1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Suggestie] Quote's & plaatjes...

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Graveheart, 23 jun 2004.

  1. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    ja is vooral in het pats en lekkere wijven topic wel eens lastig al die plaatjes die gequote worden
     
  3. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Misschien als extra optie dat je het zelf kunt instellen, ik houd er van om meteen te zien wat er wordt bedoelt i.p.v. dat ik er nog eens extra op moet klikken, maar voor de low-connection's onder ons kan het wel handig zijn iid. Maar het hoeft van mij niet als standaard.
     
  4. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoveel non-breedband gebruikers zijn er toch niet meer :confused: Het is wel overzichtelijker wanneer er heel veel en hele grote plaatjes worden gebruikt, maar aan de andere kant kan het ook zijn waarde daardoor verliezen omdat er altijd mensen zijn die geen zin hebben om op de link te klikken.
     
  5. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    Nee hou het hoe het was. Dan moet je heel de tijd op de links klikken. Daar ben ik dus echt wel te lam voor hoor. Is zwaar iri, houd het aub op de oude manier. plz...
     
  6. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    het aantal 56k'ers is tegenwoordig op een hand te tellen (jongerengebruikers). Dus ik denk niet dat het nodig is.
     
  7. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoeft niet, zou missc. als instelbaar kunnen worden ingevoerd, van mij hoeft het dus niet.
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vind het wel prettiger als dat zo zou zijn. Nou krijg je regelmatig flink wat quotes op iemand die een foto heeft gepost dus wordt ook die foto vaak opnieuw getoond (sommigen zeggen iets als *pic; super!). Dus gewoon link of vervangen door iets als *picture lijtk me ook wat prettiger.
     
  9. Jorrit

    Jorrit Server admin XBW.nl ICT

    Berichten:
    5.537
    Leuk Bevonden:
    9
    Mja, ik hack liever niet in de vBulletin code ... en voor zover ik kan zien kan het niet anders. Voorlopig dus ff niet, haal gewoon zelf ff de foto's weg.
     
  10. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Mwa, volgens Mirik moest het kunnen namelijk.
    En hij zei van post maar even...

    :cool:
     
  11. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm misschien als er gequote wordt dat het zin heeft, aangezien je het plaatje dan toch al hebt gezien maar ik wil wel als iemand het post het plaatje kunnen zien, staat ook gewoon leuker dan alleen een link....
     
  12. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Eh... daar gaat het ook over hoor :+
     
  13. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Kan, maar wat is het nut? Dan moet je klikken om plaatjes te zien. beetje omslagtig. Momdem gebruiker (zover die er nog zijn op deze planeet) hebben maar pech. moeten ze maar niet in het wijven topic komen ofzo :) Denk dat een grote meerderheid liever gewoon het plaatje ziet en daarna beslist of hij wil klikken voor een grotere versie.
     
  14. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    keb ook kabel dus niet echt handig, als een keuze dan misschien maar ik vind het niet handig

    *stemt tegen*
     
  15. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik vind het in quotes wel mega-irritant. Dan heb je eerst al een ellenlange post met allerlei plaatjes, en als iemand dat dan gaat quoten ben je weer een eeuwigheid aan het scrollen terwijl je niks nieuws ziet... dan zie ik liever een verwijzing naar die plaatjes in de quote.
     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    is het niet mogelijk om een plaatje in een quote als thumbnail weer te geven???
     
  17. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Precies. Kan niks anders zeggen als dat ik het hier ontzettend mee eens ben :cool:

    Waarom mensen in godsnaam al die plaatjes quotes snap ik al niet. Soms zie ik een quote van de eerste post met alleen screenshots en dan daaronder "Vet!!!" .. Echt zo irritant :{
     
  18. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Precies, daarom stelde ik het voor.
     
  19. Rickx

    Rickx ★★★★★★★★

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja, wat moeite doen om de plaatjes eruit te halen.
    Doe ik ook altijd O-) :+

    Oh, daar leek je eerste post niet naar ;) Maar in de quotes vind ik het een goed plan. :+
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2004
  20. SILVER_bullit

    SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik vind het een slecht idee, het is goed zo...!
     

Deel Deze Pagina