1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De S-controller Jewel order

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StealthViper, 25 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is de jewel van de S-controller?
    De jewel van de s-controller is het rondje midden op de controller, waar origineel het xbox logo op staat. (zie plaatje)
    [​IMG]

    Wat probeer ik te bereiken
    Ik heb een amerikaanse site gevonden die zelfgemaakte jewels voor de s-controller verkoopt. Je kan bij hem dus een plaatje achter laten en hij maakt dan een jewel voor je s-controller, met dezelfde kwaliteit als dat microsoft dat doet. De originele jewel is er makkelijk vanaf te halen (het is een soort van sticker). De nieuwe jewel is dan makkelijk te plaatsen. En dus heb je voor je het weet je controller een stuk persoonlijker gemaakt. Je kan dus echt alles op die jewel laten zetten (denk hierbij aan een foto van je vriendin, je halo2 embleem, je voetbalclub, foto van je favo moderator of admin hier, je favo game, je naam, je tag, je idool, enz. enz.)
    [​IMG]

    Het doel van de order
    Het doel van de order is dus om zoveel mogelijk mensen mee te laten bestellen. Niet alleen splitsen dan de verzendkosten, maar ook heb ik kunnen regelen met de eigenaar, dat we flinke korting krijgen wanneer we een groot aantal jewels afnemen. Hoe meer mensen er dus meedoen aan de order, hoe goedkoper het voor iedereen wordt!

    De kosten van de jewels
    Op de site staan een aantal jewels die allemaal 5$ dollar per stuk zijn, dit is zonder de verzenkosten. Wil je een custom jewel laten maken, dan betaal je 5$ voor de jewel + 5$ drukkosten. Het voordeel ervan is, dat als je eenmaal die 5$ hebt betaald voor de drukkosten, kan je dat ontwerp zo vaak laten drukken als je maar wilt. Dus stel je wilt 3 dezelfde custom jewels bestellen, dan betaal je 20$ (zonder verzenkosten). Wanneer we 100 jewels bestellen, heb ik kunnen regelen dat we maar 3,50$ per jewel betalen (de drukkosten blijven hetzelfde). 3 custom jewels zouden dan 15,50$ kosten. Als we eenmaal de 100 jewels zijn gepasseerd, zal ik met de verkoper verder praten over wellicht een nóg grotere korting, maar het wordt eerst zorgen dat we de 100 halen (ik hou het bij, bovenaan de bestellijst)

    Het plaatsen van de nieuwe jewel
    De oude jewel is er met een scherp mesje makkelijk vanaf te halen. De nieuwe jewel wordt geleverd als sticker, dus het is heel erg makkelijk om de nieuwe jewel te bevestigen.

    Hoe gaat de order in z'n werk
    1. Je geeft je bestelling door aan mij via deze thread. Ik zal alle bestellingen bijhouden in de beginpost.

    Hier kan je de mal downloaden om je eigen ontwerp in te plaatsen

    (!SIC! is de man, hij host deze mal, bedankt jongen _O_ ). Dit bestand is alleen met photoshop te openen. Heb je dit niet of kan je er niet goed genoeg mee omgaan, dan bied ik aan om de plaatjes zelf daarin te plaatsen. Heb je dus een plaatje (hou er rekening mee dat het in een rondje moet), dan kan je mij een pm sturen en dan zal ik mijn email adres geven. Die ontwerpen zal ik bij de bestelling in de beginpost neerzetten. Mocht je dus hetzelfde ontwerp willen als een ander, dan kan je afspreken met elkaar dat ieder de helft betaald van de drukkosten (waardoor het allemaal nóg goedkoper wordt).

    2. De order-periode kent tot nu toe geen eindtijd. Ik wil zoveel mogelijk mensen bereiken en dat heeft nou eenmaal tijd nodig (en uiteindelijk wordt het er alleen maar goedkoper op). Zodra er een eindperiode zal zijn, laat ik het op tijd weten en zal dat hier komen te staan.

    3. Nadat de bestelling compleet is, zullen de verzendkosten worden verdeeld over alle personen. De verzendkosten om uiteindelijk vanuit mij naar jullie te sturen worden uiteraard door iedere persoon voor zich betaald, maar aangezien de jewels bijna niks wegen, zullen de verzendkosten waarschijnlijk niks met elkaar verschillen.

    4. Wanneer de totale kosten bekend zijn, zal ik die in de beginpost zetten en worden die bedragen vooruit betaald. Ik ben hier ondertussen bekend genoeg om vertrouwd te worden, dus dat moet niet een al te groot probleem zijn.

    5. Mogen er dingen onduidelijk zijn of heb je op- of aanmerkingen, laat het me dan weten via pm of in deze thread.

    De site is:www.warpedjewels.com

    Verder heb ik nog een aantal kleine mededelingen:
    -Halo2 embleem: Wil je graag jouw halo2 embleem op je jewel, dan kan je die hier gemakkelijk laten maken (zet wel de grootte op zo groot mogelijk (250 px)).
    -Reclame: Zonder reclame blijft de bekendheid van deze order binnen het hardware gedeelte en dat kan niet de bedoeling zijn. Maak daarom je vrienden thuis enthousiast door ze de site te laten zien en maak hier op het forum andere leden enthousiast door ze te informeren via een link in je signature. Ik heb hier voor jullie een kant en klare tekst neergetypt:
    Code:
    [ COLOR=navy][ SIZE=4]Doe mee met de s-controller jewel order!! [ url=http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?p=1359815#post1359815]Klik hier[/url][/SIZE][/COLOR]
    (haal de spatie voor 'color', 'size' en 'url=' weg)


    Ok, dat was het wel zo'n beetje. Ik ben heel erg benieuwd hoe de reacties zullen zijn... truste.

    bestellijst:
    Nog 89 jewels te gaan voor de korting!

    Xboxmod
    -2x Bio-Hazard Controller-S Jewel

    lexhamersma
    -2x Punisher Contoller-S Jewel

    mutantemile
    -2x Custom Controller-S Jewel
    [​IMG][​IMG]

    Bullitt NL
    -2x Custom Controller-S Jewel
    [​IMG][​IMG]

    Xbox-Brood
    -Halo 2 Controller-S Jewel

    ThoMasZ007
    -Punisher Contoller-S Jewel
    -Custom Controller-S Jewel
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2005
  2. 4sake

    4sake Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    wel laggen maar is het nouw soo moeilijk om self zo'n jewel erin te duwen??? ik ga dat misschien wel doen (dit weekend(A))
     
  3. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    @assasin: hah je hebt assassin verkeerd geschreven. :+

    ontopic:
    Zien er wel leuk uit, maar ik laat mijn controller gewoon zoals hj is. Misschien doe ik er nog wel een keer een stikker op, maar geen jewel.....toch leuk.
     
  4. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    assasin, Lees de tekst es door, daar staat dat et makkelijk is :)

    Ik doe wel mee, zal even 1 uitzoeken.

    Edit// Ik maak er zelf 1, een "Ghost" net als de Fangrill die bovenop mijn Xbox kome :)
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2005
  5. Dr Zoidberg

    Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook wel interesse. Maar ik wil toch even wat meer informatie over hoe je die jewel erin moet doen. Beschadig je die 'sticker' niet zodanig dat deze los gaat laten?
     
  6. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    ik doe ook wel mee, als we die mal krijgen laat het ff weten want dan kan ik gaan ontwerpen.... grtzz
     
  7. Levathian

    Levathian Team XBW

    Berichten:
    248
    Leuk Bevonden:
    0
    mmm, mijn interesse is gewekt. Lijkt mij wel vet om je halo 2 teken op je controller te hebben. Ik zie nog wel of ik mee doe...
     
  8. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het echt zo makkelijk om een andere jewel erin te zetten?
    Wat heb je er bijv. voor nodig?
     
  9. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    die nieuwe jewel alleen, en een schroevendraaier of iets in die richting om de oude weg te wippen.
     
  10. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuke actie SV. Ik zou graag willen meedoen maar kheb geen controller-S, alleen maar 2 grote en een logitech |:- .
     
  11. Dr Zoidberg

    Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag de eerste bestelling plaatsen:

    - 2x Halo 2 (grey) Controller-S Jewel
    - 2x Halo 2 Controller-S Jewel
     
  12. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Legendary controller S emblem voor mij graag.
     
  13. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil een custom jewel voor op me xbox, niet op me controller |:- die maak ik zelf wel :9
     
  14. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    @iedereen: Bedankt voor alle interesse en positieve reacties _O_

    Ik heb even in de beginpost een stuk geplaatst over het plaatsen van de jewel, omdat er nogal veel reacties op kwamen. Het stukje heet: Het plaatsen van de nieuwe jewel. Ook zijn de eerste 2 bestellingen onderaan in de beginpost te vinden (bedankt jongens).
     
  15. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    .... ik wil ook bestellen maar wel een custom, schrijf je die niet op? of w8 je daarmee totdat je die "mal" hebt

    grtzz
     
  16. Mr Maze

    Mr Maze mrmaze.com

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe ontwerp je het dan? welke grootte enzo
     
  17. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    De mal staat nou on-line (zie startpost) dus veel plezier ermee

    In de beginpost kan je de mal vinden waarin je je ontwerp kan plaatsen. Dat zijn de juiste formaten. Verder kan je het opslaan zoals je wilt, maar onthou dat wanneer je in slechte kwaliteit opslaat, de jewel ook wat mindere kwaliteit krijgt.
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2005
  18. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok dan, dat kan ik zelfs! Mijn bestelling: 2x Bio-Hazard Controller-S Jewel.
     
  19. Mr Maze

    Mr Maze mrmaze.com

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    maar is die site wel betrouwbaar?
     
  20. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    wat stealth viper doet is altijd betrouwbaar :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina