1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Kingdom Hearts en Final Fantasy komen ook op de XBOX One.


    ... oud nieuws?
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ja, heeft Jack Tretton min of meer zelf gezegd in de GT livestream
     
  3. Bramdstichter

    Bramdstichter Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    amen! Vindt al het gebash ook nergens meer over gaan.
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    En wij de Xbone zelf ook niet
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    [​IMG]
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Misschien moet jij maar is gaan slapen UpInSmoke? :+

    Komt niks nuttigs uit. Constant dat gezever op de XBOX. Ik respecteer je keuze... waardeer je mening. Blijf alleen niet bezig met dat gezeur over hoe slecht de One wel niet is? We weten het nu wel.

    Jij gaat voor de PS4, praat daar dan over. Word je vanzelf vrolijk :+
     
  7. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Maakt dat de console niet warmer? De voeding nu kan ook al erg warm op lopen als het apperaat (te lang) aan staat. Laat staan als je de voeding samen met de rest van de hardware die al snel warm loopt in 1 box zet.

    Bedoel zou mooi zijn als je niet zon enorme voedings blok er naast hebt liggen maar lijkt me onpraktisch qua warmte.
     
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    PS3 heeft nu ook gewoon interne voeding
     
  9. Bramdstichter

    Bramdstichter Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    cry me a riverrr

    En wie is wij?
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Omdat je niet kan zeggen het gebash gaat nergens over. Het is allemaal gefundeerd. Slaat nergens op om te zeggen dat het nergens over gaat, want dat gaat het zeker wel. Ik heb net ook gewoon normaal gepost dat Sony zn PS4 "laat het aan devs over" verwarrend kan worden. Lees wat je wilt lezen, want likeminded mensen zijn wel nuttig wil je zegge

    Degene die "bashen". Moet ik alles spellen? Begrijpend lezen en interpreteren.
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2013
  11. Bramdstichter

    Bramdstichter Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje vreemd dat je in wij vorm praat.. En waarom bashen mij overtuig je er niet mee en zeker niet op een xboxforum:+

    maar goed hoop dat ms nog beetje met de prijs zakt voor launch (of kinnect uit de bundel halen) door sony's strakke prijs.
    Heb zo net sony's pers showtje gekeken. En ze hebben heel wat geleerd van de fouten die begaan hebben met de ps3 launch ook qua presentatie..
    Maarja ik heb niet zoveel met het hele stijltje van games die voor de ps4 uitkomen.. (bash ik nou of ja of...) En zijn er ergens wat goede screenshots van de dual shock?.
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2013
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik kan je niet overtuigen op een xboxforum? Wat heeft dat in godsnaam met elkaar te vermaken? En ja ik praat in de "wij" vorm want er zijn meerdere mensen die kritiek leveren op de MS praktijken (zie je hoe ik het kritiek noem en niet "bashen"). Is echt niet voor niks. Maar denk wat je wilt.
     
  13. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Je kunt ook overdrijven natuurlijk.
    Vele gaan blind mee in de antie MS hype , waardoor ze ook niks positiefs meer kunnen zien in de Xbone.

    Het gaat om de games en waar zijn die nieuwe IP's van Sony dan?
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2013
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Qua nieuwe IP's / exclusives doet MS het een stuk beter ...
     
  15. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Of een pakket met 1 a 2 extra free games :p
    Wishfull thinking.
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2013
  16. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Volgens MS 15 exclusives waarvan 8 nieuwe IP's , tegenover Sony met 20 exclusives waarvan 12 nieuwe IP's. Beiden gedurende het eerste jaar. Tenminste dit is wat ze zeiden en als het klopt dan heeft Sony meer exclusives en nieuwe IP's. Misschien dat Sony nog wat verrassingen heeft achter gehouden voor de uiteindelijke release, wie zal het zeggen. Als de cijfers kloppen dan heeft Sony iig nog niet alles getoond.
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Het begin van de X1 lijkt in elk geval sterker te worden, tenzij Sony bij GC nog wat launch games aankondigt. X1 lanceert met

    Ryse
    Forza 5
    Killer Instinct
    Dead Rising 3

    Not too shabby at all

    Zelf had ik dat nog niet gelezen/gehoord over de exclusives van Sony. Tot nu toe lijken ze te lanceren met DriveClub en Killzone. Infamous komt pas in Q1 2014, DAT was een heftige launcher geweest.
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2013
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja
    Niet een hele goede en eerlijke vergelijking. Want Sony is laatste jaren bezig geweest met volop games pompen voor de huidige gen. Waarvan er sws nog 2 parels aankomen. MS daarentegen al jaren weinig nieuwe goede exclusives.

    Plus ik zou niet blind staren op games, die komen wel. Sony heeft meer games aangekondigd voor het eerste jaar. Bij mjj is het totaal plaatje belangrijk. Daarom heb ik ook een Wii U, de games komen sowieso, weliswaar wat laat (#@/^). Bovendien heb ik een 3ds, een Vita een PS3, Wii en een 360. Allemaal om de games, maar zonder gekkigheid. De Xbone vind ik teveel gekkigheid, dat je dat pikt moet je zelf weten, voor mij als gamer is het een stap te ver en zelfs ik als de grootste Gears of War fanboy laat ik de Xbone zelfs liggen totdat MS wat dingen veranderen.

    Positief aan de Xbone imo alleen de controller, servers en ik wil meer duidelijkheid over die 10family members feature. Maar deze aspecten wegen minder zwaar dan alle negatieve dingen van dat apparaat als je t mij, en vele anderen vraagt.

    Stel, echt puur hypothetisch, MS vraagt geld per uur dat je gamed ipv per maand. Of een fee voor als je met meer dan 2 voor de tv zit. Hoe ver moeten ze gaan voordat je niet meer zegt "het gaat om de games". Die grens is bij mij bereikt.

    Voor de rest ga ik niet meer hierover discussiëren. Ik zeg alleen verkijk je niet alleen op de games die ze nu hebben gewezen.
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2013
  19. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    De PS4 launcht met:

    • Knack
    • Killzone: Shadow Fall
    • Driveclub
    • DC Universe Online
    • Planetside 2
    • Warframe
    • The Witness

    Xbox One met:

    • Ryse: Son of Rome
    • Dead Rising 3
    • Forza 5
    • Killer Instinct
    • Kinect Sports Rivals
    • Minecraft (Waarschijnlijk)

    Dat is wat er tot nu toe bekend is aan exclusives met de launch.
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Hmm, nou dan word het voor mij toch vooral 3rd party games halen op launch denk ik :+

    Dead Rising en Killzone zijn de enige games die me daarvan echt aanspreken
     

Deel Deze Pagina