1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door JeeEm, 5 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Naar mijn weten draaien er nu al zelfs games op 60fps;)
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dan denk ik serieus dat het je gewoon niet opvalt. Het wordt echt erg in die game wanneer het wat druk is op straat. Veel auto's en dan een explosie erbij ofzo en dan is het huilen met de pet op soms hoor, poeh!!

    Yep. Alle CoD games, RAGE, Metal Gear Rising en nog wat anderen inderdaad. Ik hoop echt dat we veel 60fps games gaan krijgen met Xbox One, want op een groot scherm zoals 42, 50 en zoals wat ik heb een 60 inch...merk je die framerate gigantisch. Absoluut in 30fps games ook.
     
  3. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja ik speel nu toevallig Skate 3. Ingame is 60, en de edittor mode is 30 fps. Dat verschil is enorm.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja wat shooters en wat andere losse titels. Maar geen huge open world games. :)
     
  5. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Far Cry 3 loopt ook op 30 fps?
     
  6. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ja, maar de consoleversie had echt moeite om het bij te houden. Framerate was in dat spel echt slecht. Kreeg gewoon pijn aan mijn ogen
     
  7. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ja, precies. Dat liep echt niet lekker. Ben bang dat GTA V ook die kant op gaat.
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Denk je? Het lijkt wel goed te zitten als je de vele previews leest. Wie weet lullen ze dit keer niet...en ach ja...ik vond de fps echt zwaar minder in IV soms, maar het is nooit gamebrekend geweest voor mij. Zelfs in Far Cry 3 waar het soms ECHT heel erg is, viel het me na een tijdje gewoon niet meer op. Omdat de game gewoon zo vet was.
     
  9. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Al dat gezeik over FPS en graphics over een titel die NIET aangekondigd is op next-gen consoles. :emo: *zucht*

    IMO is 30FPS voldoende voor een controller. Switchen van 60 naar 30 is altijd wennen, ongeacht of je met muis of controller speelt.

    Voor een muis vind ik 60FPS wel noodzakelijk. Maar een muis is dan ook een stuk preciezer als een controller.

    GTA IV's Vsync lockt zich in 90% van de gevallen op 30FPS maar dan zelfs heeft de game moeite dit bij te houden. Gemiddeld 28FPS van wat ik me herinner in de tech analysis van verschillende game sites. In multiplayer matches kan hij al snel naar de 10 droppen.

    Als je op de stranden bijvoorbeeld staat en kijkt richting zee dan springt hij wel naar 60FPS. Maarja, alleen een water shader en een stuk strand is niet zo moeilijk. ;)
     
  10. Pimbech

    Pimbech Halo 1 FTW

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Battlefield 3 is ook 30 fps en is wat mij betreft prima. Ik verwacht dat de game veel minder last zal hebben van framedrops in vergelijking van GTA 4.

    De engine zal velen malen verbeterd zijn en men weet nu hoe je het beste uit de 360 kan halen. GTA 4 is al 5 jaar geleden. Eigenlijk de early days van de Xbox 360.
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    En hier verder, zitten al aan 6,5 topic zowat. :cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina