1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 1 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38

    Welkom in het 5e deel van De grote voetbal draad waar iedereen zonder spoilers gewoon kan praten over tussenstanden en uitslagen.

    De algemene thread: Klik!

    Het vorige deel: Klik!

    Voor Voetbalnieuws:

    V-Bal
    Elf
    Voetbalzone
    Voetbal International
    Voetbalprimeur
    Goal[Engelstalig]
    KNVB
    Sportone
    Feyenoord Site
    Ajax.nl
    www.psv.nl
    www.voetbal.nl

    Bovenstaande linkjes komen uit het vorige deeltje en als er iemand is die vind dat er nog aan aantal bijmoeten PM je ze maar, dan voeg ik ze ff toe. :)


    En nog een boodschap tot slot;

    • Let erop dat je niet gaat crossposten met de andere voetbaldraad :)
    • In de andere draad willen we dus geen uitslagen tegenkomen!

    Zo, have fun! _0/

     
  2. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    En alweer een nieuwe draad.

    Zlatan gaat trouwens misschien naar Milan. Hij uit veel kritiek op de mentaliteit van Inter en heeft al tegen verschillende personen verklaart dat hij 'eens' voor Milan zou gaan spelen. Zolang hij maar niet naar Madrid gaat vind ik het best.

    bron: http://www.channel4.com/sport/football_italia/may27h.html

    Ik weet niet hoe betrouwbaar die bron is, maar het zou me niet zo veel verbazen als dit bericht waar is, eigenlijk.
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2007
  3. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Oud nieuws en al afgewimpeld door beide partijen. Ancelotti zegt dat hij het helemaal niet over Ibra had. Milan en Inter zitten in een soort koude oorlog, dus wat verwijten en steken onder water worden regelmatig uitgedeeld van beide kanten.

    Dit is onzin...

    Dat geleuter over Moggi schijnt trouwens ook zwaar overtrokken te zijn, heeft Ibra later aangegeven.
     
  4. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Zuid-Korea - Nederland 0-1
    31. Van der Vaart (penalty)

    Inmiddels is de tweede helft bezig.
     
  5. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Zuid-Korea - Nederland is uiteindelijk 0 - 2 geworden.
    Beide doelpunten zijn gemaakt door Van der Vaart.

    Zowel Slory als Engelaar zijn gedebuteerd.
     
  6. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Hoe zal de uitzending van SBS zijn straks? Re-Live ofzo?

    Vind het gaar dat het niet gewoon al Live is uitgezonden.
     
  7. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    volgens V-life een extra uitgebreide samenvatting..
     
  8. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Inclusief voorbeschouwing, terwijl de wedstrijd al gedaan is.

    Blijft gaar, dat SBS...
     
  9. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Slory dwong die penalty af en Melchiot gaf ook een assist, begreep ik.

    De twee mensen op wie wellicht het meeste kritiek werd gegeven bewijzen zich dus :lol:
     
  10. Cybercon

    Cybercon Guest

    Thailand-Nederland

    Tussenstand: 2-0, Van der Vaart en Heitinga

    _O_ Ajacieden _O_

    Edit 1:

    Tussenstand: 3-0 door Vennegoor. Heerlijke combinatie tussen Sneijder en Raffie waarbij Wesley de bal weer krijgt en afgeeft op Vennegoor :)

    Edit 2:
    Tussenstand 1-3 :emo: Lekkere vrije trap door een of andere loempiavouwer
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 jun 2007
  11. Ashavan

    Ashavan Guest

    Wat een kut uitslagen. Tegen zulke tegenstanders moet je wel wat overtuigender kunnen winnen dan 2-0 :confused:
     
  12. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    2-0?
     
  13. Ashavan

    Ashavan Guest

    3-1 ook goed.

    Ik weet dat v. Basten aangenomen was om een nieuwe jonge en goede selectie op poten te zetten voor het aankomende grote toernooi. Ik verdedigde Marco telkens als er een slechte prestatie werd geleverd met me visie op de toekomst. Maar kom op zeg...wordt het niet eens tijd dat er een fatsoenlijk elftal komt te staan? De tijd begint immers te dringen. Wat er nu staat heb ik niet echt veel hoop voor dat het op het WK goed zal presteren en met moeite de kwartfinale haalt als ze mazzel hebben.
     
  14. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ach 3-1, klaar, finito en snel deze Aziëtrip vergeten_0/
     
  15. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Tegen die Koreaantjes hadden ze het ook knap lastig hoor.
    Volgens mij is van Basten iets te enthousiast.
     
  16. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Natuurlijk, hij weet zelf ook dondersgoed dat Oranje gewoon ruk is, maar dat probeert hij te verdoezelen:)
     
  17. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog weinig gezien maar van wat ik heb gehoord en gelezen doet Melchiot het wel aardig geloof ik? Dat is wel chill, nu Matthijsen en Heitinga in het centrum staan en Urby of de Cler op links, dan heb je nog best een aardige verdediging. Geen wereltop, maar niet verkeerd.

    Hoe moet het verder staan volgens jullie na de zomer? Van Nistelrooy terug, sowieso in de basis. En dan vind ik het lastig. Als je met drie spitsen gaat spelen, ga je spelen met Robben links en van Persie rechts. Maar dan zit je op het middenveld. Dan heb je van der Vaart, Sneijder en Seedorf en als controlerende mensen Schaars, de Zeeuw, eventueel Landzaat maar dat vind ik niks. Wat je ook kunt doen is van Persie en van Nistelrooy in de spits en dan een viermans-middenveld. Maar dan is het nog steeds lastig. Twee van de aanvallende middenvelders die ik net noemde en dan de Zeeuw én Schaars ofzo? Van Bronckhorst kan ook controlerend voetballen op het middenveld..
     
  18. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Melchiot vind ik een hele goede voetballer. Een krachtmens, en daar hebben we weinig van in Oranje. Wat mij betreft blijft hij bij Oranje.

    @Pindakaas: Ik ben al tijden voor een viermans middenveld, en die brokkenmaker Robben eruit knikkeren. Dan kan je een wat verdedigender type, een aanvallende, en twee spelers die een goede voorzet in huis hebben, erin zetten. Heb je meer balans.
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2007
  19. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Kan je echt een oordeel geven over de verdediging? Echte toppers hebben ze nog niet voor zich gehad en krijgen ze veel kansen om opbouwend voetbal te spelen. Iets wat ik Melchiot wel goed vind doen, soms dacht ik even dat ik Trabelsi zag spelen :D Die kon soms ook van die rushes hebben op rechts..
     
  20. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Oranje heeft geen wereldtoppers meer in de defensie. Ik herinner me een wedstrijd tegen Italië in 2005, en daar viel de defensie genadeloos door de mand tegenover Toni en Gilardino.

    We hebben niet meer een defensie zoals in 2000. Stam van Man. U en Frank de Boer van Barcelona. Beide de top van Europa. En nu?

    Melchiot: Goede speler, maar natuurlijk onder de Europese top.
    Ooijer: Idem
    Mathijsen: Idem
    Boulahrouz: Bankzitter bij Europese topploeg, voor de rest geldt hetzelfde Mathijsen.
    Gio: Nooit wereldtop geweest.
    Heitinga: Potentie maar heeft een ellendig lange weg te gaan.
    De Cler: :emo:
    De Jong: :emo:
    Vlaar: Zie bovenstaande.
    Jaliens: Echte Eredivisievoetballer. En Eredivisie is niet bepaald wereldtop.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina