verhuis, stel dat er wat gebeurt kunnen ze in ieder geval niet zeuren dat ik een goedkope adapter van 3 euro heb gebruikt...
     
  3. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    OS X Lion 10.7.2 Build 11C48

    Focus Areas

    - AirPort
    - AppKit
    - GraphicsDrivers
    - iCal
    - iChat
    - Mac App Store
    - Mail
    - Spotlight
    - Time Machine

    Nice, eens testen of dit mijn steeds erger wordende Wi-fi problemen oplost! 720MB+..
     
  4. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik wacht nog lekker een paar updates af en ga dan pas over op Lion. Imo is het toch niet een essentiele upgrade vanuit SL.
     
  5. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Zeker, ik zou het ook niet nog een keer doen. Het is een soort Vista is mijn gevoel.
     
  6. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind het wel vreemd dat sommige mensen geen problemen hebben (zoals ik op MBP 15 inch 2010) en anderen klagen over een Vista gevoel.

    Zou je zeggen dat het hardware afhankelijk is.
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb ook totaal geen problemen. Ook niet met WiFi. (MacBook Pro 13" mid 2010)
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Safari toont bij mij met regelmaat even een beachbal sinds lion.

    Btw, kan ik waarschuwingen van gedownloade files niet uitzetten? Vind die zo storend. Download je een lettertype die gelijk uitgepakt wordt, krijg je voor elke variant een waarschuwing. Ik vertrouw wel op mijn eigen veiligheid met het downloaden, daar hoef ik niet zo een irritant venster steeds voor weg te klikken.
     
  9. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ben ik het wel mee eens.

    Ik vind zelf het hele idee om iOs-elementen naar desktop niveau te brengen tot op heden niet zo fantastisch. Misschien is het een kwestie van wennen maar opties zoals 'Natural Scrolling' en Launchpad doen het voor mij momenteel niet.
     
  10. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een advies nodig, heb 2 dagen geleden dubbel frissss :+ Over mijn toetsenbord ( MBP 13" ) laten flikkeren. Alles werkt nog perfect ( knoppen / aan, uit / cd speler ). Alleen nou plakken de toetsen aan de rechter kant. Als ik met een spray van Iclean
    [​IMG]
    er onder spuit, dan doet hij het 1 weer 1 dag zonder plakken. Maar dit lijkt me ook niet heel goed... Iemand tips wat ik nou het beste kan doen? Opsturen ( kosten 150 euro voor een nieuw toetsenbord..... )
     
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Is het verwijderen van de toetsen geen optie ?

    Op Youtube staan genoeg filmpjes.
     
  12. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Je kan de hele toetsenbord 'unit' gewoon verwijderen, zoals hierboven aangegeven moet je daarvoor even op YouTube kijken. Vervolgens kun je die gewoon eens gronding gaan reinigen met gewoon afwasmiddel. Een uurtje werk en een leven lang plezier :p.
     
  13. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Schijnt aan de WIFI kaart in o.a. de iMac's te liggen. MB en MBP's hebben geen/minder last inderdaad.

    10.7.2 heeft het iig niet verholpen. :mad:
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Natural-scrolling is heerlijk! Ben er al volledig aan gewend.
     
  15. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Als je veel gebruik maakt in mijn geval mijn iPhone en iPad is de omschakeling veel gemakkelijker.
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik erger me juist aan het scrollen op computers waar het niet 'natural' is. :+
     
  17. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Sinds Lion krijg ik zodra ik mijn iMac uit slaapstand haal altijd het wifi menu te zien, ook al maakt hij automatisch contact met mijn thuisnetwerk. Iemand enig idee hoe ik dit kan uitschakelen?
     
  18. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Mensen hier ervaring met Avid Media Composer? Eerst werkte het programma altijd prima, maar wanneer ik nu een file af wil spelen, ruw of al een compleet bewerkt filmpje, slaat het programma na een tweetal seconden vast...

    Iemand enig idee hoe dit kan komen?
     
  19. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee ik wilde dus een 15 inch Macbook Pro kopen.
    Waar kan ik deze het goedkoopst halen?
    Ik ben een student dus ik zou studentenkorting moet krijgen.
    Ik heb de site Surfspot ontdekt, zijn er meerdere (betere) alternatieven?
     
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Af en toe heeft de MediaMarkt een 19% btw korting actie. Dat scheelt nog al. Ik had op mijn macbook toen 250 euro korting :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina