1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Geweldadigste Spel OOIT

Discussie in 'Games' gestart door mars15, 20 sep 2004.

  1. Red XIII

    Red XIII Active Member

    Berichten:
    370
    Leuk Bevonden:
    0
    Thrill Kill vind ik dan weer niet zo bruut, Postal 2 nooit gespeeld, dus blijft er Manhunt over :)
     
  2. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    burnout 3 is dan wel niet zo bloederig, maar als je kijkt hoe veel onschuldige mensen er zouden dood gaan is manhunt minder erg daar vermoord je tenminste criminelen.
     
  3. Vens

    Vens stoer!

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker weten postal 2. Iemand overgieten met benzine oid en dan in de hens steken, das sick
     
  4. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0

    dit slaat dus nergens op... Burnout 3 is gewoon een Fun&Thrill Racer, compleet onrealistisch met gewoon coole ideeen

    manhunt/Postal 2 zijn gewoon kutspellen die gebaseerd zijn op (zinloos) geweld. En wie is het er NIET mee eens dat zinloos geweld 'zinloos' is??
     
  5. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    manhunt
     
  6. mars15

    mars15 Guest

    hier nog was postal screens :+
    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]
     
  7. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    K ga toch voor Manhunt.... keiharde zooi wat niks voor mij is, maar wel geweldadig
     
  8. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Manhunt all the way, Thrill Kill is ook erg bruut om eerlijk te zijn.
     
  9. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    gewelddadiger dan SoF 2 heb ik nooit gespeeld dus ik zou het niet weten.
     
  10. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Postal 2 Rennen met scharen is levensgevaarlijk !! Mensen eerst de kop afhakken, (waarna je er natuurlijk mee gaat voetballen :+) om daarna alle overgebleven lijken in de fik te steken blijft gewoon leuk IN GAMES ....... :cool: Ik speel het af en toe nog wel eens, gewoon om me af te reageren als ik pissed ben 8)
     
  11. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Phantasmagoria...

    Gewoon een fokking raar spel enzo... er werden ook mensen verkracht enzo en het is niet 3d maar gewoon film. dat bloed enzo is wel nep maar toen was het best vatsig allemaal.
     
  12. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Hmmm, ik kan me nog wel herinneren dat er op (de basis-) school een hele rel was om Mortal Kombat }:] Ook carmageddon was echt té erg (volgens veel ouders van mn vriendjes) Die spellen heb ik toen erg veel zitten spelen (weer ns wat anders dan lemmings :p)
     

Deel Deze Pagina