1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    12mbit is zeker niet werelds snelste verbinding maar zou meer dan voldoende moeten zijn om een UI snel te laten laden. Als dit echt het probleem is zou half Amerika daar ook last van moeten hebben en ligt de fout eerder bij MS door slecht programmeer werk
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Waarschijnlijk was je dns van die provider gewoon kut. :)
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Aan DNS kan het hier ook niet liggen. Heb die van Tele2 en ook Google getest. Ik weet het ook niet Tim. We gaan het zien binnenkort,
     
  4. Ironstar

    Ironstar Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    62
    @BigKabuto als ik jouw problemen bij elkaar raap,
    Je internetprovider, Tele2.
    Instap internet 12 mbit.
    Kan geen poorten openen.
    Xbox niet in DMZ (?)
    Na je modem/router hoe je het thuis aan elkaar gekoppeld hebt, bedraad of draadloos.

    Dan kan ik mij voorstellen dat e.e.a. niet helemaal lekker gaat werken, stabiel genoeg is.

    Enige tips:
    Geen instant on zoals men al aangaf.
    Xbox in DMZ proberen te zetten.
    Bedraad aansluiten.
    Zo snel mogelijk op andere (kabel) provider overstappen.

    :)
     
  5. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Weet iemand of er een manier is om Xbox One Clips rechtstreeks op je computer te downloaden? Ik weet dat je ze via de Upload-app op je Xbox kunt uploaden naar OneDrive en dan vervolgens kunt downloaden, maar ik krijg daar steeds een error als ik ze upload naar OneDrive. Ik weet dat je via http://xboxclips.com/ je eigen clips rechtstreeks kunt vinden en bekijken, maar dan kan je ze nog niet downloaden volgens mij

    Edit: oh awesome! Je kunt ze wel via http://xboxclips.com/ downloaden (rechtermuisknop op de video en dan video opslaan).

    Excuus dus voor dit bericht :)
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jawel. Gewoon rechtermuisknop en video oplaan als. :)
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Het idiote is dat toen ik de X1 net had en had aangesloten (WIFI) de boel meteen op stond, ik hoefde niets te doen, fantastisch. En toen ineens uit het niets ging die NAT van open naar moderate, en toen een hele tijd strict. Toen de boel bedraad aangesloten en een heel tijdje een strict NAT gehad en ineens nu iets van anderhalve maand een open NAT. Heb de Xbox One een tijdje een eigen IP gegeven en die in de DMZ host gezet (wat perfect werkte voor mijn 360) en dit veranderde ook niets.

    Ben al blij genoeg dat hij nog altijd op open staat.
     
  8. Ironstar

    Ironstar Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    62
    Mijn NAT flipt ook nog af en toe van open naar moderate ondanks DMZ en bekabeld.
    Ligt het in ieder geval niet aan mij.
    Begin toch het idee te krijgen dat het niet zo handig is als je locatie niet matched.
    Moeten ze het maar fixen dat we Engels als taal kunnen instellen :D
     
  9. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    M'n controller is niet meer 100% De rechter stick wijkt af naar links :'-( In COD geen last van maar bij Titanfall merk je het de hele tijd |:-

    Is het mogelijk om hem op te sturen? Zo ja, na ongeveer hoeveel dagen krijg je een nieuwe?
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2014
  10. Dave Paparazzi

    Dave Paparazzi Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    15
    Ja is zeker mogelijk. Even via de site xbox.nl/support en dan je console registreren en een serviceaanvraag invullen.
    Duurt wel een paar weken voordat je hem terug hebt alleen.
    Die van mij was 5 weken onderweg.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat 5 weken?
    Die moet binnen een week terug zijn hoor. Je stuurt hem op en als ze hem binnen hebben sturen ze gelijk een nieuwe terug.
     
  12. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Dan had ik ondertussen wel gebeld met MS om mijn ongenoegen te uiten.
     
  13. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik heb inmiddels de tweede Xbox in huis en zonder iets van tevoren in te stellen (op upnp na) werkt alles als een zonnetje. De eerste Xbox is NAT type Open en de tweede is NAT type moderate. We kunnen alles joinen en hosten, vrienden kunnen ook joinen, helemaal perfect dus! Uiteindelijk was er dus geen probleem.
     
  14. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Ik heb 2 weken geleden mn headset opgestuurd en had binnen een week een nieuwe.
     
  15. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Eerst maar binnenkort een nieuwe controller kopen en dan stuur ik hem daarna wel op, bedankt voor de reacties :)
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik zag in de settings staan dat je ervoor kan zorgen dat je tv EN home cinema set allebei aan gaan zodra je de Xbox One aan zet. Ik heb dit ingesteld, in de settings stonden de remote control codes van de Sony tv en home cinema set al, maar het werkte niet. Dus ik heb de types handmatig ingevoerd maar het werkt nog steeds niet. Is dit Kinect only?
     
  17. Ironstar

    Ironstar Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    62
    De infrarood, IR blaster, zit in de Kinect. =(
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ah het is dus echt Kinect only joh? Dat zou het verklaren. Ah geen ramp verder. :)
     
  19. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ik woon in een huis met drie anderen, maar ik game vaak 's nachts en wil dan het geluid een beetje hoog kunnen zetten (wat dus niet kan vanwege mijn huisgenoten). Zijn er redelijk goedkope koptelefoons voor de One te krijgen en zoja, iemand een aanbeveling? Het liefst wel draadloos omdat ik een stukje van mijn tv af zit.
     
  20. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Gewoon de officiƫle stereo headset voor de Xbox One hoor ik goede dingen over. 45 euro bij de MM geloof ik.
     

Deel Deze Pagina