1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iPhone [Deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door WinterBase, 13 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Word eens tijd dat meer xbwers zich gaan bemoeien met bike or die2 en zich gaan mengen in de world ranking . Cliffnl is de naam. Voor vragen mag je zowel hier als daar pmen. Heel cool bmx spelletje!!!
     
  2. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zoek voor de iPhone eigenlijk een nieuw headsetje. Het liefst wil ik er dan meteen een zonder draad (ivm werk is dat wel lekker). Maar nu vroeg ik me dus af of de iPhone sowieso muziek via bluetooth ondersteund, en wat nou en goede headset zou kunnen zijn.

    Deze heb ik gevonden: http://www.alternate.nl/html/product/Headsets_Bluetooth/MSI/SyrenPhone_Whisper/-1084194/?

    Dit is ook ongeveer het model dat ik in gedachte had.

    EDIT: Nog een vraagje. Ik krijg van de week dus nieuwe iPhone. Als ik de Sim kaart uit de oude haal, in de nieuwe stop en deze met mijn computer sync, zet hij dan alles over dat ik op mijn oude iPhone had? Of moet ik nog dingen veranderen ofzo?
     
    Laatst bewerkt: 17 feb 2010
  3. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Het volgende komt rechtstreeks van iphoneclub:

    T-Mobile introduceert 1-jarige iPhone-abonnementen

    De iPhone is via T-Mobile vanaf 23 februari ook verkrijgbaar met een 1-jarig abonnement. T-Mobile heeft dit zojuist bekend gemaakt op het Mobile World Congress in Barcelona. Dit abonnement geldt voor alle modellen van de iPhone 3G en de iPhone 3GS en zal verkrijgbaar zijn in alle 80 T-Mobile Shops, via T-Mobile.nl, via T-Mobile telesales of via één van de T-Mobile-partners.

    Hendrik Kasteel, Directeur Marketing bij T-Mobile in Nederland:

    Er is een groep klanten die niet gebonden wil zijn aan een contractstermijn van twee jaar. Zij willen sneller kunnen wisselen van toestel en zijn ook bereid hiervoor iets extra’s te betalen. Voor deze groep komen we nu met aantrekkelijk 1-jarig abonnement speciaal voor de iPhone.

    Volgens het persbericht is er vanaf 23 februari 2010 meer informatie beschikbaar via www.t-mobile.nl.

    De prijzen voor de verschillende modellen en abonnementsvormen voor het 1-jarig iPhone-abonnement zijn als volgt:

    [​IMG]

    T-Mobile is de laatste maand redelijk agressief aan het proberen om bestaande (vroege) iPhone-abonnees te behouden met een aanbod om voor een kleine meerprijs te upgraden naar een iPhone 3GS, gekoppeld aan een nieuw tweejarig abonnement. Het daarvoor ingeschakelde telemarketingbureau bedient zich hierbij van nogal onconventionele verkooptechnieken, onder meer door te melden dat de betreffende verkoper “absoluut zeker van Apple te horen heeft gekregen dat er dit jaar geen iPhone 4G op de markt zal komen” of door absurde prijzen van $2000 voor de iPhone 4G te noemen. In ons artikel ‘T-Mobile belt vroege iPhone 3G-bezitters voor abonnementsverlenging‘ lees je hier meer over.

    Iphoneclub bericht: http://www.iphoneclub.nl/59709/t-mobile-belt-vroege-iphone-3g-bezitters-voor-abonnementsverlenging/
    Persbericht T-Mobile: http://www.t-mobile.nl/iphone/persbericht.html
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Wanhoops pogingen van T-Mobile.. :+
     
  5. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Ik heb een paar vragen.
    Wanneer komt de nieuwe iphone?
    Wat zijn de verschillen tussen de 3gs en de 4 gs?
    Is een iphone mogelijk met vodafone?
    Wat is de richtprijs per maand?

    Alvast bedankt.
     
  6. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    - Geruchten zijn de zomer.
    - 4GS is nog niks over bekend dus ook geen vergelijkingen duhhhh.
    - Is mogelijk met Vodafone, maar dan alleen een iPhone waar nog nooit een simlock op heeft gezeten en die zijn volgens mij minstens 700+ euro.
    - Zie T-Mobile website?
     
  7. vagegast_112

    vagegast_112 Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het mogelijk om met een iPhone/iPod Touch verbinding te maken met een netwerk dat WPA 2 beveiligd is?

    Ik krijg het niet voor elkaar namelijk...
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ja. Als je het wachtwoord weet.
     
  9. vagegast_112

    vagegast_112 Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok ja die weet ik toevallig...
    Maar dat werkt dus niet
     
  10. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je je iPhone een hard reset geeft, dan raak je toch niks kwijt of wat dan ook? M'n iPhone is nogal traag de laatste tijd, duurt wat langer hier en daar, en wil weten of een hard reset nut heeft.
     
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Met een hard-reset zet je de iPhone terug naar de fabrieksinstellingen.

    Soft-reset.
    Druk tegelijk op de Home + Wake-up knop en houd deze minimaal 5 seconden ingedrukt.
     
  12. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    iPhone is stuk trager dan sinds ik hem heb. Ik heb 1 pagina vol met apps, voor de rest niks. Heb nog 5.1GB over en dat is het. Hij werkt gewoon niet meer zo snel, soms loopt hij 1 seconde vast als je lock screen ontgrendelt. Begint beetje irritant te worden.
     
  13. rolandje

    rolandje ManU Prevails

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    dan moet je hem herstellen
     
  14. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Proberen kunnen ook veroorzaakt worden een App met een gigantische cache geheugen.
    Dat probleem had ik een tijdje geleden.
     
  15. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Apps die ik nu heb ;

    iCamCorder
    Sleep Cycle
    Belstatus
    IMDB
    Angry Birds
    NU
    FlightControl
    Traffic Rush
    Touchmouse
    Shazam
    Paper Toss
    Sunday Lawn

    Sleepcycle, NU en Belstatus heb ik vrij lang. Meer niet echt.
     
  16. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Van jouw App's heb ik alleen Shazam en IMDB.
    Bij mij werden de problemen veroorzaakt door App's zoals Google Earth , Joost en Hyves.
    iTunes gaf steeds aan dat ik bijna 1GB aan data had gebruikt door overige programma's.
    De overige programma's bleek later het cache geheugen te zijn van de verschillende App's.
     
  17. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Zoek een case voor mijn iPhone die ik volgende week binnenkrijg, Krijg een 3GS wit 16GB. Wil een doorzichtige case wat niet echt opvalt maar toch goed beschermt, vind die achterkant wel mooi alleen zonde om hem zo te laten bekrassen. Zag ook volgens mij een keer een leather case waar je het appeltje nog mooi kon zien, was netjes uitgesneden. Kan die alleen niet meer vinden.

    - Minimaal
    - Achterkant
    - Doorzichtig of dat ik alleen het Apple logo kan zien.
     
  18. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    check ff Incase die hebben erg mooie cases vind ik (heb er een van Incase voor mn iPod Classic, heel minimalistisch, 1mm dik ofzo maar)! Meeste cases van Incase zijn te bestellen van apple.nl!

    EDIT: de Snap Case bijv?
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2010
  19. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Thanks Sjac! Ik check die wel ff
    Had net ff een Griffin Reveal case gevonden. Ben ff naar die aan het kijken.
     
  20. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Check deze http://shop.iphoneclub.nl/bodyguardz-full-body-voor-iphone-3g
    Werkt perfect, alleen heb je voor het aanbrengen een Engelen geduld nodig.

    Zelf wil ik ook een Iphone 3GS aanschaffen. Alleen is de twijfel er nog erg... De geruchten zijn dus sterk dat de Iphone 4G eraan komt deze zomer, waardoor ik misschien maar moet wachten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina