1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 5]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 23 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ok mooi! En AppleCare voor de iPhone 4?
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat durf ik niet 100% te zeggen want heb daar geen ervaring mee. Ik denk dat het wel gewoon moet lukken.
     
  3. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Heb al besloten dat ik geen Apple Care ga kopen ;)!

    Andere vraag nog aan degene die de iPhone 4 via T-Mobile hebben. Hebben jullie een aparte telefoonverzekering afgesloten bij het afsluiten van het abonnement?
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nee. Bij m'n iPhone 3G destijds niet gedaan, en nu bij m'n iPhone 4 ook niet.
     
  5. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ok, dan ga ik m zo maar ff annuleren ;)!

    En wat een bullshit...je moet een creditcard hebben om de trail van MobileMe te proberen :mad:!? En mn WireCard pakt ie niet :{?

    Wil dat toch wel eerst uitproberen voordat ik er geld aan uitgeeft!?!
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Als je gewoon op tijd de Trial beƫindigd rekent hij niets van je Creditcard.
     
  7. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ik heb alleen WireCard en die pakt ie dus niet en mn vriendin is altijd huiverig voor dat soort dingen, dus haar creditcard kan ik ook niet gebruiken. Naja, ik zie wel, ga me er eerst nog maar eens beter in inlezen of ik er wel echt wat aan heb ;)!
     
  8. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Xenn0X heb je misschien voor mij ook nog 1 (of meerdere) voda simmetjes? ;) zou echt top zijn :)
     
  9. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    zal morgen even kijken voor je of ik er een paar kan opsturen, pm vast je adres gegevens.
     
  10. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke heb je m'n adres gestuurd.. Hoop dat je er nog 1 of meerdere voor me hebt :)
     
  11. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Oeeeeee, ik heb me Macally Bookstand binnen! Prima kwaliteit, zelfde idee als de apple hoes alleen wat simpeler en mooier vind ik
     
  12. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb je geschiedenis niet helemaal op de voet gevolgt. Je zal 'em wel uit het buitenland hebben. Maar wil toch ff zeggen dat een Nederlandse iPhone standaard 2 jaar garantie heeft via T-Mobile. Thus, is AppleCare (APP) useless.
     
  13. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Heb mn iPhone gewoon uit Nederland via T-Mobile. En kwam er dus achter dat je idd 2 jaar garantie hebt via T-Mobile, dus daarom besloot ik om geen AppleCare te nemen ;)!
    Telefoonverzekering ook geannuleerd, dus wel extra voorzichtig ermee doen vanaf nu.
    Hoop wel dat mn stikkers van Stealth Guard snel binnen komen en uiteraard het gratis hoesje via Apple (heb gekozen voor de Incase Snap Case Smoke)!
     
  14. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Precies, persoonlijk heb ik de Switcheasy Nude in combinatie met screenprotectors aan zowel de voor- als achterzijde van de iPhone. Het is geen telefoon om te laten vallen. Maar mocht het dan toch gebeuren issie toch enigzins beschermd en drukt de case niet direct tegen het glas (welke kant dan ook).

    iPhone 4 Bumper case vind ik te dik, maar krijg binnen 4 dagen ook nog de Belkin clear case..
     
  15. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Mijn Iphone vandaag gekocht en gejailbreakt. Nu wil ik ringtones downloaden via Cydia, maar hoe kan ik die dan als smstone instellen?
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2010
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    niet, daar heb je weer apart tooltje voor nodig. Of je vervangt via SSH de standaard tone met een tone die je leuk vind
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2010
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb ze gisteren ontvangen Xenn0X! Super bedankt! :)
     
  18. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ik heb nu dus alleen ervaring gehad met iPod Touch. Heb me verder ook niet super in de iPhone verdiept, maar ik merk nu wel dat ik de bel/SMS/GPS/camera/mic functies begin te missen... Vooral door de applicaties etc.

    Maar ik vind het zelf het fijnst om ervaringen van mensen te horen... Nou de vraag dus. Is het de moeite waard om meer te betalen voor een 3GS? Aangezien ik de 3G voor erg goedkoop kan krijgen. Dus de vragen:

    1. In hoeverre is de iPhone 3GS sneller dan de iPhone 3G?
    2. Is het zijn geld waard t.o.v. iPhone 3G?
    3. Ervaringen/Tips

    Dat waren de vragen zo'n beetje. Dankjewel :)
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Wat is het prijsverschil? De 3GS is beduidend sneller en dat merk je vooral met de nieuwste firmwares wel.
     
  20. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Het prijsverschil is veels te groot. Zelfs tweedehands vragen mensen er 400 euro of hoger voor. Maar is het dus niet aan te raden om een 3G aan te schaffen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina