1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Siemenn, 24 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ja, maar standaard wordt dat niet ondersteund door Vodafone. Je moet een aangepaste .ipcc naar de iPhone sturen.
     
  2. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    Werkt vlc op de ipad in 4.3?
    Personal hotspot voor mijn iphone 4 is wel dope maar heb ipad 3g dus voor die heb ik het al niet nodig.
     
  3. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Ik geloof dat VLC verwijderd is. Ik las trouwens net dat Apple geen updates meer gaat uitbrengen voor de iPod 2g :mad:
     
  4. KiR

    KiR Opperchief

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    1
    iPad gebruikers.....hebben jullie allemaal een screenprotector? Heb het ding net een week ofzo en er zit nu al een krasje op......erg klein, maar wel net voelbaar zegmaar. Had ik niet verwacht. Ook geen idee hoe het erop komt. Ben er uiterst voorzichtig mee namelijk...maargoed. Switcheasy spul....is dat wat? Of kan ik beter voor zagg gaan?
     
  5. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    ja vlc mag wel uit de appstore zijn maar staat nog in mijn itunes dus kan hem nog gewoon installeren. helaas geen updates meer, sneue boel.
    rivanov wil je die ipcc delen met mij van vodafone voor 4.3 hotspot activering.
    ga straks 4.3 erop zetten. scheelt mij het wiel opnieuw uitvinden;)
    wat wel vaag is dat ik nu onder 4.2.1 met voda ook al de thetering optie heb met hun carrier profile.
    heb een voda simlock vrije iphone 4 32 gb.
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2011
  6. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Hoe heette die site waar je voor 5 dollar een beta kon kopen van een iOS versie?
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    http://forum.iculture.nl/f18/iphone...ring-onder-firmware-4-2-1-a-2.html#post603878
     
  8. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Jow Rivanov, kan ik mijn Touch formatteren? Of in ieder geval volledig resetten... Ik heb het idee dat hij een beetje instabiel is geworden. Zal wel door die jailbreak komen.:+
     
  9. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Je kunt in iTunes op Herstel drukken. Dan gaat ie terug naar de fabrieksinstellingen:)
     
  10. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Leip, zal ik eens proberen. Maar dan moet ik hem wel updaten of niet? Want *Mag ik hier over praten?* ik wil eerlijk gezegd wel weer een jailbreak er overheen gooien, maar aangezien Apple de slechte gewoonte heeft om bij iedere update het jailbreaken moeilijker te maken...:+
     
  11. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom heb je eigenlijk als je op 3G-verbinding naar Youtube gaat, altijd zo'n baggerkwaliteit van die filmpjes? Kost dat echt teveel dan?
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
  13. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
  14. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    iPhone 4 vandaag gehaald bij Vodafone\o/
    Nu beetje van alles aan het uitzoeken etc.

    Dat scherm..wat een verschil met m'n iPod Touch_O_
     
  15. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk word de iPhone 3G en iPod Touch 2G niet meer ondersteund door Apple qua updates :) Werd eens tijd, en het scheelt een hoop gebruikers stress. De updates worden namelijk gewoon veel te zwaar, en de toestellen te langzaam.. Het vergt nmlk. erg veel RAM geheugen en de 128 MB RAM van de iPhone 3G en iPod Touch 2G trekken dat gewoon niet.

    Ik denk overigens dat na iOS 5 Apple een beetje bij beetje de iPhone 3GS en iPod Touch 3G ondersteuning gaat verminderen en dan dezelfde problemen optreden als die bij de 3G optraden.

    Maar dat is ook gewoon niet zo gek ofzo, hardware veroudert na een tijdje. Nou denk ik wel dat de 3GS nog wel ff meekan tot eind min. een half jaar, maar na een tijdje word dat ook oud.. :)

    Anyway, de 3G ondersteuning hadden ze eerder al moeten weg doen, aangezien de 3G op de verouderde iPhone 2G Hardware draait, feitelijk. ;)
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2011
  16. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Laat ze de 3GS nog maar even ondersteunen. Ik mag pas eind van dit jaar - begin volgend jaar aan een nieuwe telefoon :+ Eigenlijk maakt het me ook niet zo heel veel uit, heb nu ook nog een verouderde FW versie. Ik heb gewoon een jailbreak nodig om Scrobble te kunnen gebruiken ^_^
     
  17. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    .. Thanks@O-)
     
  18. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen moeten niet klagen. D.m.v Jailbreak is zowat alles mogelijk met FW 3.x dat met 4.x mogelijk is.

    Tegenwoordig zijn firmware updates niet eens zó bijzonder meer. Alleen de overstap naar een totaal nieuwe reeks is groot. (2.x => 3.x, 3.x => 4.x)
    Neem nou 4.2.1 als voorbeeld. Op AirPlay en AirPrint na niet heel veel veranderingen voor de iPhone/iPod.

    4.1 had dan wel weer GameCenter en snelheidsverbeteringen voor 3G, maar tegenwoordig stellen updates gewoon niks voor.

    Ik heb nu nog 4.1 op mn 3GS, en ik ga denk ik niet upgraden naar 4.2 of 4.3. Denk dat ik gewoon wacht tot 5.x :)
     
  19. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Ik kan niet meer upgraden :p. Ik denk dat ik hem gewoon op 4.1 houd, 4.2 voegt toch bijzonder weinig toe. Het is wel beter dat ze iPod Touch 2g niet verder updaten, krijg je alleen maar problemen van.
     
  20. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Hebben jullie ook dat die apps steeds automatisch afsluiten, is echt gruwelijk irritant!:mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina