1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Ghehe:+

    Vanavond ga ik ermee beginnen. Wat vond jij ervan?
     
  2. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Zit echt te twijfelen om ook Brothers te kopen. Lijkt me een mooie game, maar hoor dat deze ook weer heel kort is.
     
  3. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Vind rapture so far so good. Mis nog even de click denk ik, hoe vind je het Vault
     
  4. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Haha nog niet mee begonnen. Moet nog steeds Ethan uitspelen. Zo meteen mee beginnen:)

    Man man man die muziek in Ethan Carter. Echt super mooi. Staat nu al tijdje op.
     
  5. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Is er al iets bekend over de release van Heavy Rain en Beyond Two Souls op de PS4? Kan er namelijk niks over vinden... Dus hopelijk iemand die iets meer weet? :)
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Nope.
    Net zoals Persona 5....


    :'-(
     
  7. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Wow die Rapture is ook echt super hoor qua sfeer. En die muziek man. Wow:oops:

    Alleen ze mochten eigenlijk dat rennen net als Ethan Carter moeten doen. Want ook al kan je R2 ingedrukt houden toch ga je nog steeds langzaam. Stel dat je even helemaal terug wil om te kijken of je alles hebt gehad, dan duurt het soms echt te lang gewoon:)
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  8. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Mooie collectie! :)

     
    Daz vindt dit leuk.
  9. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Zo net Rapture uitgespeeld en heb er achteraf toch wel een klein beetje spijt van. Eigenlijk ook een klein beetje van Ethan Carter nu ik erover nadenk.

    Het zijn beide mooie games met mooie muziek, maar daar is eigenlijk ook alles mee gezegd. Mocht je deze spellen willen spelen wacht dan echt tot ze 5 a 10 euro zijn (of als ze gratis met PS+ zijn). Beide heb ik in 3 uurtjes uitgespeeld en vind 16 en 19 euro toch wel veel achteraf. Daarbij heb je totaal geen reden om ze voor de 2e keer te spelen.

    Andere PSN games die ik heb (Rocket League en Valiant Hearts) vind ik veel meer waard voor hun geld. Valiant Hearts voor 15 euro voor 10 uur is zeker meer dan prima en Rocket Leageu kan je blijven spelen. Maar 3 uur gameplay is toch echt te weinig hoor voor 15 a 20 euro. Journey vond ik eerlijk gezegd ook echt te kort, maar daar zit in ieder geval nog iets van gameplay in.
     
    Kevf, iMark 007 en Daz vinden dit leuk.
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    EPIC
     
  11. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Het is zeker een mooie collectie, maar ik ga er niet meer dan 30 euro voor betalen. Dus ik wacht wel een paar maanden.
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Waarschijnlijk geen hond die het gaat spelen, maar ik verwacht deze week Risen 3: Titan lords Enhanced edition en ik heb er zin in. Me ook prima vermaakt met de eerste twee delen (deel 1 op de PC). Er blijft toch altijd een beetje van het oude Gothic gevoel indie games zitten. Geen baanbrekende RPG, maar gewoon ff lekker tussen door :)

    Op 1 september natuurlijk eens kijk wat Snake er van bakt!
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Famitsu has gone up with a new online preview of Koei Tecmo and Omega Force’s Attack on Titan game for PlayStation 4, PlayStation 3, and PS Vita.

    The preview highlights the game’s “tactical hunting action where you can move around freely while thinking strategically.” On the field, cannons are installed on the castle gates, and since there are a variety of weapons and ammunition stored in the warehouse, you’ll be able to fight utilizing them in battle, too.

    Attack on Titan is being developed with PlayStation 4 as its lead platform. It’s due out worldwide in 2016, with Japan specifically targeting a winter release.

    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
     
    Kevf vindt dit leuk.
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Laat dat ajb een te gekke game worden. Ik vond seizoen 1 echt super!
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Laat ze eerst maar eens met seizoen 2 komen. :+
     
    Servantes vindt dit leuk.
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
  17. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Gameplay ziet er op zich prima uit, en de look van de TFs is vet....maar ik heb niks met dit soort beat em ups....wordt snel saai imo.
     
  18. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik vind het onwijs gaaf, maar ik ben dan ook opgegroeid met de Transformers. Alleen wacht ik wel op een prijsverlaging, want 50 euro vind ik teveel voor dit type game.
     
  19. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
  20. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik ga niet zeuren over gratis games, maar voor mij zit er niks bij de komende maand.
     

Deel Deze Pagina