1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Waar is GTA IV al te koop ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 13 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Nee, ik heb geen pre-order. Alleen tis wel erg overdreven om bijna een week van te voren de winkels af te gaan zoeken naar een spel...
     
  2. Gunpowder

    Gunpowder Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zou vet zijn als de game er vanaf vandaag enz al ligt maar reken er maar niet op. GTA is groots en de winkeliers houden zich er meestal wel aan de laatste tijd. De opmerking van Microsoft en Rockstar vind ik trouwens wel nergens op slaan. Mensen zouden gebanned worden als ze eerder deze game speelden dan de release date maar dat kun je gewoon simpelweg niet maken. De fout ligt bij de winkelier die de game verkoopt en niet de casual gamer die niks van release dates afweet!
     
  3. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Zouden ze hem ook niet eerder mogen verkopen in verband met enige concurentie of iets dergelijks?
     
  4. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Die boetes die ze op eerdere verkopen leggen zijn niet misselijk, zeker voor dit spel, werk zelf bij de intertoys, zelfs ik krijg hem niet eerder mee
     
  5. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Nu ben ik toch wel stiekem benieuwd of die ergens al te koop is. :9
     
  6. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu nog niet, ze komen waarschijnlijk vrijdag, of via speciale levering zaterdag in de winkels aan
     
  7. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik niet snap hoe kan MS en Rockstar nu begot weten wereldwijd welke winkels de game reeds verkopen?
    En zijn er al ooit boetes gevallen voor games vroeger te verkopen?
    Ik dacht dat dit met HALO 3 ook al zo was?
     
  8. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    vraag ik me ook af. stel dat een lokale intertoys de game verkoopt...hoe weet R* of Take Two dan dat het die en die intertoys uit die en die stad is?

    dat kunnen ze niet weten imho, tenzij ze forumposts afgaan en dan ervan uitgaan dat alles waar is wat daar staat:9
     
  9. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Forums afgaan kan ook niet volgens mij is onbegonnen werk.
    Hopelijk kan iemand hier op antwoorden :)
     
  10. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij is het zo dat als andere winkels erachter komen, ze met hun vinger naar die winkel(keten) wijzen. Dan kunnen ze hem namelijk ook al zonder boete verkopen. En als iedereen roept Intertoys verkoopt hem, dat Intertoys dan in eerste instantie de boete krijgt (niet lokaal, maar de keten).

    Volgens mij ging dat zo ook bij COD 4 of Assassins.
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    zullen we dan gewoon met zn allen gaan roepen dat intertoys em al verkoopt? :D
     
  12. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Denk dat niemand het weet, dus waarschijnlijk is het helemaal niet mogelijk om dat na te trekken... :)
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Gamers zullen het nieuws als een lopend vuurtje verspreiden ("GTA IV wordt vandaag al verkocht bij Intertoys!!!!"), via allerlei kanalen. Ga er maar van uit dat zo'n nieuwtje snel uitlekt en dat er een stormloop op die locaties ontstaat (zeker bij zo'n grote release als deze).
     
  14. Dead Worm NL

    Dead Worm NL Casual Gamer

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het maar vaag die mensjes die zeggen van ja dat ga je toch niet doen week van te voren enzo.

    Ik heb zoiets van, Er zijn een aantal winkels hier in nederland (bart smith, dixons) die maar al te graag spellen er te vroeg in gooit, En dat is met behoorlijk veel grote titels al gebeurt in het verleden.

    Dus waarom zou je dan er dan iets tegen hebben dat mensen een gok wagen ;)

    Vandaag geen suc6 gehad. Vrijdag heb ik weer een lange pauze op school :d Dus zal dan weer even met wat vrienden de stad in gaan! :D
     
  15. Seff

    Seff Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    doen we, dan haalt bart smit ook alles uit de kast om hem nu te verkopen!\o/
     
  16. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0


    Jup dan zullen de andere winkel ketens het "verklikken" want zodra 1 winkelketen het begint te verkopen mag de rest ook, anders is het oneerlijke concurrentie. En grote winkelketens kunnen die boete wel betalen maar de kleine niet. Dus daarom mogen ze verkopen zodra 1 winkel het begint te verkopen.
     
  17. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Je wilt niet weten hoe ongenadig hard je gestraft word als je die game te vroeg verkoopt, de hele naam van je bedrijf is dan kapot bij alle uitgevers en je hebt een aardige boete aan je laars.
     
  18. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Was het niet frs die een boete had gekregen voor het vroegtijdig verkopen van COD 4 of Assassins?
     
  19. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Assassins ja, maar later die dag mocht hij toch wel verkocht worden op die datum.
     
  20. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Dreigementen kun je ver mee komen. Het feit dat de kans minimaal is om ''betrapt'' te worden, maakt het de hele kleine % dat het toch kan een grote angst dat ze alsnog betrap zullen worden en grote sancties zullen krijgen.

    Kijk maar naar kleine kinderen als je zegt als ze braaf zijn dat je naar de McDonalds gaat (hoewel je nonetheless er wel naar toe zou gaan). Zullen ze toch de angst hebben dat het niet door gaat en netjes en braaf zullen zijn.
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina