1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV en Digitale Televisie thread [Deel 18]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 14 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke tv heb je? Zet inderdaad alle digitale foefjes uit, meestal maken die het beeld er echt niet beter op.
     
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Hij heeft een Philips met Pixel Plus HD.
    Weet niet of hij Pixel Plus HD ook kan uitzetten.
     
  3. franssen00

    franssen00 Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    nee ik in het menu van de tv gezien er er staat niets van dingen uitzetten van opties ofzo
     
  4. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66

    Mooi toestel. Zal ik je ´s een heeele goede tip geven?
    Bij Saturn in Groningen kost deze 1250 euro!

    http://www.saturn.nl/aanbiedingen/store_flash/184/index.php3

    Bladzijde 3 (ik kon het ook bijna niet geloven). De actie loopt tm morgen geloof ik!
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Pixel Plus HD kan je alleen in het servicemenu van de Philips uitzetten.
    Voor een amateur is het veranderen van de instellingen vragen om moeilijkheden.
     
  6. franssen00

    franssen00 Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ook op 1080i native 1080 aangezet
    en ook active control aangezet
    en control+

    en niets helpt het blijft is het dan zo moeilijk te veranderen ? service menu
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Het servicemenu is het "geheime" gedeelte met de belangrijkste instellingen van de tv.
    Normaal gesproken heeft alleen de monteur hier toegang toe.

    Denk dat voor jouw probleem geen simpele oplossing is.
    v-synch en Pixel Plus werken gewoon niet lekker samen.
     
  8. franssen00

    franssen00 Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    dus kan ik er niets aan doen eigenlijk ???
     
  9. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Misschien weet de winkel nog een oplossing voor jouw probleem.

    Bellen met Philips lijkt mij zinloos. Het probleem zal dan toch bij Microsoft liggen en niet bij hun.
     
  10. franssen00

    franssen00 Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    ja inderdaad ze steken het nooit op hun eigen produkten
     
  11. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ok, even snel: WOW _O_

    Het dingetje wordt oem geleverd, dus geen plastic doosje ofzo, vandaar ook de prijs (er zit wel een engelse stekker bij, maar die heb je niet nodig). Ik had er ook een HDMI kabel van hun (Neet) bij besteld, en die is ook van hoge kwaliteit voor zover ik kan zien!

    Heb de 360 en de HD decoder erop aangesloten. Binnenkort ook nog de Toshiba HD-EP30.

    Goed de twee hdmi kabels gaan dus in het kastje, (wat een klein ding, net iets groter dan een pakje kaarten) welke er zeer degelijk uit ziet (is van staal met gouden in- en outputs).

    Ik zet de 360 aan en het kastje (die dus niet op stroom aangesloten hoeft te worden) pakt de stroom via de hdmi kabel en springt gelijk op de goede input. Er gaat een rood en een blauw ledje branden.

    Het beeld wordt 100% goed weergegeven, en het gekke is dat wanneer ik het kastje er tussenuit haal het beeld wat minder scherp/kleurrijk lijkt. Dus ik vermoed dat die optimalisaties nog echt werken ook. \o/

    Wanneer ik de HD Decoder aanzet springt hij daar op. Perfect ding dus!

    + Geen stroomadapter nodig
    + Autoswitching
    + Zeer degelijk en klein.
    + 5 inputs, 1 output
    + Goedkoop!
    + Er zit ook een afstandsbediening bij als je echt persé met de hand wil switchen.

    :thumbs: 10/10

    Aan de rechterkant zit de output met de Neet HDMI kabel van hun.
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2008
  12. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Meteen een paar vragen voor je:

    Ik neem aan dat je je apparaten gewoon aan kunt laten en dan met de ab kunt switchen?

    Voorbeeld: ik zit te voicechatten op mijn xbox360 en wil ondertussen even digitaal tv kijken. Kan dat?

    Dat is toch wel belangrijk voor mij.
    -
    Van welke ebay shop komt ie? (wil eens kijken wat dat gaat kosten met 3 hdmi kabels van hun erbij.)
    -
    Zou je een foto kunnen maken van de achterkant van dat ding? ben wel benieuwd naar de ruimte tussen de aansluitingen.
     
  13. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ja dat kan sowieso via de AB:D

    Neet HDMI Shop

    Close-up foto's komen er zo aan.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Oh en aan de rechter kant zit dus de output.

    www.neetcables.com komt eraan. Hij mailde met net het volgende:

    I thought that as some people may ask about the same switch that maybe I should tell you I have almost no 5*1 switches left at the moment ... I have lots of 3*1 switches which are a great price.

    I will have some more 5*1 switch at the end of this month... June.... and these will be the same electronic but with a new lightweight plastic case and my own Neet logo etc. they will still come with the remote.

    Just so you have some info for when people say they can't find the 5*1 switch :)

    If 5 is not needed I highly recommend the 3 switch ... it never needs power with any device where the 5 switch may do sometimes.


    Thx Sean! :D
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2008
  14. franssen00

    franssen00 Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    dus niks aan te doen ?? dan
     
  15. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb nog geen oplossing gevonden voor jouw probleem.
     
  16. franssen00

    franssen00 Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    dus moet ik blijve game met die vervelende strepen wat ik wel kan doen is mijn xbox op een andere tv aansluiten hd ready of fullhd en kijken of het daar is en als het daar niet is licht het aan tv en kan ik die binne doen ??
     
  17. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66

    Dat zou je kunnen doen ja, kan je meteen zien of het aan je tv ligt.
     
  18. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    ik ben nog steeds aan het dubben met tv's (heb nog even gekeken naar de 40w4000 maar de prijs die daaraan hangt vink ik toch echt te ver gaan hoe mooi het beeld ook mag zijn) heb nog wel een vraagje wat zijn de voordelen van een 10bit paneel? (had toch te maken met je kleuren?) en is het merkbaar op een 32'' tv?
    de w4000 en d3000 gebruiken allebij andere achtergrondverlichtingstypen
    w4000: CCFL
    d3000:WCG-CCFL
    De d3000 heeft dus ook WCG(wide collour nogwat) heeft dit voordelen doet het nog iets?

    En de w4000 heeft een hdtuner en aangezien ned1,2,3 en regionale kanalen gratis zijn kan ik de tv dan laten zoeken naar die kanalen op digitaal en ze dan ook ontvangen? wat heb ik hier dan voor nodig?
    Als ik nu mijn tv laat scannen (26u2000 ok dvb-t) vind die niks moet ik nog een extra kabel o.i.d. aansluiten hiervoor?
     
  19. Alexis

    Alexis Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat kost de 40W4000 ongeveer in NL? Want ik vroeg aan een winkeltje in België die goede kortingen geeft (naar Belgische normen toch) en het is ook op 5 minuten van mijn huis. En die kostte bij hem 1300€. Leek mij een vergissing?
     
  20. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem ligt vrijwel zeker bij de games, ik denk niet dat een TV dit kan oplossen.

    Zoals je al zegt, bij sommige games kan de je de v-sync vastzetten en het probleem is over. Deze instelling is van invloed op de game en niet op je TV. Met andere woorden, de game veroorzaakt deze strepen, niet je TV.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina