1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo de Film

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door NapoleJon, 4 feb 2005.

  1. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Het was al een tijdje bekend dat er waarschijnlijk een Halo 2 film aan zat te komen, maar er wordt nu ook echt aan gewerkt.

    Microsoft heeft namelijk Alex garland ingehuurd om het script van Halo in elkaar te draaien. Deze man heeft o.a. de scripts voor "28 days later" en "The Beach" neergepent. De films zelf waren van behoorlijk hoge kwaliteit, dus het is in ieder geval een mooi begin.

    Het volle verhaal is hier te lezen. Helaas moet je wel lid worden, maar het bovenstaande is wel de belangrijkste info.


    Ik ben vooral blij dat er niet een of ander B-figuur is ingehuurd om het script te maken. Het verhaal van Halo is toch wel een belangrijk onderdeel van de serie en het zou jammer zijn als deze werd verkloot.
    Nu is het alleen nog hopen op een goede regisseur. Liefst niet dat figuur die ook de Mortal Kombat en Resident Evil films heeft gedraaid. Ik pleit voor David Lynch:p
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2005
  2. Afroman

    Afroman Becaus i got high

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Als de Film uitkomt ga ik er zeker heen. Heb ook allebei de games gespeelt.
     
  3. Daddy Snow NL

    Daddy Snow NL Ijskoud de lekkerste

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwah, zit niet echt te wachten op een Halo film maar aan de andere kant kan het ook best leuk zijn. Als het einde maar niet zo'n teleurstelling wordt als het einde van Halo 2! :D !
     
  4. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop eigenlijk dat ze het verhaal gaan vertellen over hoe de hele oorlog op gang is gekomen. Dus eigenlijk zo'n beetje het boek "The Fall of Reach" naar het witte doek gaan vertalen. Dat lijkt me wel interessant. De rest heb ik zelf al gespeeld en is dus niet erg relevant meer.
     
  5. NaZ

    NaZ X&Y

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    halo is een meesterlijke spel _O_
    maar als er een film gaat komen dan hoop ik echt dat het verhaallijn niet word VERANDERD... :{
    maar goed ik ga zeker naar de film als die uitkomt... :)
     
  6. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Ze moeten geen games verfilmen, als je iets wil vertellen maak er dan een game van.
     
  7. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is je misschien nog niet opgevallen, maar er is al een spel over Halo...

    Ik ben vrij benieuwd hoe een Elite er in CGI uitziet en dito voor de rest van de Covenant.
    Als het verhaal een beetje interessant is en de beelden van hoge kwaliteit, dan kun je mij terug vinden in de bios.
     
  8. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Nah, ik denk niet echt dat die film iets word. Een game van halo is veel vetter. Om het zelf te doen is echt 20.000 keer vetter. En de masterchief lijkt me ook niet echt een leuke personage. Hij zegt bijna niks. Het zou veel leuker zijn als ie meer praatte. Tactics met z'n mede mariniers b.v. Hij is eigenlijk best saai.
     
  9. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan is de film een mooie manier om zijn praat-skills op te vijzelen.
    Wie is er nou niet benieuwd hoe de MC vanaf z'n 6e tot een supersoldaat is opgevoed. Lijkt mij een erg tof verhaal kunnen worden.
     
  10. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Film lijkt me wel een amuserende film worden waar ik ook zekers heen ga om hem te kijken, maar het word denk ik zo'n film waar hollywood er al velen van kent. Lijkt me trouwens wel grappig als je Masterchief gewoon "in het echt" ziet en de warthogs, convenants enzo ook. Ik ben benieuwd
     
  11. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    ff mezelf quoten van gamer.nl af,

    en ik zei ook als reactie op iemand die zei dat het waarschijnlijk zou floppen game -> film verhaal

     
  12. Fig0

    Fig0 Patrick NL

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    HAHAHA sommige mensen zijn nog dommer dan ik dacht }:]
    Hij zegt toch maak van een film een game, maar niet van een game een film!!
    zie je het verschil een beetje :confused:
     
  13. henno

    henno Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah had het ook ergens zien staan volgens mij op gamer.nl ofzo ik weet het niet meer maar dat lijkt me wel een mooie film O-) terwijl ik er niet echt wat van verwacht want meestal word een spel van een film gemaakt en niet een film van een spel maarja what ever ;) nu eerst eens forum lezen :+
     
  14. jeroen kroes

    jeroen kroes hertog jan ownage

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
  15. henno

    henno Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    ach man lul niet!
     
  16. jeroen kroes

    jeroen kroes hertog jan ownage

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    hou je bek ofk sla jem et mn AH bonus kaart
     
  17. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Tomb Raider, House of the Dead, Doom,... er zijn er genoeg :9
    euhm... ok...
     
  18. henno

    henno Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    jij durft hou je mond toch keroesie man :9 hmm slokje hertog jan hmm fantastisch *) :D :D
     
  19. henno

    henno Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry voor deze irritante kerel mensen :cool: of als jullie vinden dat ik het ben :+ :eek: maakt mij niet uit ;) veel plezier met doorlezen van dit ertikel _O_
     
  20. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan wat worden, zou leuk zijn als halo de eerste game wordt die bewijst dat van een game wel een film gemaakt kan worden.
    Maar goed dat we nooit bang hoeven zijn dat microsoft bezuinigt. :D
     

Deel Deze Pagina