1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Halo 3 [deel 13]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    [​IMG]
    Met dank aan Willem, Dead Worm NL en Shortbull voor het onderhouden en verzamelen van info voor de vorige delen

    Informatie:
    Uitgever: Microsoft Game Studios
    Ontwikkelaar: Bungie
    Genre: First Person Shooter
    Release: 26 september 2007

    Samenvatting Halo
    met dank aan Elite
    Klik

    Info:
    Halo 3 is het derde spel in de Halo trilogie die de Xbox franchise heeft gedefinieerd en werd op 9 mei in Los Angeles onthuld. Uiteraard gaat het verhaal verder waar het in Halo 2 stopte. De Master Chief is op weg nar de aarde om voor eens en altijd af te rekenen met de Covenant die zijn thuisplaneet bedreigen. De Covenant hebben in de Chief’s afwezigheid de Afrikaanse woestijn afgegraven naar een buitengewoon buitenaards object waarvan het geheim te vreselijk is om te kennen. De Chief’s bevriende kunstmatige intelligentie Cortana bevindt zich in de klauwen van de ‘Gravemind’, een monsterlijk wezen van de mysterieuze Flood, de strijdmachten van de aarde zijn op hun laatste adem en een burgeroorlog is bezig in het hart van de Covenant strijdkrachten. “Dit is hoe de aarde eindigt.”, aldus Cortana in de Halo 3 aankondigingstrailer, of kan de Chief hier een stokje voor steken?

    Uiteraard is Halo 3 wederom een eerste persoons shooter met solide Xbox Live ondersteuning. Features van de multiplayermodus zijn nog niet bekend, maar Bungie belooft alle Xbox Live mogelijkheden te benutten. Naast dat de verhaallijn tot zijn conclusie komt in dit derde deel is de grafische engine uiteraard volledig aangepast voor de Xbox 360. Zo zagen we in de (overigens compleet real-time, draaiende op een Xbox 360 debug kit) aankondigingstrailer; Parallax Mapping, High Dynamic Range (HDR) lichteffecten, GPU Particle systeem, Precomputed Radiance Transfer (PRT), self-shadowing, realtime reflections op de Chief’s vizier en bepantsering evenals de mogelijkheid omgevingselementen 20 tot 22 kilometer ver weer te geven. De laatste sappige details zijn dat de ruines aan de horizon als je uitkijkt over het massieve Forerunner installatie de overblijfselen van New Mombasa zijn en de Chief een nieuwe versie van de klassieke Assault Rifle uit Halo in zijn handen heeft.

    Laatste nieuwtjes:


    Features:

    - 4 Player Co-op
    - Content Download
    - Custom Soundtracks
    - In-game Dolby Digital
    - Live Aware
    - Online marktplaats
    - Online Multiplayer
    - Online Scoreboards
    - Split-screen
    - System Link
    - Widescreen
    - Xbox Exclusief
    - File sharing

    XBW Gamepage:

    http://archief.xboxworld.nl/game/1080/halo-3/

    Links:

    www.bungie.net
    www.halo3.com
    Halo3 ARG
    Algemene Halo 3 Beta thread
    Halo 3 Arms Race

    Halo 3 Goodies:

    Flamethrower
    Incendiary grenade
    M6G Pistol
    M9 Frag Grenade
    M7 Caseless SMG
    M90A Shotgun

    Nieuwste Screenshots:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Meer screenshots...

    Reclame Campagne


    Voor alle duidelijkheid: spreken over Halo 1 en 2 mag natuurlijk, maar flamen, fanboygedrag en ruzie maken laten we hier achterwegen.


    Deel 9
    Deel 10
    Deel 11
    Deel 12
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Info uit het vorige deel overgenomen. Als er meer info bij moet of andere info uit dan hoor ik het graag :)
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    8) _O_
    [yt]KicJSFEgB_U[/yt]
     
  4. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Lache filmpje inderdaad, toeval in games is echt leuk om te zien :D

    Met hoeveel man kan je bijvoorbeeld slayer online doen? Of teamslayer o.i.d., dus niet CO-OP.
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Slayer (Lone Wolves dus) wordt met 6 man gespeeld.
    Team Slayer 4 vs 4.
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Die comments ook: how do you add text like that? I mean while you are playing Halo 3 multiplayer... |:-

    Ik word ook altijd gek van die FR's met allemaal van dat soort vragen. Maar goed. Wel een tof filmpie idd. Wordt waarschijnlijk weer een recon :)

    Over het aantal spelers online:
    Slayer (ranked): 4-4
    Social slayer (unranked): 5-5
    Big team battle: 8-8

    Daarnaast zijn er nog heel wat gamemodes. Zoals skirmish (assault, ctf etc.) en rumble pit (FFA).
     
  7. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Te grappig filmpje,

    Wel een slechte driver btw ^^
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik kan niet zeggen dat ik veel beter dat ding kan besturen. :+
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Veel slechter dan de marines in campaign kan het niet zijn. Die denken nog steeds dat je bomen en rotsen kan splatteren.

    Die nieuwe maps zijn trouwens best aardig nog. Nieuwe lockout werkt goed, sneeuwmap is tof en die jungle map is wat minder. Zal wel weer een campmap worden.
     
  10. Shizzel

    Shizzel Guest

    Bij mij stoppen ze gewoon met rijden, en na 10 seconden proberen ze verder te rijden, dan rijden ze ergens tegenaan, dan stoppen ze weer, enzovoorts enzovoorts.
     
  11. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeah new halo deel_O_
    En wie heeft de legendary map pack al?
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb hem. Heb alleen de lockout map nog maar in MM gespeeld. De andere 2 heb ik even in een custom uitgeprobeerd. Dus kan er nog niet echt over oordelen. Ze zien er iig wel goed uit though :) Eerste indruk is iig positief.
     
  13. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    hahahahha als je dan opeens geboot wordt:lol:
     
  14. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ghost Town vind ik geweldig. Een hele andere map dan de rest met veel meer aandacht voor details. Assault op Ghost Town is echt pure chaos maar wel heel leuk ( soms weet iemand pas na 5 minuten de bom aan te raken). niemand heeft tijd om te campen.
     
  15. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook die nieuwe maps. Maar helaas hebben we nog steeds geen internet :mad:

    Iedereen vind ze allemaal geweldig, maar ik kan ze niet spelen

    Wel alweer deeltje 13 van een geweldig spel!
     
  16. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Maps zijn gratis hoop ik? Niet dat ik al toe ben aan nieuwe mappen ofzo, maar wel leuk om er weer een paar bij te hebben om te proberen :thumbs:
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.815
    800 Points. :)
     
  18. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    maar de andere 3 maps zijn wel gratis geworden. Al wel een tijdje :)
     
  19. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Avalanche werkt even goed als Sidewinder (of zelfs beter) met CTF, hulde _O_
     
  20. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Heeft iemand de gratisnieuwe HALO THEMA en PICTUREPACK gevonden / gedownload??????????
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina