1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    [​IMG]


    Informatie:


    Licenties:
    Officiele licenties zijn er voor:

    Eredivisie
    France Ligue 1
    Premiera Division
    Serie A

    Het gros (90%) van de Internationale teams is voorzien van een officiele licentie (nu ook Nederland met officiele kits en namen).

    Verder:

    Echte spelersnamen van clubs in de Bundesliga en Premier League (alleen de namen van de league en de teamnamen moet je aanpassen). Hier is op ik dacht PesInsight een lijstje van te downloaden. Met een half uurtje heb je alles gehad.

    Verder zijn er nog veel rest of world clubs die de officiele licentie hebben, zoals FC Porto, FC Kopenhagen, etc. etc. compleet met kits.

    Echt alles is te editen in PES6. Zelfs de namen die de commentator moet zeggen. PES5 bijv. had geen officiele namen van het Nederlands Elftal. Van Nistelrooij was Von Nistelraum.

    Bij Man Utd. klopte het wel en werd hij ook Van Nistelrooij genoemd.

    Met de editor kun je dan aangeven dat Von Nistelraum commentaarnaam veranderd in Van Nistelrooij, je wijzigt zijn naam tekstueel en op de achterkant van zijn shirt en je hebt Van Nistelrooij in het Nederlands Elftal staan.

    Maak je daarover geen zorgen. Je kunt shirts die geen reclame hebben zelfs voorzien van shirtreclame, door dit uit te kiezen, of door zelf iets te tekenen.

    Er schijnt trouwens een apparaat te zijn waarmee je dingen naar de 360 kunt kopieeren. In dat geval zou je dus wel een optionfile kunnen releasen.

    met dank aan Jows...heeft ie paar dagen geleden gepost!


    Uitgever: Konami
    Ontwikkelaar: Konami
    Genre: Sport (voetbal)
    Release: 27 oktober 2006


    XBW Gamepage:
    http://archief.xboxworld.nl/game/1333/pro-evolution-soccer-6/


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Trailers
    Franse review + gameplay footage

    Reviews
    IGN

    Overige threads
    Deel 1
    Deel 2
    Deel 3
    Deel 4
    Deel 5
    Deel 6
    Deel 7
    Deel 8
    Fifa 2007
    Fifa 2007 [Deel 2]
    PES vs Fifa

    Voila, het is alweer het 9e deel!


    Startpost overgenomen van freakyoliver :b:
     
  2. Rutger98

    Rutger98 Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    deel 9 alweer het loopt storm met deze thread*)
     
  3. daantjuh_15

    daantjuh_15 Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb voor de pc een demo hiervan gedownload..maar dat was vetraar beeld:confused: heel dichtbij de spelers ofso..teminsteben fifa gewend
     
  4. Coolo NL

    Coolo NL Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt jah ik moest ook eerst wennen, ben namelijk ook fifa gewend op de 360 en heb nu de demo gedownload van pes6, maar ik ga wel overstappen naar pes7 als fifa weer zulke bugs heeft. Al met al vind ik pes6 wel lekker spelen
     
  5. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Net even een compilatie gemaakt van wat mooie goals en momenten.

    klik!

    kan zijn dat hij er nog niet opstaat, heb hem pas net geupload.

    edit:// betere versie, google video:

    klik!
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2006
  6. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Hé, vet van wie is dat eerste doelpunt?
    Die is wel mooi...:+

    Maar mooi filmpje hoor Rutger.
    Dat doelpunt van 1 :05 is erg fraai!
    Naais backroundsound btw.
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2006
  7. Dioxic

    Dioxic Guest

    Kent iemand nog fansites of toernooi sites? Ik vind peslive bagger omdat het onoverzichtelijk is voor een toernooi site.

    Kijk eens naar www.pesrankings.com hoe netjes alles is, hoe overzichtelijk je een event joinet of leavet, als iemand mij een onverzicht kan geven hoe ik mee kan doen.
     
  8. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Vandaag weer 2 potjes ofso gespeeld met maat van mij... :)!
    Olimpique Lyon blijft gewoon het team, dat mijn persoonlijke voorkeur krijgt...Heerlijk elftal!
     
  9. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Over de master league...
    Je begint in divisie 2 van poule D, als je die wint kom je in divisie 1 van poule D....
    Als je daar dan weer kampioen wordt... kom je dan in Divisie 2 van poule C of wat?
    Of moet je de poules zien als landen? dus als je eenmaal in poule D zit, kanj e niet promoveren naar poule C?
     
  10. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Eenmaal in POULE 1, kom je er ook niet meer uit...
    Dat is gewoon je vaste competitie :)!

    Je komt tegen de andere clubs, als je tegen ze op europees niveau speelt!
    Dus zorg dat je handmatig alle clubs verdeeld, zodat het leuk blijft!
     
  11. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    die poule A, B, C en D die jij bedoelt zijn een competities, poule D is dus bijv. Eredivisie, dus promoveren kan en hoeft niet, maar eenmaal als je in een competitie zit kan je niet meer van 'poule' verwisselen
     
  12. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Oke, dank u beiden voor de snelle reacties!:)
     
  13. ValsSpeler

    ValsSpeler Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Yo mensen is er hier nou niemand die een LCD heeft en waarbij het beeld zeker weten NIET een beetje wazig wordt als de bal snel heen en weer gaat? Ik heb dat mijn huidige Panasonic TX-32LX60F (responstijd 8ms) dus wel. Ik kan hem in de winkel ruilen voor een andere maar ik weet niet welke. De meeste die ik heb getest hebben dit probleem namelijk ook. Dus als hier een PES liefhebber is met een LCD die bij snelle (lange) passes ook haarscherp blijft dan hoor ik dat graag.

    Iemand een tip?
     
  14. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Dan wil ik mij wel even melden :)!
    Ervaar dit totaal niet...

    Bezit de Philips 32PF5331 /12... (zie kieskeurig.nl)
    Heerlijk tv'tje, waarbij ik dat wazige beeld niet ervaar. Althans, ik merk dit niet op.
    Deze tv heeft dan wel ook gewoon 8 ms responstijd...
     
  15. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je al gekeken naar de instelmogelijkheden op je tv? Probeer alle digitale opties zoals pnr eens uit te zetten.
    PS. Zou je kunnen zeggen welke instellingen jij gebruikt voor contrast, helderheid etc. Zelf heb ik tx-32lx52f.
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2006
  16. ValsSpeler

    ValsSpeler Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Toevallig dat je dat zegt want ik ken iemand met het zelfde toestel en die zegt het ook niet te hebben met PES, en jij bevestigd dit nu. Ik ga zeker naar dit toestel kijken maar weet alleen nog niet of ze dat toestel ook in de winkel hebben staan waar ik hem heb gekocht zodat ik het zelf ff kan testen.

    Ja dat heb ik al geprobeerd. Ik had hem op de zaterdag voor kerst gekocht en kon pas weer op woensdag terug naar de winkel dus genoeg tijd om te flippen en alle opties in het menu grondig te testen. In de winkel hebben ze er vervolgens ook naar gekeken maar ze konden er niets mee. Verder is het overigens een toptoestel.

    Bedankt voor jullie reacties. Zijn er nog andere die goede of slechte ervaringen hebben met PES op LCD?
     
  17. ValsSpeler

    ValsSpeler Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag dat je je post had ge-edit. Ik zal even voor je kijken als ik thuis ben en ze dan hier posten. Dus jij hebt dit probleem niet met jouw panasonic?
     
  18. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Yo, had precies hetzelfde...een lange bal zag er erg weird uit en ik kon er niet aan wennen.

    Toen ben ik met instellingen gaan spelen en opeens deed hij het goed.
    Ik heb een Samsung LCD. Ik gebruik een advanced scart cable en zet het knopje aan deze kabel op 'HDTV'. In het xbox dashboard zet ik mn scherm ook op hdtv en op 1024p (maar 480 en 720 doen het ook goed). De instellingen van de tv heb ik volgens mij op dynamisch staan en verder weinig veranderd.

    Probeer zelf wat instellingen uit en hopelijk zal het een keer goed gaan.
    succes!
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2006
  19. FcWinningEleven

    FcWinningEleven Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Spelen er hier veel mensen PES op een tft scherm? Wil er iemand misschien een paar screens van posten...?
     
  20. ValsSpeler

    ValsSpeler Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey eXtince ik weet niet precies wat je bedoelt. Bedoel jij met advanced scart kabel de compenent kabel (dat ding met drie tulpjes: rood, groen en blauw?). En bedoel je met 1024p misschien 1080p of heb je een resolutie geselecteerd op bijvoorbeeld 1024x720?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina