1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Divx afspelen zonder MCE mbv TVersity

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door prahladsingh, 6 dec 2006.

  1. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Hij zegt elke keer: unable to connect to server.
     
  2. hemp

    hemp The world is yours!

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik al een tijd tversity om divx te streamen naar mijn 360, maar sinds de update lukt het nog maar heel sporadisch. Ik heb de nieuwste tversity (0.9.10.2)
    en de spring update patch. Maar meestal zodra ik een film wil afspelen slaat tversity uit en krijg ik een foutmelding in windows. Weet iemand hier een oplossing voor? b.v.d

    Edit: MP3's en plaatjes streamt hij wel zonder problemen
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2007
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Er is geloof ik een patch voor. Moet je even googlen.
     
  4. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand?
     
  5. J-Jonny

    J-Jonny limit-breaker

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil mijn media play-lists afspelen, maar tversity leest deze niet. Hij leest alleen niet-zelfgemaakte playlist van het bestand m3u. Weet iemand hoe dit progje de windows playlists wel kan zien?? Dank!
     
  6. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hetzelfde,
    weet iemand wat ik nu moet doen, om het toch werkend te krijgen...
     
  7. J-Jonny

    J-Jonny limit-breaker

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    In het tabblad system op je 360 even disconnecten met je computer. Dan naar music of video etc. en dan staat als het goed is je computer met daarvoor tvsersity. Als dit er niet staat moet je even checken of je media delen hebt uitgezet bij windows media player 11. Je kan ook nog proberen om bij netwerk connections bij advanced --> advanced setting --> adapters je volgorde veranderen naar welke jij als eerste wilt gebruiken. Dit zou het trucje wel moeten klaren.

    Heeft niemand een antwoord op mijn vraag??
    Ik denk dat je beter nog een half jaartje kan wachten voordat dit programma echt zonder fouten is, want ik word nu ook plotseling van tversity gegooid als ik films wil streamen. Kleine filmpjes wil ie nog wel doen....echt vaag....
     
  8. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0

    iemand antwoord op mijn vraag???
    want wil toch nu wel eens dat dit goed werkt:

    dus als ik tversity opstart zegt ie could not connect to server.

    dus wat moet ik doen om dit op te lossen?
     
  9. Svennos

    Svennos Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk herkend Xbox 360 TVersity. Ik zie keurig alle muziek en filmjes. Echter afspelen ho maar. Ik heb de laatste codecs, ffdshow 18.5.2007geinstalleerd. Maar elke keer zegt de 360 dat hij niet weet hoe de bestanden af te spelen. Op de Media PC zelf werkt het zonder probleem.

    Iemand een idee ?
     
  10. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien een domme vraag, maar onderstussen werkt het bij mij, maar hoe voeg je dan live radio stream toe aan tversity?

    want heb gehoord dat dat ook zou moeten werken...
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb ook codec problemen ... dus als je een oplossing hebt gevonden dan hoor ik het graag
     
  12. jevabu

    jevabu Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een nog gekker probleem ik kan alles normaal afspelen op de xbox 360 het gaat goed tot dat ik tijdens het afspelen gewoon op de computer iets doe, maakt niet uit wat dan start de pc opnieuw op.

    Ik word er knettergek van ik wil wel ook eens ff iets snel op de pc doen tijdens het streamen van videos. Overigens bij muziek en plaatjes blijft de pc wel gewoon aan.
     
  13. MisterT

    MisterT Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit kun je "oplossen" door naar Configuratiescherm te gaan, dan Systeem->Geavanceerd->Instellingen bij "Opstart en herstelinstellingen" (derde instellingen button), dan bij het kopje "Systeemfouten" het vinkje bij "De computer automatisch opnieuw opstarten" uitzetten.

    Op deze manier start de computer niet opnieuw op, maar krijg je waarschijnlijk wel een foutmelding of loopt de computer vast op dat punt. Er gaat namelijk wel iets mis alleen kun je niet makkelijk zien wat als de computer steeds opnieuw opstart. Met een foutmelding kun je wel wat.
     
  14. jevabu

    jevabu Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt, zal het straks thuis ff proberen kijken wat er uit komt.
     
  15. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit ook al 2x geprobeerd, nadat ik dit topic zag heb ik het nog maar een 2e kans gegeven.
    Maar het lukt nog steeds niet..
    Ik heb alles geinstalleerd, Xbox 360 toestemming gegeven bij Media Player (op de site van TVersity staat dat dat juist disabled moet?).
    Maar mijn Xbox blijft alleen mijn PC herkennen! Hij vind geen TVersity..
    De server ervan runt wel gewoon.. Teminste, ik kan bij dat programma naar Library(ofzo, heb m alweer verwijderd) gaan.
    Hoe voeg je nou bestanden toe? Ik had gewoon een map geselecteerd (Add folder), maar voor de rest zie je nergens een status balkje met het toevoegen van bestanden ofzo..?
     
  16. | B0SS |

    | B0SS | Go!

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Yo mensen. Ik heb TVersity geinstalleerd. De server runt en de 360 herkent het, maar als ik naar de video folder ga en vervolgens op computer druk zegt het dat het geen videobestanden kan vinden, terwijl er echt een aantal heb toegevoegd. Audiobestandjes kan ik overigens wel afspelen. Weet iemand een oplossing hiervoor? Thnx
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2007
  17. Roberto Coppi

    Roberto Coppi Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat komt dus omdat je de xbox 360 shared in de Media Player. Dit moet juist niet, zoals ook op de website staat immers. Tversity neemt in feite de rol van de Media Player over. Dus in de Media player die optie uitzetten, tversity starten. Op je xbox in je system blade je pc disconnecten en opnieuw zoeken bij media, video.
     
  18. Roberto Coppi

    Roberto Coppi Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je de patch al geïnstalleerd die benodigd is voor de 360 spring update. Zie hiervoor de tversity site.
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  20. Bizarre

    Bizarre Club Bizarre

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    :mad:Ik heb die nieuwe versie geprobeerd vandaag. Wilde me eigen toch maar eens aan dit gedoe wagen. Maar ik krijg gewoon geen pc herkenning op de 360. Wie weet wat ik doen moet.
     

Deel Deze Pagina