1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FIFA 2005] Oplossing opslaan en laden carrière

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hennie1979, 8 okt 2004.

  1. Hennie1979

    Hennie1979 The Saint

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    De afgelopen 2 dagen heb ik problemen ondervonden met het opslaan en laden van carrières bij FIFA 2005. Ik heb daarover bij het forum "Xbox Games Forum" al een opmerking c.q. vraag geplaatst (zonder enige reactie btw :'-( )

    Nu zat ik vandaag op de EA site en daar stond het volgende over vermeld:

    Extra informatie omtrent carrière onderdeel FIFA Football 2005 voor Xbox


    Het is gebleken dat sommige spelers van FIFA Football 2005 voor Xbox moelijkheden kunnen hebben met het opslaan in het onderdeel ‘Carrière’.

    Na onderzoek van Electronic Arts blijkt dat dit alleen van toepassing is bij het type Xbox dat voor 2003 aangeschaft is en alleen wanneer men ervoor kiest de game in het Nederlands te spelen. Electronic Arts adviseert de onderstaande stappen te volgen. Het onderdeel carrière in de game is dan probleemloos te spelen.

    1 ) Start de game op
    2 ) Kies bij taalselectie Engels
    3 ) Maak een nieuwe Carrière aan
    4 ) Sla de nieuwe Carrière op
    5 ) Start de Xbox opnieuw en kies bij taalselectie Nederlands
    6 ) Laad de opgeslagen
    7 ) De gebruiker kan nu moeiteloos verder spelen en opslaan

    Over het type Xbox:

    De betreffende Xbox consoles zijn de consoles met de zgn. "4034" kernel. Dit is de kernel die zich in de eerste versie van de Xbox bevond. De Xbox consoles die na 2003 zijn verkocht bevatten de zgn 5530 and 4817 kernels. Het bovenstaande is niet op deze versies van toepassing.

    Over het carrière onderdeel

    Het onderdeel carrière is te vinden onder het submenu 'speltype'. In het onderdeel draai je 15 jaar mee in de voetbalwereld. Je ultieme doel: 5-sterrencoach worden en voetbalgeschiedenis schrijven. ​
    bron: http://www.eagames.nl/index.asp?loc=%2Fdynpage%2Easp%3Fpage%5Fid%3D890

    Ik weet niet of het werkt, maar ik zal het thuis gelijk uitproberen :D Overigen hoop ik dat hiermee het probleem van het niet kunnen laden van een carrière ook mee verholpen is... We will see 8)
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Lekker dan... Gare gasten die EA jongens. Rot op, als ik freaking nederlands wil dan wil ik dat.... Zonder bugs graag, daarvoor betaal ik € 60,00. Ik vind het echt een blunder.....Maar goed ik heb een nieuwe X-box dus voor mij maakt het verder niet zoveel uit. Maar stom blijft het...
     
  3. nielsi

    nielsi Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat loop je te zeuren als je niet met het probleem te maken hebt.
     
  4. Hennie1979

    Hennie1979 The Saint

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan me de reactie van Cyrax77 wel voorstellen...dit soort problemen zijn weer een brevet van onvermogen aan het adres van EA en dragen niet bij aan een positieve beeldvorming. Zeker gezien het feit dat dit voorkomen had kunnen worden d.m.v. goed testen op alle versies die de Xbox rijk of arm is *)

    Je moet het zo zien: dit is geen visitekaartje :{

    En gisteren baalde ik als een enorme stekker :mad: Want het gaat toch om € 60...
     

Deel Deze Pagina