1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [tussenstanden, uitslagen en discussies] Deel 10

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11

    Welkom in het 10 deel van De grote voetbal draad waar iedereen zonder spoilers gewoon kan praten over tussenstanden en uitslagen.

    [​IMG]

    De algemene thread: Klik!

    Het vorige deel:

    klik!


    Voor Voetbalnieuws:

    V-Bal
    Elf
    Voetbalzone
    Voetbal International
    Voetbalprimeur
    Goal[Engelstalig]
    KNVB
    Sportone
    Feyenoord Site
    Ajax.nl
    www.psv.nl
    www.voetbal.nl
    www.fcupdate.nl

    Bovenstaande linkjes komen uit het vorige deeltje en als er iemand is die vind dat er nog aan aantal bijmoeten PM je ze maar, dan voeg ik ze ff toe. :)


    En nog een boodschap tot slot;

    • Let erop dat je niet gaat crossposten met de andere voetbaldraad :)
    • In de andere draad willen we dus geen uitslagen tegenkomen!

    Zo, have fun! _0/

     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2008
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Het is niet noodzakelijk om bij 1000 posts direct een nieuw deel te beginnen.
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    In de beginpost kan ook wel www.FCupdate.nl worden toegevoegt, ook wel een leuke voetbalsite.
    Mooi dat Ajax net gewonnen hebt, nu nog PSV verliezen zondag en Ajax winnen. Dan ga ik echt los.
     
  4. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Vitesse hoeft nerges meer voor te strijden, NAC-nec wordt toch een salonremise.
     
  5. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    owh.. dat is dan nieuw voor mij, ik dacht dat het altijd een wedstrijd was wie het eerst een thread aanmaakt wanneer de 1000 post zijn overschreden..
     
  6. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Hopen dat Vitesse z'n best doet zodag. We hebben namelijk nog wat tegoed van ze van vorig jaar......
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Als threadstarter heb je niet bepaald een rooskleurig verleden dus wacht vanaf nu maar op toestemming van een mod voordat je een nieuw deel maakt. Zo zijn we er in ieder geval zeker van dat het geen wedstrijd wordt.

    Nu weer ontopic.
     
  8. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Was een mooie pot met een terechte winnaar.

    Hopelijk wordt het weer zo'n krankzinnige slotdag, met dit keer Ajax als kampioen.
     
  9. Marciiano

    Marciiano Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja wat een wedstrijd zeg zat in de spanning tot de laatste secondes wat heb ik genoten zeg Rommedahl viel sterk in goed overzicht gehouden bij het doelpunt van Suárez
     
  10. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Man wat een geweldig zenuwslopende pot voetbal. Veel mazzel gehad. Gelijkspel was op zijn plaats geweest. Maar ik mag niet klagen. En nu zondag voor één keertje in de Hemelse Vader geloven dan en bidden, heel veel bidden. Misschien maar eens naar de kerk gaan8)
     
  11. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    dat maakt niet uit. de tiende plaats is ook voor play-offs uefa cup dus als vitesse wint en utrecht gelijk speelt of verliest tegen groningen dan heeft vitesse dus wel play-offs uefa cup.
     
  12. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Waarom hoeft Vitesse nergens meer voor te strijden? Als Feyenoord/Roda (bekerfinale) buiten de top 5 eindigt telt de 10e plek ook gewoon als play-off plek (toch?!?!) dus kan Vitesse daar voor gaan..

    Maar verder, Vitesse kennende, gaat PSV gewoon met de winst naar huis!
     
  13. Marciiano

    Marciiano Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    4
    @Aernhem : Klopt wat je zegt Vitesse speelt wel degelijk nog voor iets want die kunnen zo nog europees voetbal playoffs nog veilig stellen en Als Feyenoord/Roda(bekerfinale) buiten de top 5 eindigen zal inderdaad plek 10 mee doen.
     
  14. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja, Vitesse speelt als een stel bijeengeraapte schoolvoetballertjes. En gezien vorig jaar kun je haast niet anders dan concluderen dat PSV er weer overheen dendert.

    Maar houdt hoop, mijn mede Ajacieden!
     
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
  16. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Geloof mij maar, Vitesse kennende.. én met de kampioensinstelling van PSV... krijgt vitesse gewoon billekoek
     
  17. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Vitesse-PSV 2-2
    Ajax-Heracles 5-0

    Denk dit, en dan hoop ik ook nog dat PSV in de 89e minuut scoort (via een buitenspelgoal zou het mooist zijn8))
     
  18. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Dat had je er niet bij hoeven zeggen hoor. Dat je voor PSV bent zegt ruim voldoende ;)
     
  19. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Een persoonlijk droomeinde tijdens Vitesse - PSV lijkt mij een penalty benut in de verre 94ste minuut door Janssen.

    Dat Ajax geen moeite heeft met Heracles lijkt mij ook duidelijk. Alhoewel...je weet 't nooit zeker in seizoen 07/08.
     
  20. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik zie Vitesse winnen en Ajax punten morsen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina