1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Defense Grid: The Awakening

Discussie in 'Algemeen' gestart door inoway, 1 jul 2010.

  1. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Game: Defense Grid - The Awakening
    Developer: Hidden Path
    Platform: Xbox 360 live arcade
    Type of game: Tower Defense
    Metacritic: 82%

    [​IMG]

    Enkele gasten vonden dat dit de XBLA Arcade thread vervuilde dus maar een eigen thread gemaakt om wat hiscores e.d. te posten

     
    Laatst bewerkt: 27 mei 2019
  2. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Hahah volgens mij is dit de eerste keer dat een jaar oude game nog een topic krijgt ;)


    Iig, ik houd het zelf toch graag minimaal, vaak als je torens achterin gaat bouwen loop je toch een beetje achter de feiten aan.

    Is het jouw al gelukt om succesvol te starten met enkel in het midden te bouwen op Standing Order btw? Ik denk dat het mogelijk is maar ik krijg het maar niet succesvol van grond, elke keer mis ik of net 2 walkers of 1 air :mad:


    Van de week weer's ff sleutelen aan de scores, en de DLC halen als ik klaar ben met m'n andere projecten.
     
  3. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Fokking vette game. Achievements ook erg verslavend om te halen, maar uiteindelijk wel allemaal gelukt :)
     
  4. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Misschien handiger om de startpost van een game wat algemener te houden, als je je eigen hiscores in startpost gaat zetten komt het een beetje, eh, raar over als ik eerlijk ben.. Of stel ik me aan nu? :)
     
  5. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Tja, dat is ook weer zo, daarintegen heb ik meestal maar 4-5 echt goed opgestelde torens in m'n maze de rest dient meer als omleiding zeg maar.

    En dat verkopen doe ik ook vaak, maar meestal gewoon met een extra gun turret (maar 25g verlies). Zoals op standing order bij die laatste Air wave pleur ik snel zo'n missle neer en verkoop hem zodra die air dood is, scheelt een hoop onnodige upgrades aan je guntorens

    Wat me wel is opgevallen dat soms vijanden er doorkomen en de andere keer weer net niet, zoals op FlightPlan probeerde ik het met gun towers te doen en de ene keer hielden ik m'n torens de hele wave, (back)'t ik hem en loopt er gewoon eentje door met half HP over. Dit gebeurde alleen met doorspoelen btw, dus ik denk dat het toch zeker nog effect heeft op hoe verstanding je torens hun damage doen...

    Fijne vakantie btw!:) Het word volgende week weer nederlands weer dus je ontsnapt precies op het goede moment :b:
     
  6. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Ben eerst nog met nieuwe maps bezig, daarna misschien weer eens naar die oude maps kijken.. :) Ik was vroeger nooit zo met hiscores bezig, vond het leuker om alle modes te completen, dat hebben ze echt cool gedaan trouwens!
     
  7. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Zie onder;
     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2010
  8. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    [​IMG]

    Mijn nieuwe strat voor hard Last Stand level 20. :)

    Net gehaald met 1 core verloren. Foutje met de laser en zo'n dikzak met kleintjes erin.
     

Deel Deze Pagina