1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Een goed downloadprogamma ?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door ThoMasZ007, 21 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ThoMasZ007

    ThoMasZ007 Xboxworld Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is een goed progamma om muziek enzo te downloaden? ik heb al gezocht in de zoekfunctie maar ik kan niet echt iets vinden.

    Alvast bedankt
     
  2. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    bedoel je legaal, of illegaal (ik denk illegaal).

    in dat geval, dat is niet legaal, dus ik weet niet of dat mag, maar je zou kazaa of bittorrent kunnen proberen.

    en legaal, bijv. freerecorshop (toevallig niet zon goede), maar op veel websites kun je muziek d-loaden tegen betaling.
     
  3. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    limewire. echt een super prgramma.. nooit slechte versies veel zoekresultaten. en virus vrij!
     
  4. ThoMasZ007

    ThoMasZ007 Xboxworld Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb limewire dus gedownload versie 4.8.1 alleen de snelkoppeling die opent niet
     
  5. exilim

    exilim mASter_eXiLim

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    HIer komt zo denk ik een slotje op... Maar probeer Warez is.:) Is goed programma, gebruik hem zelf ook.
     
  6. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Als jullie weten dat er een slotje opkomt waarom posten jullie dan? Anyway zoals Soulfighter al zei, wij gaan hier niet uitleggen welk programma het beste is om te downloaden.

    Deze thread kan op slot.
     
  7. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Olé, in het kader van ons [faq]anti-illegale-shit beleid[/faq], en dit heel erg veel weg heeft van een hoe-kom-ik-aan-illegale-shit-topic, komt hier een slotje op.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina