1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gebruikers XBW Challenge: XBW Column

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 22 jul 2007.

  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Naar aanleiding van deze thread: Antieke column op Homepagina XBW en in overleg met Mirik. Maak ik een nieuwe thread aan. Het doel is simpel. Jij bent de nieuwe redacteur bij XBW en je moet een column schrijven. De column mag kritisch zijn en moet een kop en een staart hebben.

    De beste Column wordt op de frontpage geplaatst en we kijken of je een tijdelijke titel kan krijgen XBW Columnist

    Suc6 en post hier je verhaal. Natuurlijk is er ook een deadline voor deze column, zodat deze in augustus geplaatst kan worden. De deadline wordt: 30 september
     
  2. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Misschien moeten we dit ook in de actievere gedeeltes van het forum onder de aandacht brengen zodat al het 'talent' het ziet, dan zet ik het op de mainpage. ;)
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Verplaatst ;)
     
  4. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    is dat dan eenmalig zo'n colum schrijven of moet je het dan blijven doen ?
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    eenmalig :) maar elke maand is er weer een nieuwe mogelijkheid ...
     
  6. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk idee! Ik hoop dat er een beetje animo voor is :D Mn 360 doet het toch niet meer, dus ik zal ook wel even wat schrijven binnnenkort.

    Hoe lang moet het verhaaltje worden?
     
  7. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat ik maar eens wat proberen:

    5 Nieuwe Multiplayer Maps voor F.E.A.R.

    Jaja, de map-pack zat er aan te komen na de eerste map-pack. Hoewel die gratis was moet je er hiervoor 550 Microsoft points neerleggen.

    Deze nieuwe mappack genaamd Synchronicity Pack bevat 3 Capture the Flag/Conquer All maps: Dead Wood,Laps en Depot. Dead Wood is een uitgebreide Map dus idieaal voor dit speltype. In Laps kan je de weg gebruiken om in het vijandelijke Labaratorium te komen. Als je voor de laatste kiest kom je in een grote troep terecht waar je maar moet zien te overleven.

    Als je toch iets meer de andere spel-modi speelt. Dan zijn er twee prachtige nieuwe maps die totaal verschillend zijn. Zo kun je in Waterworks prachtig mensen in de rug aanvallen en in Stockpile, de map die 'wat' kleiner is. Zou je bijna claustrophobisch worden.
     
    Laatst bewerkt: 23 jul 2007
  8. Crifox

    Crifox Crifox.nl

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is toch geen column :p
     
  9. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb ik het toch verkeerd begrepen :eek::eek:

    Ik las in eht vorige stuk in Frontpage discussie over Readacteuren e.d. Dat er te weinig nieuws enzo was dus daar ging ik op in!:b:

    En wat moet je als onderwerp in een collum doen over de Xbox 360...
     
  10. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik Mis Je!
    23 Februari 2007, het is al even geleden, en toen kon het me niks schelen, maar ik had m'n Xbox360 voor 300 euro weggegeven.
    Exact 5 maanden geleden heb ik er eigenlijk, stiekem, best wel een heel klein beetje spijt van..


    Ik zet m'n playstation 2 maar weer eens aan, met Grand Theft Auto er nog altijd standaard in, maar ben na een uurtje alweer uitgespeeld.
    Waar ik 5 maanden geleden nog uren kon genieten van Saint's Row, merk ik gewoon dat, hoe goed San Andreas ook is, het niet kan tippen aan de sfeer en geweldige Rag-doll, die soms achterlijke situaties met zich mee bracht.
    Ik probeer het nog een keer, en stop Gran Turismo 4 in m'n Rechthoekje.
    Zoek tevergeefs naar de straten van Londen, en besef dan dat ik PGR3 niet meer heb.
    Ik zet m'n Playstation uit, heb het helemaal gehad, pak de nieuwe Power Unlimited en ga eens even een lekker potje kakken.
    Ben nog niet op de helft, en heb al veel te veel games gezien die mij zo gruwelijk bruut lijken, dat ik stiekem best wel terug verlang naar de Xbox360.. Droom half weg over Grand Theft Auto 4, Assasin's Creed, de nieuwe SplinterCell, daarnaast die nieuwe Tom Clancy game, en dan kan ik eindelijk weer Saint's Row spelen, of Forza 2 spelen, die me toch wel zo vet lijkt!

    Maar al vrij snel word ik wakker, omdat ik achterover zakte, en op de doorspoelknop drukte, lekker, zeiknatte reet.. Maargoed, ik gooi die PU in een hoek, rol een meter WC-papier af, en droog de boel af, veeg de laatste restjes die niet zijn weggespoeld nog even af, en stap de WC uit, de PU vergetend en nu al wetend dat mams dat niet leuk vindt..


    Oh, ik zie nu dat ie best kort is, maar vond t wel leuk om ff te typen :D
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dit is een voorbeeld column:
    .
    Door Erwin Vogelaar. 179 reacties
    28 april 2005 Volgende maand is het dan weer zover: de grootste gamesbeurs ter wereld breekt weer los in Los Angeles. De Electronic Entertainment Expo (E3 dus) laat weer alle nieuwe hebbedingetjes op gamesgebied zien voor de toekomst. Terwijl de pers in LA kan genieten van al het nieuws, krijgen de gamers thuis een stortvloed van nieuwe informatie en media naar zich toe geworpen. Natuurlijk wachten we allemaal op de volgende generatie spelcomputers en al die nieuwe games die op die drie dagen aangekondigd worden. Ikzelf heb weer onwijs zin in de E3 en ik volg het gewoon vanuit mijn kamertje. Jordi en Mirik zijn uiteraard weer in LA om jullie van het laatste nieuws te voorzien.

    28 april 2005

    Elke aankomende game lijkt die dagen wel wat nieuws te melden en half mei kan je weer een stortvloed van duizenden screenshots verwachten. Wat dacht je van Perfect Dark Zero waar we nu eindelijk (Althans, zo is de consensus!) de eerste beelden van gaan zien! Vorig jaar waren voor mij een aantal plaatjes van The Legend of Zelda voor de Gamecube het hoogtepunt van de beurs. Er was zoveel meer en de Nintendo DS en Sony PSP waren natuurlijk nieuw en bijzonder, maar die paar plaatjes deden het voor mij. Nu er vlak voor de E3 plots veel meer Zelda plaatjes verschijnen, ben ik stukken minder enthousiast. Ik kijk nog onwijs uit naar die game, maar die indruk van de E3 2004 krijg ik niet meer terug.

    Het is toch bijzonder hoe een paar plaatjes je zo kunnen verbazen. Dit jaar zullen het ongetwijfeld de nieuwe spelcomputers zijn die de show, de pers en de gamers stelen. Tenminste, tweederde van de nieuwe generatie spelcomputers. Nintendo lijkt haar ‘revolutie’ niet te tonen, zodat Sony en Microsoft niet met hun revolutionaire ideeën aan de haal gaan. Natuurlijk hebben we wel Sony met haar derde Playstation die met de nog vage Cell-processor ontzettend veel aan moet kunnen. Maar waar wij vooral oog naar hebben is de opvolger van de Xbox. Hoewel de naam nog niet helemaal rond is (..), is het toch de machine waar wij als Xboxworld weer jaren lang mee te maken gaan krijgen.

    Want in hoeverre gaan Microsoft er nu in slagen om marktleider te worden? Sony is het al jaren en zal deze positie niet snel opgeven. Nintendo lijkt met haar revolutie een hele eigen weg te willen inslaan, door zich zoveel mogelijk te onderscheiden van de PS2 en Xbox 360. Ambitieuze ideeën waarmee de gamegigant een gigantisch succes kan boeken, maar ook verschrikkelijk mee kan falen. Microsoft doet het, voor zover het nu lijkt, wat veiliger aan. Voor Japan zijn bijvoorbeeld een drietal ‘big-shots’ gestrikt om dat gebied eens onder handen te nemen. Ook bij de promotie van de nieuwe Xbox lijkt Microsoft niet zo op de centen te letten. De hele wereld krijgt namelijk, nog voor de E3 zelfs, een kans om de Xbox 360 te bewonderen. Op MTV zal Frodo het nieuwe systeem introduceren met een optreden van de band The Killers. Spannend!

    Ik ben razend benieuwd waar de grote drie ons mee gaan verbazen. Het zullen ongetwijfeld prachtige beelden zijn die we te zien krijgen. Leuke praatjes en mooie beloftes. De spelcomputers zullen vast en zeker een indruk achterlaten volgende maand. Toch hoop ik stiekem dat er één game is die de rest weer doet verbleken.
     
  12. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Ach, slaat nrgens op, maar had gewoon tijd teveel
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2007
  13. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    wow *ziet topic nu pas.
    Ik was altijd al goed in verhaaltjes schrijven :eek:.

    *probeert wat
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hmm het is 20 augustus, maar ik vind de columns nog geen succes de deadline word 30 september :)
     
  15. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    nooit eerder gezien :cool:

    heb ik toevallig een column geschreven,

     
  16. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Haha, je hebt wel gelijk, als je zegt dat je gamed lijk je meteen zo'n nerd in de ogen van alle meiden :+ Hoewel volgens mij 95% van de jongens gamed. Alleen deze zin die volg ik niet helemaal: Het maffe hiervan is dat de meeste vrouwen het wel gewoon dan wij als mannen van gamen houden.

    Maar als ze toch op je kamer komen en ze zien daar een lekkere bank staan en een dikke tv/beamer dan zijn ze wel in voor een filmpje en een potje mariokart :+ (want dat is volgens mij zo'n beetje de enige game die meiden leuk vinden - op iris en wendy na dan).
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2007
  17. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo probeert ook maar eens wat:

    En zeg nou zelf... heb ik gelijk ? :+

    Edit: Dank aan Cookie voor het spelen van spellchecker _O_
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2007
  18. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Haha, leuk hoor! Liefst heb ik dat we gewoon alle columns plaatsen en dat mensen het leuk vinden om elke week zoiets te schrijven ofzo, etc.

    Soort vaste mogelijkheid voor XBW members om zich te uiten.
     
  19. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik de tijd ervoor heb zal ik dat zeker doen, maar dan moeten ze ook kunnen/worden gebruikt natuurlijk :cool:
     
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Jammer dat ik er weinig tijd voor heb anders zou ik het zeker een kans geven. Ik probeer het van het weekend ook maar eens als ik ff tijd heb en een goed onderwerp :). Maar die van Ocissor is wel front page waardig vind ik :cool:
     

Deel Deze Pagina