1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kicken op X-bazar

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Tim, 15 apr 2004.

  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    ik vindt het opzich wel goed dat je maar elke 24uur op x-bazar mag kicken , maar dan moet er eigenlijk ook een regel komen dat je niet daarna meeteen een nieuw topic mag openen(vind ik dan in princiepe het zelfde als kicken)

    Ik merk dat vele dat doen en daardoor wordt het nog onoverzichtelijker op X-bazar.

    Maar dat is naartuurlijk allen mijn mening
     
  2. FabianNL

    FabianNL Guest

    hoe werkt dat kicken nou precies? soms staat er kick en vervolgens gaat alles gewoon door? wat is nou de bedoeling ervan? kom niet zo heel vaak op xbazar dus da weet ik (nog) niet alles van :D
     
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Je mag elke 24 uur je topic naar boven kicken.Als je dat netjes doet is er niets aan de hand maar als je dat bijv om de 2 uur doet mag dat niet
     
  4. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    om te zorgen dat mensen jouw aanbod vaker zien
     
  5. Heavenraiser

    Heavenraiser The raiser of heaven

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    25
    ik vind eigenlijk dat er een dag tussen moet zitten, dus dat na 12 uur snachts gewoon weer 1 keer gekickt mag worden

    een kick is trouwens om je thread weer boven aan de lijst te krijgen zodat mensen hem eerder zien, daarom is het handig om veel posts te krijgen
     
  6. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    :+

    Het is al lang niet toegestaan om een 2e (dezelfde) thread aan te maken.. maar ze kunnen natuurlijk niet alles gaan controleren of hij/zij misschien 2 dezelfde threads heeft lopen. Ik zie regelmatig dat G.R. een thread sluit met deze reden.
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    dat weet ik ook

    maar ik bedoel als een thread van jouw gesloten wordt omdat je binnen 24 uur kickt,kun je de volgende minuut zo weer een thread openen(wat voor mij dan hetzelde is als kicken)
     
  8. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    ik maak om 6 uur een threadje en dan kan ik hem kicken om 12 uur, dat werkt toch niet:confused:
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    dat is toch dan niet 24 uur rodger young?
    ik vind dat je om de 12 uur mag kicken
     
  10. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Deze discussie is talloze keren gehouden, maar het is en blijft toch 24 uur |:-

    Je mag dus om de 24 uur kicken, en als je dit eerder doet wordt je draadje gesloten...
     
  11. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Wie is G.R. 8)
     
  12. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    nee, dat zegt iemand anders hierboven, en ik zeg erbij dat dat niet werkt. Deze discussie is idd al vaak genoeg aan de orde gesteld. Veranderen zal t toch niet. Simpelweg omdat het dan te onoverzichtelijk wordt. als iemand wat zoekt bladert hij wel door naar de volgende pagina
     
  13. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    wat dacht je van gothicRulez...
     
  14. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
     
  15. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Ow jah :+
     
  16. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Aan die smiley te zien vermoed ik dat je het niet helemaal met die regel eens bent ;)

    Maar je moet het niet als nadeel zien. Wat zou het voordeel voor een thread zijn als iedereen om de 12 of minder uur mocht kicken?
    Iedereen gaat dan zijn thread kicken met als resultaat dat jouw thread net zo snel onder aan de lijst staat als met 24 uur.

    Voordeel van 24 uur is gewoon dat het veel overzichtelijker is.
    Threads blijven veelal ook wat langer op de eerste pagina met de 24 uur kick regel dan dat ze zouden doen zonder die regel.

    En 24 uur is ook lang genoeg zodat iedereen (ook degene die minder op xbw/internet zitten) gelijke kansen heeft. En dat niet alleen de threads van members die vaak op xbw zitten alleen op de eerste pagina staat.

    Ik moet zeggen dat ik het zelf een goede regel vind, ik heb zeker niet het idee dat mijn verkoop/ruil thread(s) die ik heb gehad eronder geleden hebben, eerder het tegenovergestelde denk ik.
     
  17. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Begrijp me niet verkeerd, ik vind de regel echt prima hoor! Alleen loopt elk topic over kicken op xbazar weer uit op dat gezeik met die regel van 24 uur, en dat vind ik een beetje jammer :)

    Voor mijn part schaffen ze die regel helemaal af, dan worden mensen juist gestimuleerd om op de 2e en 3e pagina te kijken ;)
     
  18. Heavenraiser

    Heavenraiser The raiser of heaven

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    25
    maar dat kan maar een keer

    het enige is dat je nu helemaal moet opletten hoelaat je een kick geeft, anders kan je gewoon iedere dag even kijken en kicken
     
  19. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Je bedoelt gewoon helemaal niet meer kicken?
    Of kicken vrij geven?
    Wat betreft kicken vrijgeven zouden we terug gaan naar de oude situatie, en de huidige kickregel is juist ingevoerd omdat die oude situate gewoon weg niet werkte.
    Er werd soms om de 15 a 30 minuten gekicked waardoor alleen de threads van mensen die veel online zijn bovenaan stonden en de rest verdween naar de achterliggende pagina's.
    Hierdoor had je ook threads waarin soms hele pagina's alleen maar gevuld waren met "kick" en "hopsakee" etc ;)
     
  20. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Nee, helemaal niet juist, dan gaan mensen nl. wel op de 3e site kijken...
     

Deel Deze Pagina