1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Vragen [Deel 6] - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Melbuuln, 20 apr 2010.

  1. petert

    petert Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem met Black Ops.
    Sinds de release date kan ik niet online gamen. Ik kan gewoon verbinding maken met Xbox Live, andere Call of Duty´s kan ik wel online spelen.
    Zodra ik met Black Ops online wil, komt het Connecting icoon in beeld en blijft draaien. En na een paar seconden krijg ik de melding:
    "The Call of Duty: Black Ops servers are unavailable at this time. Please try again later or visit http://www.callofduty.com/blackops/status for updates."

    Mijn NAT staat op OPEN, de poorten die open moeten staan zijn open. Ik speel draadloos met de nieuwste wireless adapter van XBOX. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
     
  2. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo medegamers,

    Ik ben al een lange periode niet online geweest op xbox live terwijl mijn abonnement nog een half jaar loopt.

    Nu heb ik net geprobeerd om mijn laptop te connecten aan mijn xbox 360, om zo een internetverbinding te maken voor mijn xbox.
    Echter is dit nog niet gelukt, waar ik erg van baal.

    Hoe ik dit gedaan heb:
    - Ethernet kabel tussen de laptop en de xbox 360
    - Internetverbinding delen (kreeg daar een foutmelding bij)

    En verder ben ik nog niet gekomen.

    Zou iemand me hierbij willen helpen?

    Alvast bedankt!
     
  3. KiR

    KiR Opperchief

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    1
    Gebruik je wel een zogenaamde ''cross cable'' of iets dergelijks?
    een gewone ''internetkabel'' voldoet namelijk niet (voor zover ik weet)

    En nog even wat anders.
    Wij hebben gister ons telfort abo verlengd met een jaar. We krijgen nu dus
    ook een nieuwe modem van telfort, waarbij je de NAT settings wel op open
    zou moeten krijgen!
    Meld het wel wanneer het zover is.
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2010
  4. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.306
    Zowel bij mij als een vriend van mij is ineens de NAT veranderd. Bij mij staat hij nu op strict en bij hem op moderate. UPnP al eens aangevinkt en hij heeft het toen een lange tijd gedaan. Reset KPN soms de servers van tijd tot tijd??

    Ik heb dus KPN en Thomson. Bedraad zegt hij nu dus strict, maar draadloos is het wel open. Vage shit hoor.
     
  5. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Ik zag niet echt een ander topic om dit in te posten, dus doe ik het hier maar:

    Ik heb problemen met het downloaden van games van de marketplace. GTA: SA om precies te zijn (voor 400 points kon ik hem niet laten liggen). Steeds als ik hem probeer te downloaden, stopt hij na een tijdje, meestal op 98%, en dan krijg ik een message 'Can't download GTA: San Andreas'. Ligt dit aan mijn verbinding, of zijn de servers gewoon overvol omdat iedereen ineens als een gek aan het downloaden is vanwege de kortingen?
     
  6. Anand

    Anand Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn probleem

    ik speel black ops en elke keer als ik een match wil spelen kom ik niet in een match ik blijf maar in de lobby
    ik heb waarschijnlijk een gesloten netwerk, toch?

    en wat moet ik doen om het open te doen?
    en wat kan er gebeuren als ik hem open doe (mijn vader is erg voorzichtig met dat soort dingen. )

    Gr.
     
  7. nairuj

    nairuj Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Het Probleem

    Wat is het probleem (korte omschrijving)?: ik kan bij fifa 11 en call of duty blackops niet connecten. bij beide games staat er dat de servers niet beschikbaar is en dat ik op de des betreffende site moet kijken voor updates. bij andere call of duty's en andere spellen kan ik wel online
    Welke provider?: xs4all
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?: adsl
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?: download: 6560 upload:340

    Modem

    Welk merk modem heb je?: Thomson
    Modem type?: Speedtouch 716 v5 WL
    USB/ Ethernet?: ethernet

    Internet Delen / ICS

    Werk je net ICS (Ja/Nee)?: nee
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?:
    wel maar uitgeschakeld (weet even niet welke)

    Router

    Welk merk router heb je?: Thomson
    Welk router type?:Speedtouch 716 v5 WL
    Welke firmware?: geen idee
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?: draadloos

    De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?: zoals ik al aangaf : de server ( van fifa en cod:blackops) zijn niet beschikbaar. terwijl deze bij andere wel beschikbaar zijn
    Wat heb je geprobeerd?: alle benodigde ports openen , dus me nat staat op open.
    Waar stopt de test?: nergens want heb connectie met xbox live
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info):
    geen

    ik hoop dat iemand me kan helpen met dit probleem want dit zijn juist de spellen die ik het hele jaar speel .

    mvg jurian
     
  8. audigek

    audigek Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0

    Hallo,

    Ik wil mijn Xbox connecten met mijn pc en ik heb hiervoor een netwerkkabel. Nu wil ik die selecteren en een verbindingsbrug maken zoals op het filmpje vermeld alleen dan krijg ik dit : U dient minimaal twee netwerkverbindingen te selecteren die niet voor Internetverbinding of voor de Firewall voor internetverbinding worden gebruikt. Ik heb mijn vrienden al gevraagd maar zij weten er ook geen raad mee. En ik heb de firewall en andere mogelijke beveiligingen uitgezet
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2010
  9. audigek

    audigek Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Verbindingsbrug maken

    Hallo,

    Ik wil mijn Xbox connecten met mijn pc en ik heb hiervoor een netwerkkabel. Nu wil ik die selecteren en een verbindingsbrug maken zoals op het filmpje vermeld alleen dan krijg ik dit : U dient minimaal twee netwerkverbindingen te selecteren die niet voor Internetverbinding of voor de Firewall voor internetverbinding worden gebruikt. Ik heb mijn vrienden al gevraagd maar zij weten er ook geen raad mee.
     
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Je moet inderdaad 2 netwerkkaarten selecteren.
    1. De netwerkkaart die verbinding maakt met het internet (heel vaak is dit de draadloze netwerkkaart).
    2. De netwerkkaart waarmee de Xbox360 verbonden is.

    Als je een brugverbinding gaat maken moet je even de netwerkkabel van de Xbox360 uit de pc/laptop halen.
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    welke xbox heb je? Heb je de nieuwe xbox S of een andere de klassieke?
     
  12. jackstyler

    jackstyler Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    alles werkt alles staat goed en toch kan ik niet gamen !

    alle verbindingen zijn connected...
    alles staat goed en toch kan ik niet gamen met mijn kabel verbinding.
    via de wifi van de buren kan ik het wel geen problemen
    maar zodra ik de kabel gebruik doet alles het ik heb internet en
    alles geeft connected aan maar ik kan nergens connectie mee maken.
    het error status report geeft de volgende code :

    W: 0000-000B
    X: 0200-F001
    Y: 20A8-4840
    Z: 0000-0000
    ID: FFFF-FFFF

    kan iemand me helpen??? ik word er helemaal :confused: |:- van !!
    degene die mij hier mee helpt _O_ ik !
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    is het nog steeds zo dat als ik live koop met mijn cc op de xbox hij dan het abo blijft vernieuwen?
     
  14. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Dat weet ik niet, maar waarom zou je dit willen? Bij Micro$oft betaal je de hoofdprijs. Bestel dan via cc op Gamehubs ofzo.
     
  15. Steadyrabby

    Steadyrabby ***

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleempje met xboxlive

    Ik heb een draadloze network adapter voor xboxlive. Maar die herkent me modem/router niet meer...Maar als ik de internet kabel van de modem/router in de xbox doe werkt het wel :confused:
    Dus draadloos werkt het niet, maar met draad wel iemand enig idee ?

    ->Ik heb een andere modem/router moeten kopen omdat de vorige niet meer werkte deze week<- Dus misschien een instelling in de router zelf ..
     
  16. Opper

    Opper Xbox 360 nub

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm ik heb een Thomson SPeedtouch 780. Voor zover ik weet heb ik alleen verschillende draadloze kanalen maar geen frequenties.

    Ik heb daarnaast ook geprobeerd met een draad te connecten en dit gaf geen problemen en werkte naar behoren.

    Daarnaast als ik met mijn draadloos netwerk verbind lijkt af en toe mijn IP adres e.d. ''weg te vallen'' dan schiet alles voor een paar seconde naar 0.0.0.0 en dan verschijnt ie er weer wel.

    Ik heb er echt nooit last van gehad maar ik krijg ik m echt niet meer aan de praat =(
     
  17. MisticDaywalker

    MisticDaywalker Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Het Probleem

    Wat is het probleem (korte omschrijving)?: nat type staat ops trict
    Welke provider?: KPN
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?: Kabel
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?: 10361 Kbps.



    Modem

    Welk merk modem heb je?:
    Modem type?:
    USB/ Ethernet?:

    Internet Delen / ICS

    Werk je net ICS (Ja/Nee)?:
    Welke Firewall heb je Mc Afee

    Router

    Welk merk router heb je?: AVR
    Welk router type?: ARV7519
    Welke firmware?:
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?: ehternet

    De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?:
    Wat heb je geprobeerd?: UPnP Enabled zette
    Waar stopt de test?: hij stond toen op open maar het is weer naar strict gegaan
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info):

    Als je iemand niet kan zien of horen: kan bij niemand in de party komen.

    Wat staat er bij NAT?: strict
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2010
  18. pmmeke

    pmmeke Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    oeps zie net dat er een apart topic bestaat voor mijn probleem. vandaar post ik het hier opnieuw (exuus)

    router xbox 360slimline wireless + sony bd player

    --------------------------------------------------------------------------------

    Na een aantal problemen opgelost te hebben om mijn xbox360 aan te sluiten op mijn wireless router (linksys wrt54g met V4.21 firmware) zit ik nu nog tegen 1 finaal probleem aan te kijken.

    Ik heb veel problemen gekend om de xbox360 aan te sluiten en om een goede verbinding (moderate nat/open nat/ verbinding die wegvalt enz..) met mijn router te hebben. Nadat ik de laatste firmware op de router had gezet ontdekte ik plots de oorzaak van mijn problemen.

    Mijn nieuwe sony e970 bd player versterker met dnla capaciteit (kan via de dvd speler op you tube geraken enz..) met 2 achterste speakers die draadloos zijn veroorzaakt problemen met de verbinding met de xbox360.

    Ik heb dus een linksys wrt router wrt540g met de laatste firmware. Daar heb ik upnp geconfigureerd en een automatsche dhcp server en alle elementen in mijn netwerk krijgen een ip adres van deze router. Ik heb een 4 tal laptops wie wireless en 2 desktops die met kabel verbonden zijn met de router, dan nog een ps3 speler uiteraard wireless en dus de nieuwe sony blu ray E970w speler met draadloze achterste speakers 5.1.

    Het probleem is nu alles werkt met alle pcs feilloos (meeste pcs en laptops heb ik een mac adres ervan in de router gestoken dat alleen deze aparaten waarvan ik heb mac adres in de router heb gestoken op mijn router kunnen en zo ook de blu ray speler zit via mac adres in mijn router), werken dus feilloos TOT IK DE BLU RAY SPELER AANZET.

    Terwijl mijn xbox perfekt een ip adres gekregen had in mijn netwerk 192.168.0.enz.. dan direkt als ik de blu ray speler aanzet wijzigd dit ip nummer op de xbox naar een 168. nummer wat waarschijnlijk wil zeggen dat hij nog altijd een draadloze verbinding heeft maar geen ip adres meer ontvangt.

    Nu had ik de xbox direkt vanboven op mijn blu ray speler gezet (ik typ dit nu vanaf het werk) en ik zal vanavond deze verplaatsen naar 1/2 meter van mijn xbox , misschien dat ik op deze manier de storing al direkt kan verhelpen.

    Maar als dit niet helpt (ik zat deze nacht tot 3.OO uur bezig en moest dringend slapen voor ik ontdekte wat het prob was en heb de tijd niet meer gehad om alles opnieuw in te richten) waar zou het probleem dan aan kunnen liggen.

    Dat de blu ray speler mijn xbox ip adres verstoort en doet wegvallen daar ben ik ondertussen aan uit maar is het de draadloze sair speakers die het probleem veroorzaken of is het de wireless module van de blu ray speler die het probleem zou kunnen veroorzaken?

    En hoe los ik zoiets dan op? Moet ik op mijn router iets speciaals instellen? Ik zie vb dynamic ip router als optie op mijn router staan. Maar dan moet ik een manier vinden om een static ip op mijn bd player te krijgen wat ik niet zeker weet als ik dat wel zou kunnen. Enfin misschien heeft hier iemand ervaring met dergelijke problemen en kan hij mij in de juiste richting duwen?
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Je moet de wireless range van je versterker aanpassen of het wireless kanaal van je router.

    [​IMG]

    Hmm wacht ik las je verhaal verkeerd. Kan je je blurayspeler en je xbox een eigen ip adres geven ... dus static ip? Heb je het probleem dan nog steeds?
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2010
  20. pmmeke

    pmmeke Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik kan de xbox een vast ip adres geven al had ik dat het liefst vermeden want dan moet ik via de router de xbox dmz instellen en dat kan ik maar met 1 aparaat doen dacht ik en ook las ik her en der dat de dmz instelling ook niet alles is want het werkt niet overal op. Maar of ik de bd speler een vast adres kan geven : ik vermoed van niet: handleiding is deze:

    http://www.sony.nl/product/hch-systems-with-blu-ray-disc/bdv-e970w/tab/manual
    http://www.gebruikershandleiding.com/download.asp?download_id=83333




    Ook moet ik nog op de playstation de upnp funktie en de media server terug activeren want die had ik efkes uitgeschakeld om mijn probleem stap voor stap in kaart te brengen. Het is nog niet zeker dat ook de upnp funktie en dlna funktie van de playstion3 ook geen nieuwe problemen zal veroorzaken maar soit 1 probleem per keer oplossen. Als de rest werkt stel ik die funkties van de playstation3 terug in om te kijken of dat dan al of niet nieuwe problemen zal veroorzaken wat ik ook al ergens gelezen heb (dat de upnp funktie van de ps3 de upnp capaciteit van de linkys routers naar de zak helpt tijdelijk zoals die funktie geactiveerd is op de ps:cool:

    op de router kan ik bij advance static routing instellen : dus ik vermoed dat deze funktie daar voor dient maar ik ben niet zeker. maar de xbox werkt nu goed gewoon door een door de dhcp server van de router verkregen adres dus hou ik dat nu liefst gezien ik open nat heb via deze weg. Anders krijg ik misschien weer andere probs met de xbox.

    Ook heb ik gezien dat de bd speler ook op 2.4 hrz werkt net zoals mijn netwerk thuis op de router.

    Waar ik vooral naar op zoek ben momenteel is het het waarschijnlijk is dat de wireless speakers mijn xbox probleem veroorzaken ofwel de wireless internet module van de bd speler want dat scheelt weeral een pak uittesten deze avond wat ik best aan het probleem kandoen.
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2010

Deel Deze Pagina