1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 17]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 13 mrt 2008.

?

Wie wint de Champions League?

  1. Arsenal FC

    17 stem(men)
    16,2%
  2. Liverpool FC

    13 stem(men)
    12,4%
  3. AS Roma

    4 stem(men)
    3,8%
  4. Manchester United

    49 stem(men)
    46,7%
  5. Schalke04

    0 stem(men)
    0,0%
  6. FC Barcelona

    10 stem(men)
    9,5%
  7. Fenerbahçe

    2 stem(men)
    1,9%
  8. Chelsea

    10 stem(men)
    9,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Welkom in deeltje 17 alweer van 'De Grote Voetbaldraad'!
    [​IMG]

    Inderdaad. Het is alweer het 17e deel van 'De Grote Voetbaldraad'. Deze thread is bedoeld voor alles wat met en rondom voetbal te maken heeft. Behalve voor uitslagen en tussenstanden. Hiervoor hebben we:
    De grote voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 9]
    Dus gelieve daar posten als het om uitslagen en tussenstanden gaat.

    Vorige Deeltje

    Genoeg discussie dus om een hele nieuwe thread mee te vullen.

    Voor Voetbalnieuws:
    V-Bal
    Elf
    Voetbalzone
    Voetbal International
    Voetbalprimeur
    Goal[Engelstalig]
    KNVB
    Sportone
    Feyenoord Site
    www.voetbalonline.nl
    Ajax.nl
    Feyenoord.nl
    Ajax Foto Side
    www.psv.nl
    www.bsiderats.nl (NAC nieuws)

    Als er nog links bij moeten, PM maar.

    Startpost overgenomen uit het vorige deel, met dank aan Mtthz!:b:
     
  2. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Als mensen een leuke nieuwe poll weten; roept u maar. :cool:
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Wie wordt er kampioen? :)

    Ben echt benieuwd hoe de stand na volgende week is. Heb er toch nog wel een vertrouwen in.
     
  4. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Eerder, wie wint de Champions League of wie wint de UEFA Cup. Heb je ook meer keuzes.
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Inderdaad, ik vind de Champions League erg spannend worden, dus ik stem ook CL voor.
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Maar UEFA heeft weer een Nederlands belang ;)

    Desalniettemin vind ik een CL poll ook wel goed. Ik maak er morgen wel één aan.
     
  7. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook wel vertrouwen in dat we op gelijke voet kunnen komen met PSV, alleen de wedstrijden daarna, dat gaat lastig worden. De uitwedstrijden tegen Twente, Groningen en Heerenveen, daar moet haast wel puntenverlies uit komen.
     
  8. Killjoy1984

    Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanmiddag de loting voor de UEFA Cup. Ik hoop in ieder geval geen duitse ploeg. Sporting Lissabon of FC Zenit (dick Advocaat) lijken mij wel leuke tegenstanders. jammer dat HSV eruit is. Anders was Huub VS Sef wel leuk geweest.
     
  9. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt ie weer hoor 8) Wil ie Ajax leegroven ofzo. Niet dat Huntelaar of Heitinga genoeg kwaliteit hebben om bij Real te spelen, maar goed.
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    De loting voor de Champions League is bekend!

    Arsenal FC - Liverpool FC
    AS Roma - Manchester United
    Schalke04 - FC Barcelona
    Fenerbahçe - Chelsea

    Arsenal - Liverpool en AS Roma - Man U (wederom) interessant!
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Poll toegevoegd. Moeilijke keuze. Mijn top 3 van clubs zijn Ajax, Barca en liverpool. Toch maar voor Barca gekozen, ik denk wel dat ze een goede kans hebben en misschien ook wel de beste loting. Er staan iig een aantal leuke wedstrijden op het programma :)
     
  12. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Werd er ook niet geloot voor de UEFA cup vandaag?

    Edit:

    Loting kwartfinale UEFA CUP


    Bayer Leverkusen (Dui) - Zenit Sint-Petersburg (Rus)
    Glasgow Rangers (Sch) - Sporting Lissabon (Por)
    Bayern München (Dui) - Getafe (Spa)
    Fiorentina (Ita) - PSV Eindhoven

    De duels worden gespeeld op 3 en 10 april


    Loting halve finale UEFA Cup


    Bayern München/Getafe - Bayer Leverkusen/Zenit
    Glasgow Rangers/Sporting - Fiorentina/PSV

    De duels worden gespeeld op 24 april en 1 mei
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2008
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Edit://
    Je had het al gevonden :)

    Beiden na strafschoppen door en op een aantal momenten ook door het oog van de naald gekropen. Ik ben al lang blij dat het geen Bayern of de Rangers is geworden.
     
  14. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet vrij weinig van Fiorentina, alleen dat ze met penalty's door gingen tegen Groningen. Misschien dat onze Italië-expert(NERAZZURRI ;)) er wat over weet.
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Hoop echt dat Arsenal dit jaar de CL wint. _O_

    En voor PSV hebben we Fiorentina, lijkt me een mooie tegenstander maar niks is zeker. Zou wel vetjes zijn Bayern - PSV finale! :cool:
     
  16. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Fiorentina lijkt me ook wel een leuke tegenstander. Ken er Montolivo (middenvelder), Ujfalusi (verdediger die de clubs voor het uitkiezen heeft), Donadel (centrale middenvelder) en spitsen Mutu en Vieri van. Van naam dan wel, hoe ze het in de competitie doen heb ik geen idee van. Fiorentina zelf staat 4e, dus makkelijk gaat PSV het niet krijgen denk ik zo.
     
  17. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Loting CL is echt zwaar kut. Vooral dat de finale waarschijnlijk een Engels onderonsje wordt. Ik hoopte op Manchester - Barça of zelfs Roma - Barça, maar dat is allebei onmogelijk.

    Manchester lijkt me de sterkste ploeg en kijk ik het liefst naar (qua voetbal, want erg sympathiek vind ik ze niet), maar ik hoop toch dat Roma ze terugpakt en weet te stunten.

    Doe dan maar Roma - Liverpool in de finale ofzo. De twee ploegen die ik het meest gun. Het zal wel ManU - Chelsea worden though :{ Standaard de saaiste topper in de PL :x

    Als Mutu fit is bij Fiorentina denk ik dat PSV het heel moeilijk gaat krijgen. Montolivo, Ujfalusi en Mutu is geen verkeerde as en Frey is een absolute topkeeper. Ze hebben met Jorgensen, Pazzini, Santana, Donadel, Gamberini en Pasqual een prima ploeg en spelen zeer positief voetbal. Verkijk je vooral niet op het moeizame resultaat tegen Groningen. PSV gaat het lastig genoeg krijgen met Viola. Denk dat ze beter weer een Britse ploeg (Glasgow) hadden kunnen loten. Die zijn tactisch altijd zo lekker zwak en voor Nederlandse ploegen relatief makkelijk te bestrijden.
     
  18. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Vanavond naar Go Ahead Eagles - RBC Roosendaal, zullen we eindelijk punten gaan halen? :cool:
     
  19. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb op Arsenal gestemd, gewoon omdat ik het heel erg hoop eigenlijk :) Tientje erop op Unibet, dit moet hem worden! Wel jammer van de loting, want als je ervan uit gaat dat ze ver komen krijg je nu eerst Liverpool. Dan hoogstwaarschijnlijk Chelsea en in de finale misschien wel Man U, dat zou echt zonde zijn.. Doe dan maar Barça in de finale, revanche van 2006! Toen had het de finale van Henry moeten worden, ik keek van de week nog een samenvatting en dat vind ik echt nog steeds heel jammer.. Hij kreeg twee hele goede kansen. Maar goed, snel rood voor Lehmann deed de wedstrijd ook geen goed. Anyway, als fan wil ik absoluut dat Arsenal hem wint en Fabregas is m'n favoriet dus nog zo'n knal als tegen Milan zou ook aardig zijn in de finale :+

    Edit/En hopen op een heel mooie wedstrijden tussen Man U en Barcelona, gewoon als liefhebber!
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2008
  20. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop ook arsenal, gewoon om het geweldige voetbal wat ik ze vind spelen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina