[Algemeen] Halo 3 [deel 13]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nee!!!! :+
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.823
    Heb gekeken maar de Gamerpic zie ik alleen in de Amerikaanse Marketplace. Theme zie ik in de Europese/Nederlandse en Amerikaanse niet.
     
  3. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Dus de thema kan je gewoon downloaden? Of moet je de DLC mappack ook gedownload hebben? |:-
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.823
    Ik kan hem niet vinden, dus hij is er op dit moment nog niet. Voor die Gamerpic moet je trouwens Gold hebben en die heb ik niet op mijn Amerikaanse Account.
     
  5. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Okay thnx voor je info, :thumbs:
     
  6. Masterchiief

    Masterchiief Prepare to fight...

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel was een geweldig spel, de melee functie heeft alles verpest en ook het feit dat zelfs de grootste noobs nu de hoogste ranks hebben.. Misschien dat wanneer het spel gratis wordt ik de map Avalanche(die sneeuwmap toch?) weer ga uitproberen omdat ik al wel een hele grote fan ben sinds Halo 1. Een dikke aanrader die map(Y)
     
  7. Bavihoane

    Bavihoane Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    9
    wanneer komt de game-optie team swat. eens vrij voor machmaking?|:-
     
  8. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Ergens in mei, hij wordt dan ook nog ranked. (Stond op bungie)
     
  9. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is er nou slecht aan het melee systeem. Ik vind het wel goed werken, zo kan je van dichtbij de laatste slag even geven.
     
  10. Bavihoane

    Bavihoane Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    9
    ahh vet. speel ondertussen meer halo2 dan halo3 \o/
     
  11. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    hoezo dat nou weer?

    Ik vind 't raar dat veel mensen halo 2 enzo leuker vinden dan Halo 3 . ik vind Halo 3 nog steeds een hele goede online shooter
     
  12. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2 is ook nog steeds fantastisch af en toe tussendoor hoor :) Helemaal niks mis met Halo 3 (nouja, bijna niks..), net een van de beste matchmade MLG potjes ooit gespeeld, ctf onslaught, in de laatste 5 seconden eventjes vakkundig 3-2 gemaakt :D
     
  13. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ach, de één vond deel 2 een ramp, de ander vind Halo 3 helemaal niks... gewoon kwestie van smaak.
     
  14. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie heeft hier de nieuwe maps gekocht? de vorige ha dik wel gekocht, is er nu weer zon aparte DLC matchmaking? en zijn dr veel mensen online in die modus? of weer maar 3000?
     
  15. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Godver de godver. Mijn Halo 3 is naar de maan, een dikke barst in de cd. Het lompe is dat ik er niks speciaals mee heb gedaan waardoor die kapot zou kunnen zijn gegaan. De nieuwe maps heb ik dus ook nog niet gespeeld..

    Weet iemand of je hem gewoon kan opsturen naar Microsoft voor een nieuwe of is die kans vrij klein? Ik heb hem al sinds de launch, dus die 3 maanden termijn is ook wel over.
     
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Check de vorige pagina :)

    Jup

    Precieze aantal weet ik niet maar we hadden vorige keer steeds een match binnen een paar seconden. Dit was ook nog eens rond 5 uur dus 's avonds zal dit aantal hoger liggen.
     
  17. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Team SWAT komt op 1 mei*)
    En er waren gister toen ik DLC speelde 18000 mensen in die playlist dus dat zit wel goed*)
     
  18. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil ook wel de nieuwe maps kopen, maar ik zit echt te twijfelen of ik mijn geld niet beter kan uitgeven. Zijn de maps echt goed, en wel echt beter als de vorige DLC. Want die vind ik best tegenvallen.
     
  19. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Heb hetzelfde, m'n Halo werkte ook niet meer ondanks dat ik er altijd zuinig op was. Op xbox.com formuliertje opgestuurd en m'n Halo 3 naar Engeland gestuurd. Zou me dan 15 euro kosten en dan kreeg ik een nieuwe. Maar goed, inmiddels zes weken geleden opgestuurd, nog steeds niet terug. Klantenservice kan ik niet bellen omdat onze telefoon afgesloten is en mobiel zijn ze niet bereikbaar |:-:x. Sorry voor de offtopic, maar ik wil godverdomme nou wbel is me Halo terug :emo:
     
  20. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Mensen ik heb een probleem met Halo. Ik kan namelijk geen Single player meer spelen. Wanneer ik op 'Resume solo game' druk kom ik in het 'laad scherm'. Dit duurt zo ongeveer een minuut en daarna gaat hij vanzelf weer terug naar het menu.

    Komt jullie dit probleem bekent voor?:confused:

    Mijn xbox is overigens net terug van een reparatie. Echter andere games werken zonden problemen.

    Edit://

    En nu heb ik dus iets verkeerd gedaan waardoor al mijn save games weg zijn.:+ Maarjah, Single player doet het in ieder geval wel weer.*)
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina