[XOne] [Algemeen] Halo 3 [deel 14]

Discussie in 'Games' gestart door ArtificialFaith, 14 okt 2008.

  1. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    heb net halo 3 uitgespeeld, als shooter een kapot vette game

    maar ZWAAR overhyped als je het mij vraagd, ik snapnu ik het uitgespeeld heb het verhaal nog steeds niet..
    ik snap echt niet dat deze game een 9+ in de meeste reviews scoored
    ik zouem een 7 geven

    games als bioshock verdienen die 9+
     
  2. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik vind de campaign ook niet echt tof ofzo. Maar de Multiplayer is echt fantastisch, al kan ik alleen nog maar met z'n 4 slayer doen. Wanneer kun je meer?
     
  3. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Als je de multiplayer maps download, word bijvoorbeeld squad battle beschikbaar 6v6 en big team battle 8v8. Er zijn 3 map packs uitgegeven:
    -Heroic map packs is gratis
    -Cold storage is gratis
    -Legendary map pack is niet gratis, en is is vereist om bepaalde playslists te spelen.

    De Heroic map pack was gratis geworden nadat de Legendary map pack was uitgegeven. Nu is er weer een nieuwe map pack onderweg genaamd Mythic die bestaat uit 6 nieuwe maps, het is helaas niet zeker of de Legendary map pack gratis word nadat Mythic word uitgegeven.

    De co-op campaign en online multiplayer zijn echt de sterkste punten van Halo 3, ik snap zelf ook de ballen van het verhaal maar daar koop je Halo ook niet voor.
     
  4. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    helaas ben ik meer een single player gamer... dusja dan valt dat gedeelte voor mij af.....
     
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Je bedoeld basic training zeker?
    Daar moet je een paar potjes spelen, en daarna kan je alle playlists doen :)
     
  6. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Wat ben ik ook dom bezig, ik geef een "uitgebreid" antwoord wat (nog) niet relevant is |:-
     
  7. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier nog ff op terug komen, in h2 en 3 zit niet echt veel dingetjes kwa gameplay (er zit wel een verschil tussen), zitten paar dingen bij maar niet veel speciaals. Maar als je denkt dat h1 niet verscheelt met 2/3 dan ben je echt gek. Ik ga niet beginnen aan alle dingen die zijn veranderd. Maar misschien kijk jij heel anders naar de game als ik doe. Als ik kijk naar gow 1/2 zit in halo veel meer verandering dan die games, of bijvoorbeeld CoD(ook allebei shooters).
     
  8. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Bedankt voor de info! Ik download die map pakcs wel even. Heb nu 3 potjes basic training gespeeld en zal vanavond nog wel is wat doen.
     
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Inderdaad, maar in Halo 3 zit die equipment die het net weer ff wat anders maakt. Verder is het gewoon nieuwe wapens/voertuigen/levels en voortborduren op de verhaallijn.

    Denk dat je na 5-10 potjes wel klaar bent met de basic training.
     
  10. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoop dat de Mythic map pack wat a-symmetrische maps bevat. Halo 2 had veel meer van dat soort maps, zoals Headlong, Turf, Relic, Terminal. Als je nu in Halo 3 kijkt, zijn de enigste a-symmetrische maps Last Resort, High Grounds en Ghost Town. En nou lijkt Assembly ook niet echt op een a-symmetrische map. Het kan een remake zijn van Midship, maar aan de andere kant heeft Gemini van Halo 2 ook de style die Assembly nu heeft, dus misschien kan het ook nog een a-symmetrische map worden. Maar we zien het allemaal wel. Ik hoop dat Bungie snel weer een nieuwe map bekend maakt, want het is ook wel weer een aardig tijd geleden dat Assembly bekend werdt gemaakt en als ik naar de nog niet unlockable achievements kijk, denk ik dat de Mythic map pack 6 maps bevat, dus ze mogen wel eens opschieten met dat bekend maken van die maps.
     
  11. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb gister legendary map pack gedownload. Nu staat hij op me harde schijf, maar kan ik niet de legendary map pack playlists spelen ?

    Help :+

    Heb dit ook met Violet Hills - Coldplay voor Lips btw.
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Maar hier gepost omdat GoW2 al genoeg aandacht krijgt. :+

    Gears of War 2 vs. Halo 3
    [ign]14232680&downloadURL=http://xbox360movies.ign.com/xbox360/video/article/934/934687/gearsvshalo_120108_flvlowwide.flv[/ign]

    Wat blijft Halo toch een heerlijke game. Als ik dit allemaal zo zie en hoor krijg ik gelijk weer zin om opnieuw te beginnen. _O_


     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2008
  13. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Is me nog te duur; ik wacht wel tot ze gratis worden...
     
  14. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    100% eens. De dynamiek en flow in Halo (online en offline) is gewoon ongekend goed en verslavend :thumbs:
     
  15. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Halo 3 is gewoon nog steeds zo veel fun online, al raak ik af en toe wat gefrusteerd als ik iets onterecht vind ofzo :+ of zo'n noob die dan net je overkill fokt op zo'n lullige manier. Maar online is nog steeds koning. Gears of War 2 wil ik desondanks toch wel aanschaffen binnenkort / nu :+.

    Een ding over Halo 3 online nu, die Assault Rifle is echt zo Overpowered geworden. Of het ligt gewoon aan mij, maar dat ding vind ik echt te sterk.

    p.s. je kan toch ergens 500 punten kopen ofzo? wil die LMP wel aanschaffen!
     
  16. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Bedoel je: 800MS points?

    En de assault rifle is alleen voor korte afstand, midrange heb je er nix meer aan :+
    Battle rifle vind ik wel sterker geworden lijkt het wel..
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2008
  17. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Nee die bedoel ik niet :+ volgens mij online bestellen ofzo. Maar misschien schiet je nu met je BR af en toe per ongeluk een headshot :emo:
     
  18. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Die 500 MSP's zaten bij een combo pack van een XBox Premium en GTA IV.
     
  19. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik ben nu bij het sneew level, ben er volgens mij bijna :+. Alleen me 360 is nu weg dus nu schiet het even niet op.
     
  20. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het helemaal niet eens met dat filmpje hoor. Waarom de Gameplay van Halo beter is? Ik heb Halo altijd een geweldige game gevonden en ook erg lang gespeeld maar Gears 2 blijft superieur boven Halo. Ook Gears 1 trouwens!
     

Deel Deze Pagina