1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja gaiden 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    [​IMG]

    Ontwikkelaar: Team Ninja
    Uitgever: Tecmo & Microsoft Game Studios
    Genre: Action Hack 'n Slash
    Releasedatum: 6-06-08

    Ninja Gaiden 2 is het vervolg op de succesvolle Xbox titel, dit maal wederom eerst voor de Xbox 360. Het spel draait op een nieuwe engine en wordt wederom door de legendarische Tomonobu Itagaki geproduceerd. Opnieuw stap je in de schoenen van Ryu Hayabusa en zijn missie is dit maal het verkomen van de vernietiging van het mensenras terwijl de speler betrokken wordt in het verhaal met thema’s als vriendschap en wraak. Tot je beschikking heb je een assortiment aan gruwelijke nieuwe wapens en verbeterde klassiekers die Ryu moeten helpen de vele vijanden te verdelgen. Omgevingen die Ryu op zijn avontuur moet bezoeken zijn onder andere New York, Venetië en Tokyo, maar ook de duistere Netherworld en de gevechten zullen zowel op het land, op de daken van gebouwen als op het water plaats vinden voor de diversiteit.

    Zoals je weet is Ninja Gaiden 2 makkelijk om te spelen, maar moeilijk onder de knie te krijgen. Met een nieuw levenssysteem, te vergelijken met het systeem in de Halo serie, zullen gamers een nieuwe manier vinden om hun levenskracht te managen, maar zijn er dit maal ook opslagpunten in het level, waar je spel opgeslagen wordt. Dit alles maakt het spel meer toegankelijk, maar ondertussen zullen de kleinzerige gamer afgeschrikt worden met de toevoeging van monsterlijke combinatie aanvallen waarmee vijandelijke ledematen worden afgehakt. Het befaamde ‘Master Ninja Tournament’ keert ook in nieuwe vorm terug en gamers zullen hun Karma scores kunnen uploaden en verschillende moeilijkheidsgraden kunnen verkennen.

    Links:

    Xboxworld Review
    Gametrailers ninja gaiden 2 page
    Gamerankings

    Screens:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Met dank aan Willem :)
     
  2. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Net even de 2 preview documantaires gekeken die op Marketplace staan. Is wel cool om te zien wat voor research er gedaan wordt m.b.t. de wapens en vijanden. Vanaf 10 juni zouden de volledige episodes erop staan. Hoop dat ze gratis zijn:).
     
  3. Ninja_in_Pyjama

    Ninja_in_Pyjama Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    De demo is echt heel vet
     
  4. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    De demo is zeker vet. Het hakken gaat echt makkelijk en je gooit er snel hele vette combo's uit. Alleen de camera is toch wat aan de irritante kant, maar qua gameplay is het erg goed. Je voelt ook duidelijk verschil bij de verschillende wapens. Gelukkig geen baas in de demo, want daar ben ik geen fan van. Maar het spel zelf stikt van de bazen. Daarom haal ik het spel voorlopig niet, maar het is wel leuk om af en toe de demo te spelen.
     
  5. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Ninja Gaiden is totaal nieuw voor mij, en door alle positieve berichten over deze game besloot ik hem toch maar eens te gaan proberen.
    Ik heb gekozen voor de makkelijkste weg namelijk: Way of the Acolyte.
    Deze startte na een cut-scene direct met een gevecht. Ik wist totaal niet wat mij overkwam en begon als een bezetene op mijn buttons te rammen. En tot mijn verbazing werkte het best goed. Ik unlockte er zelfs flink wat achievements mee terwijl ik mij door chapter 1 en 2 heen ramde. Tot ik bij het einde kwam van chapter 2.
    Hier moet je vechten tegen Genshin, en ik kwam er al snel achter dat het button-bashen hier niet werkte, maar echt de zwakheden van je tegenstander moet ontdekken om daar vervolgens combos op los te gooien. Ik werd als een mug in elkaar gemept, en mijn aanvallen kwamen bij hem niet harder aan dan een muggenprikje..
    Best frustrerend als je niet weet hoe het moet maar wel een flinke uitdaging.
    Hierdoor ben ik wederom tot de concljussie gekomen dat dit soort spellen niks voor mij zijn. Het enige wat mij (nog eventjes) aan het spelen houd zijn een aantal achievements.

    Edit: Ik zie dat veel mensen anmerkingen hebben op de camera. Ik sluit mij hier volledig bij aan, met name bij het einde van chapter 2 had ik er erg last van.
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2008
  6. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    @ hierboven:

    Ja, de camera is er volgens mij echt op achteruit gegaan. Bij NG:Black en Sigma hoef ik zelden de camera bij te stellen. Nu wordt de camera ook steeds op dezelfde hoogte achter de speler geplaatst als je op de RT drukt. Ik had eigenlijk gehoopt dat je dit uit kon zetten. Dan kan je tenminste op een normale manier een stukje voor je uit kijken.
     
  7. Roman0c

    Roman0c Fable 2 Addicted

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Camera is indeed klote. Maar de actie compenseerd dit allen :D

    8/10
     
  8. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet hoe het met de demo zit maar heb hem gespeeld en is echt super, hij is ook lekker moeilijk weer. :)
    Heerlijk om iemand HELEMAAL kapot te hakken met die claws!
    wel dom is hoe het bloed zich verspreid.. zweeft enzo
     
  9. S3NS31

    S3NS31 Active Member

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    En Ninja Gaiden Black, hoe speelt die op de Xbox 360. Kan die widescreen? Is er iemand zo aardig dat hij/zij er een foto van wil maken?
     
  10. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb hem al (dont ask me how :p) en vind het wel een vette game :)
     
  11. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    auch pittige achievements volgens mij!!

    21. Way of the Acolyte
    Complete the game on the Path of the Acolyte.100 points
    22. Way of the Warrior
    Complete the game on the Path of the Warrior.100 points
    23. Way of the Mentor
    Complete the game on the Path of the Mentor.100 points
    24. Way of the Master Ninja
    Complete the game on the Path of the Master Ninja.100 points


    Zou dat easy-normal-hard-extreme difficulty zijn?

    hopelijk unlucked easy als je bijv op normal uitspeeld ook...
    en wat zouden die secret achievements kunnne zijn??
     
  12. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Je kunt in het begin kiezen uit Acolyte en Warrior, de andere 2 unlock je denk ik door Warrior uit te spelen en vervolgens Mentor.

    Maar dit zijn de pittigste nog niet eens, vind deze pittiger:

    -Dragon Sword Master 5
    Complete the game using only the Dragon Sword.
    -Lunar Staff Master 5
    Complete the game using only the Lunar Staff.
    -Falcon's Talons Master 5
    Complete the game using only the Falcon's Talons.
    -Dual Katana Master 5
    Complete the game using only the Dragon's Claw and Tiger's Fang.
    -Kusari-gama Master 5
    Complete the game using only the Kusari-gama.
    -Eclipse Scythe Master 5
    Complete the game using only the Eclipse Scythe.
    -Tonfa Master 5
    Complete the game using only the Tonfa.
    -Vigoorian Flail Master 5
    Complete the game using only the Vigoorian Flail.

    Dit betekent dat je het spel 8 tot 12 keer moet uitspelen wil je alle achievements behalen..
     
  13. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    ja dat zijn de achievements van easy t/m extreme..
    hier staan de meeste secret achievements ;)
    http://www.achieve360points.com/forums/showthread.php?t=83632
     
  14. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de demo ook gespeeld. Ik had nog nooit een Ninja Gaiden game gedaan, maar ik vond het wel heel vet :D. Alleen wel jammer dat het vaak toch meer button bashen is, dan dat je echt bepaalde combo's doet ofzo (al kan dat ook aan mij liggen, maar ik zat echt alleen maar op de Y en X knop te drukken, om alle vijanden te killen).
     
  15. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0

    Als ik die achievements lees betekent dit dus dat je alle wapens behoud als je de game voor de 2e keer gaat spelen? Weet niet hoe ze dit anders willen doen.
     
  16. StreetSamurai

    StreetSamurai HAMMERTIME!

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Veeet
    Vigorian Flail & LunarStaff :D
    Mijn meest gebruikte wapens zitten er weer in :D
    toch maareens de review lezen.. :p
     
  17. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat komt omdat de demo het meest simpele niveau is.
    De hogere moeilijkheidsgraden vereisen wel dat je de combo's en wapens leert kennen.
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2008
  18. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    In de demo kun je alleen de laagste moeilijkheidsgraad selecteren, vandaar dat button mashen zo goed werkt. Op de hogere moeilijkheidsgraad wordt het een heel ander verhaal.
     
  20. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Die review van teamxbox stemt me positief :D ik ga de demo niet proberen, hoop hem morgen te scoren in de winkel :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina