1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Onbekende toppers!

Discussie in 'Algemeen' gestart door da -Z-, 18 aug 2003.

  1. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Naar mijn mening heeft de XboX, op HALO na, nog geen échte toppers. Toch zijn er van die spellen die je koopt op de gok en het blijkt ineens een superdikke titel te zijn. Dat had ik bijvoorbeeld met Project Zero: een superenge titel van Tecmo: supermooie graphics met een ijzingwekkend verhaal. Het spel is véél beter dan Silent Hill 2 IMO. Het verhaal is doordrengt met lugubere Japanse Shinto rituelen waarbij je 'strangling rituals', 'gauged eyes' en met name 'ghosts' zal tegenkomen.
    Ik had het eveneens met Tiger Woods PGA Tour 2003, een spel waarvan ik goede recencies had gelezen maar eigenlijk niet zoveel van verwachte. Nu een half jaar later ben ik nog steeds helemaal verslaafd aan het spel: hoge replay, mooie graphics en uitdagend tot en met. Je speler zodanig upgraden zodat hij die ene lange putt wél kan maken zodat je je controller niet op de grond kapot slaat vanwege (positieve) frustratie.

    Deze spellen zijn niet uitermate bekend maar als ik mensen spellen aanraad, dan staan deze altijd in mij rijtje naast HALO. Welke minder bekende spellen zijn bij jullie ingeslagen als een bom en moeten mensen zeker spelen. Geef graag een omschrijving van het spel en geef aan waarom het spel zo goed is in jouw ogen.
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2003
  2. PeaCock

    PeaCock Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Tony hawk 4! Heel veel mensen zeggen dat het lelijke grafx heeft eener niks veranderd is..

    Ik vind het namelijk een topper, goeie gameplay, leuke elementen, tools, je kunt 75 skaters maken:9 . Dat zijn een paar goeie punten. Alleen sommige zeggen dat je er van moet houden:confused:
     
  3. houtbakker

    houtbakker Console addicted

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Splashdown, een jet-ski spel, wat minder bekend spel en niet zo heel veel mensen hebben hem. Het is een heel leuk spel om te spelen waarbij het na even oefenen niet zo heel moeilijk is om stunts te maken. De mooie graphics en de verschillende spelmodi maken het spel compleet. Valt me op dat iedereen die het bij me speelt het erg leuk vind.
     
  4. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    het probleem met tony hawk is:
    je hebt die-hards: die kopen elke tony
    en je hebt gewone gamers: die kopen een tony game, maar vinden voor de rest alles het zelfde lijken

    ik zit in de laatste categorie
     
  5. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Tony Hawk4 vond ik wel een verademing na de IMO slechte Tony Hawk 3. Die was te makkelijk, niet alleen qua gameplay, maar ook in de zin van 'makkelijk incashen' voor de programmeurs. Tony Hawk 4 bracht weer écht vernieuwende elementen en is weer een Tony deel die ik weer helemaal grijsgespeeld heb zoals Tony Hawk 1 voor de PSX (de onbetwiste topper IMO). Toch vind ik Tony Hawk 4 geen klassieker, misschien wel omdat íe op sommige punten té moeilijk is. Maar het is zeker een goed spel.
     
  6. PeaCock

    PeaCock Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en Rutger..Ik hoor bij geen van beide, ik hoor bij de groep: die Tony hawk 4 kopen en het geweldig vinden...en het een goed vervolg op de andere vindt:p
     
  7. TheGreatMo

    TheGreatMo www.thegreatmo.tk

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Elder Scrolls III: Morrowind

    Het spel is een echte topper, maar omdat er niet echt veel aandacht aangeschonken is door de pers en de gamesbladen, is het spel niet zo bekend. Dit neemt niet weg dat het spel onwijs leuk, goed en mooi is (ondanks de rare review van xboxworld.nl => een 7:confused:). Het enigste irritante aan het hele spel is de lange laadtijd, maar dan kun je toch ook gewoon ff overschakelen op de tv zenders :confused:.

    Dus aan alle gamers die een goede RPG willen kopen => koop _O_ Morrowind _O_ of wacht tot _O_ Tribunal _O_ en _O_Bloodmoon_O_ uitkomen op de xbox :D
     
  8. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    worden bloodmoon en tribunal full price?? zou beetje naaizooi zijn
     
  9. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    tuurlijk kan je het spel goed vinden, maar het maakt geen topper als er te veel aan mankeert..

    ik ben btw nooit verborgen toppers tegengekomen.. meestal als een game een topper is dan hoor je dat ook wel ergens..
    maar van Project Zero en Tiger Woods PGA Tour 2003 heb ik veel gehoord, die eerste was een goede game, maar ook weer geen topper (voor zover ik erover had gelezen) en die 2e was gewoon een topper..
     
  10. DMX

    DMX X gonna give it 2 ya

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat echt een topper is is NBA2K3 van SEGA. Het is een basketbal spel van de hoogste plank. je kan zeer mooie en realistische dunks maken en de spelers lopen vloeiend. Niet meer die dunks van keihard komen aanrennen en dan met twee benen tegelijk afzetten van de grond. Het spel heeft mooie graphics, live functie, goeie gameplay. En in de singleplayer heb je een franchise mode dan ben je trainer en speler tegelijk. Zo kan je als trainer nieuwe spelers ruilen of kopen en blijf je zelf gewoon alle wedstrijden spelen. Het enige minpuntje aan het spel was dat hij alleen bij een klein aantal echte gameshops kon kopen. Daardoor hebben niet zoveel mensen dit fantastische spel.
     
  11. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb dat spel ook eens gehuurd en ik moet je gelijk geven het is echt een topspel. Het is zo leuk om te spelen & hoe je jetski in het water beweegt is precies echt.
     
  12. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
    Niet echt een topper, maar voor de geintereseerden in wielrennen een verslavend spelletje: Tour de France

    Voor meer info zie hier
     
  13. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik vind Idd Morrowind en NBA 2k3 echt toppers, veel beter dan dat krijg je het echt niet. Shenmue 2 heeft ook veel te weinig aandacht gekregen vind ik.
     
  14. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    De reden dat ik deze thread ben opgestart is omdat ik reviews de laatste tijd niet meer serieus neem. ToeJam & Earl bijvoorbeeld kreeg overal goede recencies maar ik vind het een matig spel (ik speel het amper). Project Zero had ik maar eigenlijk weinig van gehoord en heb het puur op de gok gekocht: dit spel is IMO een topper! En nu wil ik wel eens van andere gamers horen bij welke andere spellen zij dat ook hadden. Laat de gamers hier weten bij welke onbekende spellen JIJ zoiets had van: "dit spel zou iedereen moeten hebben". En dan hoeft het spel nog niet eens goed ontvangen te zijn in de pers om een topper te zijn. Trouwens: tegenwoordig is er zelfs een heel beleid van gamesbedrijven om reviewers te verplichten een hoog cijfer te geven aan een game door bijvoorbeeld anders het blad in de toekomst te negeren als er een nieuw spel uitkomt. Nee hoor, ik vertrouw liever op dit soort threads dan op gamesbladen en mensen die ik ken.
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2003
  15. Broes

    Broes x-user

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan nomineer ik Mercedes Benz World Racing.
    Niet echt heel bekend, maar echt een leuke race game. Lekker rijden in zo'n 100 verschillende types. Het mooie is bijvoorbeeld ook dat je een mooie in-car view hebt, dus stuur+dashboard. Vooral off-track rijden met in-car view is echt ruig 8) . Minpunten zijn de menustructuur en een paar grafische glitches. Voor de rest kan je ook gewoon free ride doen en lekker off-road rijden. Ik vind het persoonlijk een toppertje in zijn soort.
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2003
  16. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Je hebt wel gelijk Da Z ik ben het ook niet altijd eens met de algemene trend welke game er leuk zou zijn. MOet ik toegeven dat ik TJ&earl met 2 player toch wel dikke fun vind.

    Ik zou Fusion frenzy, The house of the dead 3 en Crazy taxi 3 als onfortuinlijke games beoordelen. Ik vind ze stuk voor stuk echt top(vooral Crazy taxi :cool:, maar niet veel mensen schijnen het door te hebben(of ze zijn het niet met me eens?).
     
  17. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Dus we hebben nu ondertussen de volgende spellen die je MOET hebben:

    Buffy the Vampire Slayer
    Crazy Taxi 3
    Elder Scrolls III: Morrowind
    Fusion Frenzy
    The House of the Dead 3
    Mercedes Benz World Racing
    NBA2K3
    Project Zero
    Splashdown
    Tiger Woods PGA Tour 2003
    Tony hawk 4
    Tour de France

    Wie is het hier mee eens c.q. niet mee eens?
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2003
  18. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    ikzelf vind buffy the vampire slayer echt een hele goede game...heeft ook veel te weinig aandacht gekregen vind ik zelf..
    bloedmooie graphics en goed uitgedachte gameplay maken dit tot en topertje voor mij:p
     
  19. JoNieuw

    JoNieuw Wazzup!

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Deathrow is ook nie zo bekend maar heel leuk. (vind ik).
     
  20. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    ik vind dat james bond 007 nightfire ook wel tot je rijtje mag worden toegevoegd da -z- want dat is ook een echte topper (vooral in de multiplayer mode)
     

Deel Deze Pagina