1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hori Flight Stick EX black + Ace Combat 6

Discussie in 'Te Koop/Ruil Aangeboden' gestart door PimpmasterB, 26 nov 2009.

  1. PimpmasterB

    PimpmasterB Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo goed als nieuwe Hori Flight Stick EX black samen met Ace Combat 6 voor de Xbox 360. Dit is veruit de beste Flight Stick ooit gemaakt voor de Xbox 360, met HOTAS bediening. De Flight Stick is geimporteerd uit Japan met originele doos, ik ben de 1e eigenaar en heb hem slechts een keer of 5 gebruikt. Ace Combat 6 is de nederlandse PAL versie. Alles is in perfecte staat. Heb er zelf geen tijd meer voor, dus vandaar. Ik vraag er 190 euro voor.
     
  2. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Is er nog een verschil met dat het een Japanse versie is? Bijvoorbeeld door aansluitingen of iets dergelijke?

    Zou je misschien wat foto's kunnen plaatsen?

    Ik moet eerlijk zeggen dat ik interesse heb, maar je prijs wel aan de hoge kant vind.:)
     
  3. PimpmasterB

    PimpmasterB Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de advertentie op Marktplaats gezet, daar heb ik foto's opgezet, maar niet zelf genomen. Er is niks anders aan de Japanse versie, behalve dat hij zwart is. Je sluit hem aan via USB. Heb de demo van IL2 Sturmovik er ook mee gespeeld, dat spel is geoptimaliseerd voor deze flightstick. Speelt als een zonnetje.

    De stick heeft me 240 euro exclusief verzendkosten en spel gekost, dus er zit weinig ruimte in de prijs. Maar als je echt geïnteresseerd bent, dan komen we daar wel uit.
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2009
  4. PimpmasterB

    PimpmasterB Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina