1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Bioshock: Infinite

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 aug 2010.

  1. Calias

    Calias Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk begin. Doet me een beetje denken aan de eerste minuten van Bioschock (1), die was ook best awesome _O_
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Idd, ik moest ook gelijk aan het begin van Bioshock 1 denken. Ziet er idd wel goed uit. Hoop dat het er zo uitziet op de 360...

    Anders vertraag em nog ff tot de next gen :9 }:]
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Opvallend dat ze ook praktisch dezelfde vuurtoren gebruiken. Iets anders. Bij de een ga je naar beneden, bij de ander naar boven. :+
     
  4. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Inderdaad, bij Far Cry verbaasde ik me er ook over dat ik heel laat in de game bij gebeurtenissen kwam die ik ook al in de trailers had gezien. Er is een remedie en dat is de trailers niet kijken. Behoorlijk lastig wat ik krijg steeds meer zin in deze game. Bovendien worden dingen in dermate veel media gebracht dat je er niet meer om heen kan. Zo is de intro al uitgebreid besproken door Levine zelf bijvoorbeeld en dat is ook niet erg maar daar wil ik het wel bij laten. Het probleem is dat die interviews van hem wel interessant zijn altijd. Hij gaf nu bijvoorbeeld aan dat de intro met de vuurtoren een direct eerbetoon is aan de eerste game en na een game als de eerste bioshock kom je daar ook wel mee weg vind ik. Een eerbetoon maken aan je eigen game. Mooi!
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Niet overdrijven jongens. Je ziet geen moer in de eerste 5min. Alleen beetje sfeer proeven
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja en dat zie ik als spoilers. Iedereen heeft duidelijk hun eigen definitie van spoilers. Dat hele 'wow' gevoel van wanneer je het eerst speelt is dat gewoon weg. Zou hetzelfde zijn om nu de eerste vijf minuten van GTA V te kijken, als die er waren. Zelfde dat Ken Levine al over het eind van de game heeft verteld, wellicht geen spoilers, maar wel dat het eind is iets wat we nog nooit hebben meegemaakt..en ik heb zoiets van.../care man!

    @Defanatic

    Inderdaad man. Far Cry 3 hebben ze onnodig veel story shit laten zien...onbegrijpelijk. Lijkt echt een rage te zijn tegenwoordig.
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Maar het is nog altijd een keuze om het te zien :)
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Precies. Ik snap ook niet zo wat mensen iedere keer mekkeren over spoilers.
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nice, krijg steeds meer trek in deze game. Bioshock 2 vond ik een grote teleurstelling, mede door de overbodige een saaie MP. Die MP had net zo goed SP kunnen zijn.

    Gelukkig schijnt Infinite weer totaal singleplayer te zijn. Ik hoop dat er veel te ontdekken, looten en verkopen valt.

    En vooral het verhaal moet goed zijn, evenals het fotograferen. Ik hoop dat er zo'n onderdeel weer in zit. Een paar achievements erbij net als in Bioshock I en ik ben weer happy. \o/
     
  11. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Prima preview! Het enige minpuntje (van de game, niet van de preview) is dat er wordt aangeven gegeven dat je maar twee wapens kan meenemen. Het is realistisch maar ik ben er wel een beetje klaar mee eerlijk gezegd. Geef mij maar gewoon de optie om alles mee te nemen en dan kan ik tenminste zelf bepalen hoe ik speel.
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Beetje karrig inderdaad. Ook dat er best weinig ammo is en je dus vaker wapens van je tegenstanders zult moeten oppakken. Ik wil gewoon met mijn eigen upgraded wapen spelen.
     
  13. Tha Pielius

    Tha Pielius Tha Nudies!

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    5
    Er was naar mijn idee niks mis met het systeem van deel 1 en 2 toch? Gewoon al je wapens constant tot je beschikking. Nu word je weer beperkt in je wapenkeuze en zal je idd wel snel tegen ammo problemen enzo aanlopen.
    En over realisme hoeven ze al helemaal niet te beginnen want het speelt zich af in een vliegende stad.. :+
     
  14. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    In eerdere delen bepaalde je d.m.v. upgraden welke wapens je veel gebruikte en nuttig waren.

    Betekend dit dat je je wapens niet kunt upgraden in dit spel?
     
  15. TeeJay

    TeeJay Active Member

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    17
    misschien is het een ontwikkeling om de game meer een "survival" achtige feeling te geven? ik heb er persoonlijk geen probleem mee, dit maakt het spel alleen maar uitdagender aangezien je continue op zoek moet naar ammo en slim moet omgaan met de beschikbare middelen. ik hoop wel dat het oude upgrade systeem erin verwerkt is.
     
  16. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat is echt het laatste waar ik mij druk over kan maken.

    Het beperken van je wapens is een bewuste keuze die zal doorvloeien in de gameplay. Het laat je nadenken over wat je doet en zodoende meer taktiek in het spel brengen. Ik heb er alle vertrouwen in dat de developers hier goed mee om gaan. De mensen achter deze game hebben zich al ruimschoots bewezen. ;)
     
  17. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens de geruchten komt dit spel in februari, who knows?
     
  18. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Geruchten? Game staat gewoon gepland voor 26 maart ;)
     
  19. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    :+ ah okay nvm

    Ik zat 't laatst wat te goog'n en toen las ik februari oid.. Maar maart is ook goed te doen :)
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Hij was een tijdje terug een maand uitgesteld ;)
     

Deel Deze Pagina