1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Divinity II: Ego Draconis / Dragon Knight Saga

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 6 nov 2010.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vond de graphics in de eerste game, vooral in het stadje al heel nice. Met dat water en die huisjes. Ik bedoel niet het begin gebied. Maar daarna. (demo)
     
  2. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Geluid vind ik zelf nog steeds zwak, even eens als puntjes in de voice acting. Verder is het grafisch gewoon scherper geworden, niet heel veel mooier ofzo. Ligt ook aan je instellingen. Nog wel veel houterig heid, maar je eigen char beweegt wel een stuk beter. Voor de rest een soepele camera en als je multi aanvalt, dan gaat die automatisch naar de volgende NPC die om je heen staat om die te verslaan. Dit soort dingetjes dus. Camera is nog niet helemaal perfect, maar wel verbeterd. Menu dingen vind ik ook een goede verbetering, al zijn er daar echt nog heel veel dingen die ze hadden mogen veranderen. Zit totaal geen goed overzicht in die menus, naar mijn smaak althans. Voor de rest zou ik het zo gauw even niet weten.
     
  4. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het eens bekeken en vind de veranderingen wél een grote verbetering !
    Ik heb de originele Ego Draconis bijna 2 maal geheel uitgespeeld en 1 keer helemaal. Het verschil zie en voel ik nu zeker wel! Fantastische verbeteringen in mijn ogen!

    Ik vind jouw oordeel erg hard Yellow ... ofwel ben jij gewoon héél kritisch ofwel heb je te hoge verwachtingen ? :confused:
     
  5. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Camera is m.i. zeker wel perfect, behalve soms in kleine ruimtes. Ik vind de voice-acting eerlijk gezegd super, beter dan in Risen (waar mensen heel positief over de voice-acting zijn), klinkt helemaal niet opgelezen namelijk. Menu is voor mij perfect overzichtelijk en grafisch krijgt het van mij ook een ruim voldoende, maar op dat gebied ben ik sowieso niet de meest kritische :p
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Deze discussie heb ik al eens met Willem gevoerd over F-1 2010. Ik constateerde nauwelijk problemen toen en hij wel. Ik gaf uiteindelijk gewoon toe dat ik er minder last van had, maar hier is het tussen jouw en mij gewoon andersom. Ik constateer nog wel degelijk een paar serieuze problemen hoor.
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb hem ook besteld. Kan hij lekker bijkomen op de stapel die steeds groter wordt :)
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Bijkomen, hij moet aan het werk. :+
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Zag wat gameplay videos van de PC versie op YT gisteren, vond de combat er wel nogal lame uitzien eigenlijk. Of valt dit wel mee wanneer je zelf speelt?
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Zonde dat je jezelf zoveel door technische beperkingen laat leiden. Het budget is immers beperkter bij deze game; DA:eek: this is not. Maar buiten dat vind ik het spel er nog steeds prachtig uit zien. Details vol open op mijn PC, vlotte framerate en het ziet er allemaal prima uit. Geluidseffecten zijn zwakjes en sommige animaties zijn inderdaad stroef. Maar deze game heeft zoveel goede RPG elementen dat ik daar al niet meer op let. En humor.
     
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    De eerste fixes zijn al weer onderweg. Eerst voor de PC dan ook voor de 360!
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Luister eens. Vandaag de dag heeft elke ontwikkelaar PC's tot zijn beschikking met software die heel wat kan wegpoetsen. Dit heeft de DKS DEV ook zeker wel gedaan, maar er zijn inderdaad nog kinderziektes.

    Moet ook wel eerlijk bekennen dat ze niet meer hadden kunnen doen, want dan had je de hele game overnieuw moeten maken.
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ja, ik luister.


    ....


    Oke. :+
     
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Heb net ff snel DKS bekeken. Vond het grafisch, zoals ik het me herinner, niet echt een groot verschil. Mss iets scherper, maar had ook het idee dat het allemaal wat meer kartonachtig was, zoals de blaadjes en dat soort dingen. Wel een smooter framerate.

    Ik kan nieuw game divII doen en nieuw game Fov. Geen mogelijkheid dus om verder te gaan, grumble ...

    Wat ik me afvraag is als ik een nieuwe game divii start, of ik dan wel straks met die puppet verder kan met FoV. Weet iemand dat ?

    Ook kreeg ik twee cheevoos alleen maar omdat ik een beetje met de skills zat te kloten ...
     
  15. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Als het goed is moet je wel verder kunnen spelen wanneer je een nieuwe game begint in DKS, zo werd het wel gepresenteerd. Maar ik weet niet of de werkelijkheid anders uitwijst.

    Vind je de camera geen grote vooruitgang trouwens? Dichter op je pop. Trekt me veel meer in de game.
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik merk eerlijk gezegd niet veel verschil qua camerastandpunt. Maar tis ook alweer even gelden.
    Ga wel ff op de officiele forums vragen of je verder kunt als je DKS opnieuw speelt. Dan wil ik het origineel nog wel een keer spelen. Anders is het gewoon zinloos voor mij...
     
  17. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Oké, ben benieuwd ;)
     
  18. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Gakkie ... als ik me goed herinner staat het zelfs in de Manual dat je op het einde van Ego Draconis "seemless" door kan spelen ... met jezelfde karakter in Flames of Vengeance !
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hmmm, raar dat dat dan niet kan met mijn DivII character ...
     
  20. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    dat vind ik ook gek, had het wel tof gevonden :p
     

Deel Deze Pagina