1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Leuke gratis multiplayer spelletjes

Discussie in 'Games' gestart door being-xboxed, 21 nov 2006.

  1. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Ik ben opzoek naar gratis multiplayer spelletjes die je over lan kan spelen. Dit omdat ik het graag met familie wil spelen en ze beneden geen goede pc hebben staan. Ik zelf heb ookal gezocht op internet maar niks kunnen vinden.

    Max specs is dus iets als 1 gigabyte pentium 4 en 128-256mb ram geheugen.
     
  2. Uriel

    Uriel Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    een erg leuk multiplayer spelletje maar niet echt geavanceerd is IPCurve, wat over lan kan, moet je maar met google op zoeken.

    Heeft mij met stel vrienden al een flink aantal uren in het computerlokaal in tussenuren beziggehouden :9
     
  3. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    @Being-xboxed
    Het is ook wel handig als je een genre opnoemt want dan kunnen wij games uit dat genre geven :)
     
  4. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    @uriel: Ik zal het eens opzoeken :) Bedankt iig

    @arnie666: Maakt niet uit. Je moet het gewoon leuk tegen elkaar kunnen doen. Van voetbal tot shooters. van racers tot adventure.
     
  5. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
  6. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Wolfenstein Enemy Territory._O_

    Dat heeft me vele uren speelplezier opgeleverd, en nu nog steeds zo'n uurtje per dag.:thumbs:
     
  7. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd heb ik ook veel gedaan :)
     
  8. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Heb je wat meer informatie ? (Ik kan namelijk niets vinden hierover)

    Ïk zoek ook wat van die spelletjes die je over LAN kan spelen op school enzo :9

    Degene die bij ons op school super populair is, is Mini Quake !

    Linkje naar mini quake; http://steve.m-h.co.uk/
     
  9. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe de hell kunnen jullie lannen dan onze pc's worden op school in de gaten gehouden blockt dingen, en mensen kunnen zien wat je doet via de hoofdpc :eek:
     
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Bij ons hebben ze sinds een aantal maanden een blokproggie erop staan, wordt er helemaal gek van! alles is geblokkeerd, incl xbw en zelf highimpacthalo.org :confused: en de plaatjes van google en altavista ook dus moet je heel moeilijk gaan doen om plaatjes voor een werkstuk te zoeken :mad: . Maja doom kan je ook gewoon downen :)
     
  11. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    www.runescape.com speelde ik wel vaak vroeger, maar mee gestopt, wegens school, en omdat het lange, lange tijd spelen saai wordt... je moet er wel voor betalen wil je VEEEEL meer kunnen... maar als non-member is er ook wel wat te doen om je tussendoor te vermaken...
     
  12. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Runescape vind ik echt een van de slechtere spellen slecht uitgedrukt hij kan veel meer betere spelen voor zo'n pc die zijn familie beschikt krijgen.
     
  13. Uriel

    Uriel Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    En natuurlijk kan je ook altijd counterstrike spelen over lan. Ik heb op mijn mp3 speler een speciale installatie exe van een lan versie van counterstrike, ook erg vermakelijk :thumbs:
     
  14. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina