1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS3] EU launch Playstation 3 uitgesteld

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Jel0, 6 sep 2006.

  1. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    Van insidegamer:

    Sony Computer Entertainment Europe heeft in een persbericht bekend gemaakt dat de Europese release van de Playstation 3 uitgesteld wordt tot maart 2007. De Japanse en Amerikaanse releasedates blijven op 11 en 17 november staan.

    De vertraging van de Europese release is veroorzaakt door vertraging in het assemblageproces. Geruchten deden hierover al geruime tijd de ronde.

    http://www.scee.presscentre.com/Content/Detail.asp?ReleaseID=4268&NewsAreaID=2

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2006
  2. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Hiep hiep hoera !! \o/

    Dan ligt de weg dus vrij voor Nintendo en MS.

    De Wii gaat echt enorm goed scoren met aankomende kerst.
    Het wordt volgens mij de Toy van het jaar om te krijgen en geven.
    Sony moet straks heel hard werken om de achterstand in te halen.
     
  3. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    Enige positieve is dat er voor de Amerikanen en de Japanners niks veranderd, maar ja voor de Europeanen is het nu wel erg zuur.
     
  4. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Zeker mooi voor MS en Nintendo. Maar jammer voor de europese PS3 fans.
     
  5. JeePee

    JeePee Guest

    Hmm, dat is balen :'-(
    Een titel die mij heel erg aansprak was F1'06, maar die hoef ik nu niet meer te halen aangezien in maart het 2007 seizoen alweer begint. Altijd weer Europa als laatste...:mad:

    Dan toch maar Gears of War of Rainbow Six: Vegas halen.
     
  6. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan die press release site van Sony niet eens openen nu, ligt ie plat:lol:?
     
  7. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    En we _0/ met z'n allen naar de PS 3 \o/
     
  8. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    Sony geeft dus gewoon de voorkeur aan Japan en Amerika:).
     
  9. JeePee

    JeePee Guest

    Dat is altijd zo geweest. Ook bij Microsoft staat Europa niet op één. We krijgen alles later, en moeten er nog meer voor betalen ook.
     
  10. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    Engeland heeft nog hogere prijzen volgensmij.
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Tja....... dit was te verwachten, al zijn deze keer de perikelen rondom Sony wel erg soap-alike :+
     
  12. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je hem zou willen, zou je de ps3 toch ook gewoon kunnen inporteren of zie ik dit nu verkeerd?
     
  13. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk kun je gaan importeren, maar je neemt dan wel risico´s met betrekking tot garantie enzo. Vooral bij de launch kan er nogal eens wat mis zijn met consoles.

    Ook krijg je sowieso extra kosten, 19% BTW op 600 euro.
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2006
  14. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me niet handig ivm garantie enzo en als ie kapot gaat. Ook heb je hier andere stopcontacten d8 ik? Kan je wel omzetten enzo natuurlijk, maar feit blijft dat het onhandig is IMO.

    Maar verder kan ik er wel om lachen, ze hadden het over een wereldwijde release met genoeg consoles, blablabla. En nou missen ze hier ook mooi de kerst en sinterklaasverkopen, dom dom dom.
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Lente 2006.......
     
  16. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    "A completely simultaneous launch is physically impossible," Kutaragi said, "but we believe we'll be able ship to users throughout the world around this time."
     
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Sneu voor de mensen die op de PS3 launch zitten te wachten. Het is Sony niet gelukt de grote mond waar te maken. Een uitstel van 4 maanden is erg slordig, dat geeft Nintendo en Microsoft de kans nog een groter deel van de markt te pakken in Europa.
     
  18. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    'We now believe that the mass production of the Blu-ray laser diode -- the key component of the PS3 -- will be delayed by around one month,' Sony Computer Entertainment president Ken Kutaragi told a press conference.

    'To address this challenge, we would like to delay the launch in Europe until next March.'

    However, Kutaragi said his company still plans to release the PS3 in Japan on Nov 11 and in the US on Nov 17.

    http://www.forbes.com/technology/feeds/afx/2006/09/06/afx2995529.html
     
  19. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    En wederom genaaait!
     
  20. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Erg slordig! Er lijkt heel wat mis te zijn bij Sony! Nu mist Sony de kerst/sinterklaas periode in Europa, wat financieel gezien erg belangrijk is! Dat is DE tijd om je console op de markt te brengen! Hierdoor zullen nog meer mensen een 360 met tweede generatie games, of een Nintendo Wii kopen. Met dit soort berichten raken veel mensen het vertrouwen kwijt in de PS3. Het enige voordeel dat ik me kan bedenken is dat de meeste kinderziektes in Europa opgelost zullen zijn als de console hier word gelanceerd! En wat voor games mogen we tegen maart van de PS3 verwachten? Ik heb weinig echte ingame beelden gezien van de PS3 die me kunnen overtuigen!

    Het verval van een grootmacht in Europa?
     

Deel Deze Pagina