1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 16 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    Pro Evolution Soccer 6



    [​IMG]

    Informatie:


    Licenties:
    Officiele licenties zijn er voor:

    Eredivisie
    France Ligue 1
    Premiera Division
    Serie A

    Het gros (90%) van de Internationale teams is voorzien van een officiele licentie (nu ook Nederland met officiele kits en namen).

    Verder:

    Echte spelersnamen van clubs in de Bundesliga en Premier League (alleen de namen van de league en de teamnamen moet je aanpassen). Hier is op ik dacht PesInsight een lijstje van te downloaden. Met een half uurtje heb je alles gehad.

    Verder zijn er nog veel rest of world clubs die de officiele licentie hebben, zoals FC Porto, FC Kopenhagen, etc. etc. compleet met kits.

    Echt alles is te editen in PES6. Zelfs de namen die de commentator moet zeggen. PES5 bijv. had geen officiele namen van het Nederlands Elftal. Van Nistelrooij was Von Nistelraum.

    Bij Man Utd. klopte het wel en werd hij ook Van Nistelrooij genoemd.

    Met de editor kun je dan aangeven dat Von Nistelraum commentaarnaam veranderd in Van Nistelrooij, je wijzigt zijn naam tekstueel en op de achterkant van zijn shirt en je hebt Van Nistelrooij in het Nederlands Elftal staan.

    Maak je daarover geen zorgen. Je kunt shirts die geen reclame hebben zelfs voorzien van shirtreclame, door dit uit te kiezen, of door zelf iets te tekenen.

    Er schijnt trouwens een apparaat te zijn waarmee je dingen naar de 360 kunt kopieeren. In dat geval zou je dus wel een optionfile kunnen releasen.

    met dank aan Jows...heeft ie paar dagen geleden gepost!


    Uitgever: Konami
    Ontwikkelaar: Konami
    Genre: Sport (voetbal)
    Release: 27 oktober 2006


    XBW Gamepage:
    http://archief.xboxworld.nl/game/1333/pro-evolution-soccer-6/


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Trailers
    Franse review + gameplay footage

    Reviews
    IGN

    Overige threads
    Deel 1
    Deel 2
    Deel 3
    Deel 4
    Deel 5
    Deel 6
    Deel 7
    Fifa 2007
    Fifa 2007 [Deel 2]
    PES vs Fifa

    Voila, het is alweer het achste deel _O_
     
  2. Argonath

    Argonath Active Member

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    We zouden ook meteen een Pro Evolution 7 topic moeten openen want er zijn genoeg minpunten aan dit spel die verbetert moeten worden. Het is allemaal erg afgeraffeld en zeer matig op diverse punten.

    PES7, daar wacht ik op. Vind dit nog steeds niet de ultieme footy.
     
  3. Sincerinho

    Sincerinho Shibby

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een onzin dit kan dus helemaal niet in PES6 op de Xbox360...
    Vindt het echt te zielig dat Konami de Xbox 360 spelers zo benadeeld t.o.v de PS2 maar goed ik zal niet de 1e zijn dit dat vindt. Gameplay is wel super
     
  4. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Hoop idd wel dat Konami geleerd heeft van hun fouten en volgend jaar wel een next-gen footie van wereldklasse afleveren. Ze kunnen beter dan PES 6 voor de 360
     
  5. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb het probleem bij PES6 dat ik vanaf deeltje 4 al met de standaard Fifa knoppen speel. Dat betekent B schieten, X hoge bal, etc etc.

    Als ik die knoppen verander voor mijn account dan onthoud de xbox ze. Maar ik moet elke keer als ik met ze 2 en wil spelen de knoppen veranderen voor controller 2. Hij onthoud het op geen enkele manier. Ik heb alles al geprobeerd.

    -handmatig saven na de verandering
    -inloggen met 2de controller
    -combinatie van de 2 hierboven
    -na frustratie snoeihard tegen het ding staan schreeuwen
    -honkbalknuppel erop los gelaten
    -hond van de buren roze geverfd

    Niks helpt. Weet iemand hier hoe het wel kan en belangrijker of het wel kan, want we weten allemaal dat de xbox 360 versie van PES6 niet eens compleet af is.
     
  6. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nee, dat weet ik niet. Ik speel trouwens ook met die button-configuratie :)
    Denk dat het inderdaad weer een slordig foutje van Konami is :confused:
     
  7. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    raar probleem bij mij sloeg de het na de eerste keer op hoef het nu nooit meer te doen, bij de 2de controller dus
     
  8. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar ik die PES 6 Guide kan kopen in Amsterdam, en hoeveel gaat dit grapje me kosten?
     
  9. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    het grapje kost je 15 euro en is bij FRS te koop het lijkt me dat dat in amsterdam dan ook is
     
  10. xbox-king

    xbox-king Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel pagina's bevat deze guide en is hij een beetje nuttig?
     
  11. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had vandaag gekeken bij de FRS in de kalverstraat (de grote) maar daar hadden ze hem niet.
     
  12. Argonath

    Argonath Active Member

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net het spel geruild bij de MM voor Call Of Duty 3, er zitten zoveel minpunten aan dat ik dit gewoon geen 52 euro waard vind. Jammer, maar helaas. Mijn conclusie is dat het graphisch iets beter is dan PES 5, maar totaal niet vernieuwend of zichtbaar next-gen.

    De menu's zijn praktisch hetzelfde gebleven, maar nu rond ipv vierkant en de achtergrondmuziek is WEER hetzelfde.

    Omdat er maar 8 stadions zijn, speel je enorm vaak in dezelfde stadions en zie je dus steeds dezelfde filmpjes. Ik heb 3 seizoenen met Feyenoord gespeeld en 95% speelde ik in het Barcelona stadion of de ArenA.

    Op mijn 100 hertz breedbeeld kan ik niet echt goed de getallen zien die de waarden van de spelers moeten voorstellen. Oftewel de zogenaamde groeicurves en de bijbehorende getallen, beetje vreemd.

    Na 3 weken is er nog steeds geen verbetering in het online gebeuren en dat is ook nogal karig opgezet.

    Het mist echt net dat kleine beetje meer aandacht overal. Als ze 2 maand langer aan het spel hadden gewerkt en het net voor kerst uitgebracht hadden, was het misschien een topper geweest. Nu is het PES5+ geworden en niets meer.

    Gemiste kans, op naar deel 7, die hopelijk wel de 360 eer aandoet. Met originele muziek, alle licenties, meer stadions, de PES shop, GEEN LAG problemen online, karakter editor, originele menu's en please de originele namen van stadions en competities.
     
  13. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Deels geef ik je gelijk, die minpunten die je noemt zijn inderdaad slecht uitgewerkt, maar de gameplay vind ik toch zeker goed. En niet zomaar PES5+
     
  14. Argonath

    Argonath Active Member

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0

    Oh de gameplay is zeker weten erg goed, maar het gaat ook om hoe de boel eruit ziet natuurlijk. En dat kan gewoon stukken beter. Ik wacht liever iets langer en dan een topgame dan net niet.
     
  15. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Zodra ze de online problemen verholpen hebben, is dit zeker een top game. Ook de graphics zijn goed te noemen. Met "iets beter dan pes5" beoordeel je het toch niet helemaal goed ;)
     
  16. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom staat er geen nike teken bij de braziliƫ shirt. En ik hoor alleen mensen zeggen dat als ze online gaan en iemand meld zich aan dat er happeringen komen, ik heb dat ook offline. Jullie ook?
     
  17. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    De gameplay roeleert opnieuw weer en het is qua gameplay ook weer beter geworden vind ik, maar het is nog niet next Gen... Ik denk dat PES7 echt gaat rulen! Konami is een slim bedrijf en leert echt wel van kritieken!


    *iemand al een idee wanneer de patch komt?*
     
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik zou haast zeggen lees terug, want het heeft er al vaker gestaan, maar ja, dit is een nieuw topic :)
    Erg snel, mogelijk morgen of dit weekend. Tenzij ze natuurlijk met de laatste test van vandaag nog foutjes hebben ontdekt....
     
  19. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Hopen dan maar! :)
    Kunnen we eindelijk fatsoenlijk Online...

    Heb overgins laatste tijd geen PES 6 gespeeld, inverband drukke periode op school en stage...
     
  20. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Toen wist ik inderdaad nog niet dat de editor zo matig zou zijn. Ik ging ervan uit dat de editor aanwezig zou zijn, net als in de vorige PES delen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina