1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [deel 4]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 22 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees op macrumors dat er een hoop problemen zijn met de iPhone 4.. rare gele vlekken en strepen in het scherm, zeer slecht bereik (in je hand houden en je ziet de streepjes verdwijnen) :{

    Bidden dat ik geen problemen heb met mijn unit :{
     
  2. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste mensen, binnenkort komt de Iphone 4 uit, bij t-mobile nog niks over te vinden maar op apple site staat het al op de voorpagina.
    Nu heb ik een vraag betreffende het aanschaffen van deze Iphone. Op de site van Apple staat dat hij 200 tot 300 dollar, afhankelijk van harde schijfgrootte, gaat kosten. Is dit met of zonder abbonoment van AT&T. Waarschijnlijk met, vanwege de lage prijs (in Europa gaat hij los +/- 800 euro kosten las ik).

    Graag opheldering over dit grote prijsverschil,
    alvast bedankt!
     
  3. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan het eigenlijk dat je op sites als 2call al een iPhone 4 kan bestellen maar bij Tmobile nog niet? Halen die webshops hem uit het buitenland ofzo? Of is het gewoon bullshit?
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2010
  4. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Staat gewoon op de site. Even lezen doet vaak wonderen ;).

    Can I buy an iPhone without an AT&T contract?
    No. iPhone requires a two-year AT&T wireless service contract
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zodat mensen massaal bij hun gaan bestellen. Ze hebben nog niets. Halen 'm waarschijnlijk uit het buitenland, maar daar is hij uitverkocht dus die webshops moeten ook nog wachten op hun versies. Het is dus gewoon om mensen alvast lekker te maken.

    [yt]KOD7Aq4HTgc[/yt]

    [yt]i3GuZkyInqU[/yt]

    [yt]ugd8c6zDDQA[/yt]

    [yt]qo0q23lp7Ck[/yt]

    [yt]9rfr3TYtuR8[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2010
  6. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Hij heeft nauwelijks bereik in al die filmpjes. :emo:
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat is de algemene 'storing' van de iPhone 4.
    Als je de rand vasthoudt van kakt je bereik in. Daarvoor hebben ze die bumper case ontwikkeld. Maargoed, is natuurlijk niet goed! :+

    Al heeft er iemand op GoT totaal geen problemen. Dus het zal ook wel locatie/provider specifiek zijn.
     
  8. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal misschien met de frequentie te maken kunnen hebben, maar is toch een ernstig probleem.:x
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ach,

    Elk nadeel heeft zijn voordeel. Als je er amper mee kunt bellen zit je ook nooit over je tegoed heen bij een abonnement natuurlijk. Daarbij, wie heeft er nou een Iphone om er mee te bellen? Bellen is zooooo 1999. Als je maar kunt twitteren, facebooken en mailen toch? Als je wil bellen neem je maar een Nokia 3310 hoor. Probleem opgelost. Apple had het zo druk met al die mogelijkheden dat ze gewoon zijn vergeten om ervoor te zorgen dat hij ook kan telefoneren. Kan gebeuren hoor, zo opgelost. Gewoon een gratis Nokia 3310 bij de aankoop van een Iphone 4 gooien en klaar is Apple.

    Ik bel ook nooit met mijn telefoon. Wordt mijn scherm vies, je weet toch (oorsmeer enzo). Dat heb ik liever niet. Eigenlijk ligt mijn Legend alleen maar mooi te wezen, ik heb er een hekel aan als iemand belt, sms't of een mail stuurt. Dan moet ik nl weer met mijn vingers aan het scherm zitten, vind ik nogal zonde.
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2010
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Cy, zit niet zo te bitchen.
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Sorry, sorry, ik maak het goed.... Wacht, ik ga een liedje voor je zingen. Je kent hem wel:

    ♪ I just call to say.... I love you ♪
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
  13. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Oef hopelijk is dat een maandagmorgen model en heeft daarom bereik-issues. Apple zal er zeker een oplossing voor hebben bedacht, het lijkt mij stug dat ze dat "kleine" puntje over het hoofd gezien hebben. Ik wil wel kunnen bellen met mijn iPhone.
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Apple wil iedereen aan Facetime hebben. Dat gaat via WiFi en werkt perfect. :+
     
  15. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Ja, maar helaas is wifi nog beperkt in Nederland en gezien ik in Culemborg woon moet ik telkens naar Utrecht toe wil ik wifi ontvangen. :+
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
  17. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    oorsmeer? vaker douchen;) smartphone koop je om te gebruiken. denk dat jezelf beter terug kan naar nokia zo jou aan te horen;)
     
  18. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Probleem met bereik is blijkbaar alleen als je het toestel met blote handen aanpakt, en aangezien ik er toch een bumper om heen ga doen. (zwarte iPhone met witte bumper:cool:) Hoop ik dat de problemen mij niet treffen.
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Je gaat zo'n mooie telefoon toch niet verpesten met zo'n lelijke rand. :emo:
    Maargoed, het is jouw telefoon! :)
     
  20. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel mooi staan, teminste wat ik in de foto's zag. Maarja als jij liever met een kut ontvangst maar "mooie" telefoon rondloopt dan is dat jou keuze.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina