1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Divx afspelen zonder MCE mbv TVersity

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door prahladsingh, 6 dec 2006.

  1. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    daar kan je wel eens gelijk in hebben mischien de volgende beta versie gaat wel goed. en er zijn ook nog maar weinig mensen die dit gebruiken denk ik. ik kom er ook niet uit.
    suc6
     
  2. Nature_1

    Nature_1 Stephanovic NL

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm men 360 krijgt de pc ook niet te zien. Dat terwijl alle poorten geopend zijn en ik gewoon http://localhost:41952 kan invoeren. Helaas zon beetje alle mogelijkheden geprobeerd:

    - Windows based computers gedisconnect
    - http://localhost:41952 geopend.
    - Alles opnieuw opgestart.

    Jammer want het was een ideale oplossing voor men h.264 playback :'-(
     
  3. Flyingd

    Flyingd Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb begrepen dat het afspelen van een DVD niet mogelijk is via het netwerk op de Xbox360.

    of zijn er programmas voor te krijgen die het wel mogelijk maken?

    /Mod Fardo - mag niet overgesproken worden hier
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dit kan alleen als je een appart os op je pc hebt Windows Mediacenter 2005 XP enTranscode 360 gebruikt (werkt niet vlekkenloos)...
     
  5. TB__

    TB__ .....

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe verbind je de laptop met xbox 360 ben hierin echt een noob
     
  6. folser

    folser Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    dat heb ik ook. ik heb ook een film gekopieerd naar c:/ en de film dan A genoemd. Zo kon tversity hem da misschien makkelijker en sneller vinden. maar nu krijg ik op de xbox dan een error hij de pc niet kan vinden en op de pc is alles normaal. Is hier een oplossing voor?

    ik heb alle codecs die ik heb al herinstalleerd, wmp 11 heb ik ook al herinstalleerd en tversity ook herinstalleerd.
     
  7. Buckket

    Buckket Gamertag=Buccket

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Net geinstalleerd, en in mum van tijd kon ik 720p films afspelen op mn 360. Echt een handig programma.
     
  8. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er iemand al iets verder met dit probleem? En weet mischien iemand wanneer hier een update voor komt?
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    wat voor een update?
     
  10. folser

    folser Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had alle stappen opnieuw gedaan van op een site (http://www.tweaktown.com/articles/1002/), en opnieuw alles herinstalleert. Ik probeerde dan een divx af te spelen en die werkte op de xbox zonder problemen. Maar kon hem op dat moment nog niet uitkijken. Vandaag wou ik er dan naar kijken maar het werkt ineens niet meer en heb geen instellingen aangepast. Er moet toch ergens een fout zitten in dat programma :confused:.
     
  11. Moulijn

    Moulijn Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

    Ik heb Tversity werken hier. Met ondertiteling, onder windows xp. Kijk even goed naar http://www.tweaktown.com/articles/1002/1/page_1_introduction/index.html

    Ik heb 0.9.9.1 draaiend gekregen, 0.9.9.2 niet. Waarom? Nog geen idee.

    Zorg er daarnaast voor dat als je meer dan 1000 videobestanden ziet, dit komt door de internet streams. Deze kan je niet eens afspelen dus kan je net zo goed verwijderen. Start TVersity op, klik links op video feed. In het rechtervenster rechtermuisknop op het bestand en klik op delete. Je library word nu gerefreshed en ze zijn allemaal weg

    Ook moet je bij windows media player 11 > tools > options > library > configure sharing > je xbox 360 niet laten delen.

    Voor subtitles heb ik naast ffdshow ook DirectVobSub geinstalleerd. Daarna alleen wat tweaken met de transcode optie en t werkt.
     
  12. Metsada

    Metsada Active Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij mij werkt het zij het wat langzaam, maargoed, helaas werkt het geluid nog niet. Iemand enig idee?
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Goede turtorial .. ik ga hem eens vertalen :)
     
  14. Dutch Vigilante

    Dutch Vigilante gameverslaafde

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    heej ik probeer die patch toe te passen en dus de bestaande bestanden te vervangen maar dan geeft winrar een fout dat die het mediaserver.exe niet kan maken ofzo.
    weet iemand hoe ik dit moet aanpakken?
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    TVserity uit zetten .. want dan draait deze dus nog
     
  16. Dutch Vigilante

    Dutch Vigilante gameverslaafde

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    nee ik heb m dan al uitgezet, ik zet m eerst uit en dan probeer ik dat. zou t kunnen dat er miss een fout zit in winrar? met welk programma hebben jullie het gedaan? ook winrar?
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    de service loopt nog ... start anders je computer op in de save mode en pak hem dan uit
     
  18. Dutch Vigilante

    Dutch Vigilante gameverslaafde

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    ow en hoe doe je dat als ik vragen mag? sorry dak zoveel vraag maar heb echt geen idee:p iig bedankt

    ow tis me al gelukt:)

    heej ik heb alles geinstalleerd maar als ik bij de media tab nu video doe dan geeft die aan no videos found
    maar muziek kan ik wel gewoon streamen van mn pc
    weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

    /Mod gebruik de edit knop
     
  19. Linky-biscuit

    Linky-biscuit Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist even lekker zitten prutsen...
    Na al dat gepruts het hele zooitje werkende gekregen\o/

    Maarre, nu zit ik ff met het probleem dat een bepaalde video met geïntegreerde subs te groot wordt weergegeven icm mijn beeldscherm...
    De ondertitelingen staan heel laag, waardoor de onderste regel maar voor de helft zichtbaar is.
    Ik gok dat dit ook wel met de andere videos het geval is, maar omdat die geen subs hebben zal het me niet direct opvallen.

    Iemand een ideetje waar het aan zou kunnen liggen om dit te verhelpen?O-)

    EDIT: heb ondertussen gemerkt dat het zich ook aan de linkerkant voordoet...
    dus het beeld wordt op merkwaardige wijze naar linksonder wat weggesneden

    Sorry voor de dubbelpost, maar aangezien ik nog een ander probleem zou willen aankaarten leek me dit beter dan een edit...

    Na een 40-tal minuten krijg ik de melding dat mijn 360 de connectie kwijt raakt met men laptop... Telkens opnieuw, niet vroeger, niet later altijd rond de 40 minuten...

    Ik zit met een draadloos netwerk maar het lijkt me sterk dat het daaraan ligt omdat het hier om een bijna perfecte timing gaat van connectie-verlies.

    Zou het dan ergens aan Tversity liggen of mss de videofragmenten die ik afspeel? (atm Prison Break)

    Ik hoop dat iemand me zou kunnen helpen met dit en het voorgaande probleem.:confused:
     
  20. A1gp

    A1gp Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb alles ook doorlopen via de walkthrough van tweaktown. Nu ziet mijn xbox tversity alleen wanneer ik connect zegt tie dat er een firewall tussen zit terwijl alle firewalls toch echt uitstaan en alle anti virus progjes ook. Wat moet ik doen kheb alles al een aantal malen herstart maar helaas geen geluk
     

Deel Deze Pagina