1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Communicator / Headset

Discussie in 'Games' gestart door Nederland, 15 mrt 2003.

  1. Nederland

    Nederland Geen

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    [Centraal] Communicator naar de klote

    Het 'klipje' waarmee je de microfoon aan je headset 'hangt' is bij mij afgebroken toen ik de mic wou verplaatsen naar het andere oor. Opzich wel weer te maken met een stuk tape ofzo, maar wel irritant.

    Meer mensen die dit is overkomen? :{
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Nu al? Jij communicator verkrachter!! ziet er wel kwetsbaar uit ja, ben niet van plan om hem er af te halen, zeker niet na dit verhaaltje :cool:

    Mocht je een nieuwe willen; Het is gewoon een Plantronics headset, overal wel te koop (of je gebruikt een trust ding oid)
     
  3. *JeMaDo*

    *JeMaDo* BOEH!!!

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha hoelang kun je dat ding hebben??
    Maar volgens mij breken ze wel gauw, want ik vond hem ook wel erg 'buigzaam'.

    Maar als je ze overal kunt kopen is het niet zo erg toch?
     
  4. Nederland

    Nederland Geen

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, inderdaad. De Plantronics Supra lijkt er verdacht veel op

    [​IMG]

    Weet je zeker dat die gaat werken met de Xbox Live?
     
  5. Nederland

    Nederland Geen

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehm, ik heb hem sinds donderdag :9
    Ik weet niet hoe duur zo'n ding is en of het zeker werkt, anders koop ik wel een nieuwe ja.
     
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Het is gewoon zon soort mini-jack plugje, dus ik ga er vannuit dat dat gewoon werkt ja :)

    Overigens is er ook een andere headset van plantronic die precies hetzelfde is als de Communicator. Althans, vorig jaar hadden ze die.
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Centrale topic aangemaakt voor problemen met de communicator
     
  8. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg mijn communicator pas dinsdag, is er een manier om de stemmen ook door je boxen te laten horen zodat ik wel mee kan luisteren?
     
  9. ruite041

    ruite041 reads your harddrive

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn er ook draadloze headsets te koop? Ik krijg een logitech cordless controller en volgens mij zit daar bij de zender een memory slot, daar kan je dan toch eventueel ook een draadloze headset in pluggen toch? Als iemand er een weet en of ie goed en betaalbaar is (en waar te bestellen) dan hoor ik dat graag!
     
  10. Markos

    Markos XBW member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    huh?! zie ik het nou verkeerd of heb je maar langs 1 oor een luidspreker?! dit lijkt me wel vreemd!!?
     
  11. Tom Clancy

    Tom Clancy Karpatenlonghond

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee dat is altijd met een headset, je ene hoor hoort de stemmen van de gamers door het luidsprekertje die zij in hun microfoontje schreeuwen, verder hoor je met je andere oor het geluid van de game door je speakers van je tv/surroundset. Je ziet het ook bij headsets van mobiele telefoons die hebben ook maar een luidsprekertje.
     
  12. MrPolka

    MrPolka Trotse XBox bezitter

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kon het er niet echt uithalen. Maar zijn ze te koop die Communicators zonder er weer een abbonement bij te kopen?
     
  13. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    volgens mij moet je gewoon naar M$ bellen en dan zeggen dat die kapot is en dan wordt die waarschijnlijk door M$ gemaakt want er zit volgens mij garantie op dat ding zoiets had ik gelezen
     
  14. xboxuser

    xboxuser Weedbox

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    0
    garantie is toch niet voorals je hem zelf molt. Dan mol ik mn xbox ook wel ffies krijg ik weer een nieuwe.}:] }:]
     
  15. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    LOL (you iz EVIL }:]}:])
    zeg gewoon dat je ma er op ging staan dan geloven ze het wel :+ (denk ik)
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2003
  16. Markos

    Markos XBW member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    ahso, hoop ik wel dat het sterkte van het geluid op elkaar afgestemd is, ik zal het trouwens wel merken als ik ook live krijg
     
  17. ruite041

    ruite041 reads your harddrive

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn er ook draadloze headsets te koop? Ik krijg een logitech cordless controller en volgens mij zit daar bij de zender een memory slot, daar kan je dan toch eventueel ook een draadloze headset in pluggen toch? Als iemand er een weet en of ie goed en betaalbaar is (en waar te bestellen) dan hoor ik dat graag!
     
  18. Mark

    Mark aLive!

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen geluid in MotoGP

    In MotoGP hoor ik soms de anderen niet meer in de Communicator. Het luidsprekertje wordt wel geel, dus m'n mic werkt nog wel maar ik hoor niemand meer. Gooi ik er dan Unreal Championship in dan werkt het wel gelijk weer, en ook als ik daarna terug ga naar MotoGP blijft het werken.

    Iemand soortgelijke ervaringen?
     
  19. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb een headset met het luidsprekertje aan de rechterkant, als die begint te irriteren pak ik de andere.
    Daar zit het luidsprekertje aan de linkerkant en zo probeer ik af te wisselen.
     
  20. Mark

    Mark aLive!

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor nu helemaal niets meer door m'n Communicator :'-( Gisteravond deed 'ie het nog, tot opeens midden in een race ik wel zie dat er mensen aan het praten zijn maar ik niks meer hoor. De microfoon doet het nog wel, want ik zie het luidsprekertje in MotoGP geel oplichten. Best snel in 3 dagen :'-(
     

Deel Deze Pagina