1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V [Deel VI]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 30 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Verder voel je je wel in orde? Want volgens mij mankeer je iets. Dat of een zeer slechte trol poging.
     
  2. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan me níet voorstellen dat mensen er echt naar uitkijken om in een spelletje een stukje te gaan mountainbike en daarna weer in den pickups terug naar huis te rijden. Dán is er een draadje los bij je maar goed, ieder zn ding. 16 september weten we alles.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dude...what the hell?

    Waarom denk je dat ze die countryside gebouwd hebben in die game? Om lekker rond te crossen met een BMX of motor, seriously kerel...wat is daar mis mee? Even serieus nu? :lol:

    Het is gewoon uberhaupt cool als het mogelijk is om een motor of fiets mee te kunnen nemen in een voertuig. Beetje zoals in GTA: SA dat je die trailers kon vastmaken aan een auto. Gewoon tof al die mogelijkheden, if anything is weird here...dan ben jij het met die rare opmerking, wow. Als dit raar is vriend, dan is het ook heel raar dat mensen in RDR naar een zonsondergang keken, want die was fucking realistich en sfeervol in RDR. Nee dude, leer jij maar mensen in hun waarde te laten en een game lekker spelen zoals ze willen. Shiiiiiiiit wat een aparte dude ineens.
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2013
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Niet op reageren
     
  5. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Ik ben het wel een beetje eens met Woods hoor. Als je echt het meeste uitkijkt naar een fiets achter in je auto laden is er inderdaad wat mis met je.

    Dat is ook best wel fucking raar.
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2013
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Hilarisch dit. Wie zegt dat ik het meest uitkijk naar een fiets in mijn auto laden? Nergens zeg ik dat, alleen dat het tof zou zijn als het mogelijk is. Leer lezen! Ik probeerde alleen maar te zeggen...hoe meer mogelijkheden in zo'n game, vergeleken met hoe gelimiteerd GTA IV toch wel was, hoe beter. Zal allemaal jongens. :thumbs:_0/

    En dan vind jij dus een flink aantal mensen raar op deze forum, want genoeg hebben op die manier gesproken over bepaalde details en dingen in RDR. Ja het is echt gestoord man, sterker nog...ik denk dat wij hulp nodig hebben. Ga fietsen, haha. Oh en over fietsen gesproken, ik heb me trouwens ook uitermate vermaakt in GTA: SA door alleen maar op een bmxje rond te crossen door die stad en buiten de stad:

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2013
  7. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap denk wel wat bigkabuto bedoelt. Als je allemaal van die "nutteloze" dingen kan doen, dan gaat dit online hilarische momenten geven. (Offline misschien ook)

    Hoe meer van die opties, hoe meer verschillende leuke momenten je tegen komt.

    Ik ben het daar wel mee eens.
     
  8. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Hoe meer opties, hoe beter sowieso. Wat een lol je al niet kan hebben om vrienden van je dood te rijden met een Faggio. Of met een groep vrienden in free mode 1 persoon blijven achtervolgen met scooters. Heerlijke brakke melige zondagen levert dat op.
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Daarom ,maar ach weet je...net wat Upinsmoke al zei, het is beter om dit soort gekke lui gewoon te negeren. Ga ik dus vanaf nu ook doen.
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Wachten is moeilijk, maar hou het niveau nog wel een beetje respectabel. Laatste paar pagina's gaan echt nergens over guys. ;)

    Overigens, geen GTA V dit keer op het Figueroa hotel in LA? Was perfect geweest met drie personages.
     
  11. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik kijk ook uit naar deze game. En als ik kan mountain-biken dan is dat toch geweldig. Vroeger heb ik zo vaak gedacht, met het spelen van games, sjee wat zou het gaaf zijn als ze een open wereld konden maken waar je gewoon doorheen kan lopen en dingen doen die niet speciaal moeten maar gewoon voor de fun..... (Ik heb het uitkomen van pong nog gewoon mee gemaakt, zo oud al, ja zo oud al, :lol:)
    Daar valt mountain-biken voor mij absoluut onder.\o/
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ik vind het raarder om mensen zo te beoordelen, getuigt van weinig respect en dat je niet kan verplaatsen in iemand anders.

    Oeps, nieuwe pagina. Sorry Fii :+
     
  13. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Rockstar is nooit op de E3 zie daar geen verandering in dit jaar.

    Yesh maar ik wil een radio zender only dedicated to that! Lekker SNSD luisteren. (hoewel die zullen wel te duur zijn om te licensen in een game.) :cool:

    GTA in Tokyo of Osaka met alleen maar j-muziek en een k-radiozender is nog steeds mn wish. :cool:
     
  14. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Wauw, wordt mijn reactie nou gewoon verwijderd?
     
  15. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Kennelijk wel. :{
     
  16. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Censuur.
     
  17. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Mwa, je reactie was niet bepaald gepast.
    Maar ik ben het met je eens dat het wat vreemd is dat ie verwijderd werd.
     
  18. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Oh yeah Vladivostok FM. _O_

     
  19. BlazeBoy

    BlazeBoy Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    12
    Je overdrijft ook gewoon zwaar met alles, want bij elk klein detail kom je half klaar jongen.
    Een zonsondergang gaan bekijken in een game is inderdaad behoorlijk hypocriet..
    Dat gewoon doelloos door de stad heenfietsen vind ik dan wel weer normaal.
    Maar BigKabuto ga eens te raden bij jezelf want je gedraagt je behoorlijk belachelijk, je noemde oa Haaien in de game ''survival horror'' :lol:.
    En trouwens wij moeten jou wel begrijpen als je klaarkomt bij een zonsondergang, maar als iemand liever met Franklin dan met Michael wilt spelen word je helemaal woest in je kop en kan je je niet inhouden.

    Nee.. het ligt toch echt aan jezelf dat mensen je belachelijk vinden.
     
  20. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Lekker boeiend allemaal.

    Gewoon maar weer over het spel praten en nuttige info delen als die er is?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina