1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

1->2 December Midnight Launch Thread

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Prime NL, 3 nov 2005.

  1. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    Had gisteren een gesprek gehad met de lokale gamesboer (Replay in Eindhoven) waar ze ten eerste een definitieve launchlijst met games konden voorleggen en daarnaast de mededeling hadden dat ze een midnight launch gaan uitvoeren van de XBox 360.

    Betekend dus dat in de nacht van 1 op 2 December vanaf 00:01 de deuren open zullen gaan om mensen met hun pre-order kitjes te kunnen "serveren".

    Daar ik op 2 December vrij heb genomen betekend dat ik een van diegene zal zijn die daar in de rij zal gaan staan wachten... :D

    Vroeg mezelf af of er nog meer mensen in Nederland zijn waar het bekend is dat men een midnight launch gaat houden en of men dat ook gaat doen.

    Daarnaast zou het leuk zijn XBW forumgangers te kunnen ontmoeten die ook bij bovenstaande gamesboer hebben ge-preordered en dus ook bij de midnight launch aanwezig zullen zijn... _0/
     
  2. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb geen preorder kit dus ik zal er zeker vroeg bij moeten zijn;)
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    en wat is de definieteve games lijst?
     
  4. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    @ Fardo...sorry...heb hem nu niet bij om mijn werk....maar naar mijn inzien kwam hij voor 99,9% overeen met de lijst die jij had in de gameslijst thread.
     
  5. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn pre-order ook gedaan bij replay in Eindhoven. Misschien wel leuk idee idd om dan met midnight de xbox 360 te gaan halen. Kan ik dan even spelen om daarna lekker te gaan pitten en smorgens vroeg weer vrolijk verder te gaan mits ik niet naar een vervelende les moet ofzo.

    Alleen zullen de spellen die ik bij GC shop heb besteld: COD 2, Kameo en PGR 3dan pas vrijdag rond 1 uur binnenkomen.
    Kan ik mooi eerst een tijdje wat demo's spelen etc.
     
  6. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    demo's?

    bij de 360 zelf zit alleen zon arcade spel en wat filmpjes en een soundtrack toch?
     
  7. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    het zal hier in rotterdam zeker zijn denk ik en ik zal er ook zeker naar toe gaan!
     
  8. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Voodoo! heb jij preorder kit?

    Meeten we 2 dec. om 00:01 voor de media markt?;)
     
  9. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    nee heb geen pre-order kit...moet dat dan of kan je hem ook gewoon zonder gaan halen? en zo niet kan je ze dan nog halen bij mm?
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2005
  10. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    weet nie of er demo's op de disk voorgeinstald zijn. Hoop het van wel eigenlijk en zou ook wel slim zijn van MS om te doen. Kan iedereen toch even een paar spelle checken en misschien tot koop overgaan.
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    demo's zijn niet voor geinstalleerd ... maar je kan er wel een aantal downloaden op de launch datum
     
  12. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Geen id of er nog preorders zijn...denk zelf dat ze op zijn...
    Maar als je een preorder kit hebt benje verzekerd van xbox 360 op launchdatum ...heb je er geen dan kan t zijn dat je mooi pech hebt ...

    maarre ik ga naar rotterdam 2 dec. misschien net na twaalven anders sogtens rond 8 uur :)
     
  13. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ow dan is het goed, die preorders is alleen dat ze weten hoeveel ze moeten bestellen, maar dan hebben ze ook nog wel voor de verkoop(dus niet aan de mensen die ge-pre-orderd hebben)en als ik er vroeg bij ben hebben ze heus nog wel ergens een 360 in de stad.
     
  14. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Tuurlijk!
    alleen moet je inderdaad wel vroeg gaan :) als is het voor de zekerheid
     
  15. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    kben zelf een vaste klant bij een lokale gameschop en ik kan mijn xbox 360 gewoon 1 december in de middag ophallen dus mijn maakt het niet uit :p
     
  16. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben zelf ook vaste klant...maar ik verwacht niet dat men op 1 Dec. al de 360 mag verkopen daar er anders boetes zullen volgen van MS.
    Zo ja...veel phun met em een dag eerder te mogen op te halen... ;)
     
  17. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat mensen zonder pre-order kit bot gaan vangen bij een midnight launch daar men op het formulier aangaf dat alleen mensen met een geldige kit om middernacht hun 360 kunnen komen ophalen.

    Dus... de winkels gaan eerst alle mensen met een kit helpen...en als ze daarna nog 360's over hebben de klanten helpen zonder kit.

    Midnight launch organiseren de winkels denk ik ook om de druk die men op 2 December heeft (voorverkoop naar Sinterklaas toe) te verlagen.
     
  18. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom moet ik hem ook via achter uitgang ophalen in gesloten niet door zichtige zak!

    Ja er zijn voorwaarden aan gebonden om dag eerder te spelen :p

    Maar ga niet zeggen waar in Arnhem anders staat er anders een mannetje van microsoft *)
     
  19. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Dus ALLE winkels gaan open om 00.00 uur die een Xbox 360 verkopen?
    Dus ook de Dixons in Eindhoven bijvoorbeeld?! (daar heb ik hem dus een pre-order kit vandaan)

    De winkel blijven dan ook gewoon s'middags open? Dus van 00.00 uur, tot 21.00 uur ?!
    Ze zijn gek joh! :p

    Dit geld voor alle winkels?
     
  20. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    neeh geld niet voor alle winkels alleen winkels die het aangeven!
     

Deel Deze Pagina