1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Arcade Games [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 13 feb 2008.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    [​IMG]

    Xboxlive Arcade zit alweer in zijn derde levensjaar en is nog steeds zeer populair. Elke woensdag kunnen de spelers via het games-tabblad van hun console de nieuwste arcade spellen spelen.

    Prijs: 400-1200 Microsoft Points
    Releasedate Elke woensdag
    Achievements 200GS
    Bestandsgrootte:Tot 150 MB
    Site: xbox.com

    Deel 2
    Deel 3

    Spellen die je (in mijn optiek) niet gemist moet hebben:

    Rez:

    [​IMG]

    Castlevania: Symphony of the Night:

    [​IMG]



    Prince of Persia Classic

    [​IMG]
    en het spel wat niemand wil gaan missen:
    Duke Nukem 3D
    [​IMG]
    Bron: www.ign.com
     
  2. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Rez, Prince of Persia en Castlevania zijn zeker 1 van de leukste singleplayerspellen voor de Arcade. Qua multiplayer reken ik Bomberman, Marble Blast Ultra en Worms tot de betere. Maar iedereen denkt er anders over. Mij lijkt Duke Nukem me niet zoveel aan. De spellen die vandaag uitkwamen trouwens ook niet
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    @ Kevf: Geen Geometry Wars bij de 'niet te missen spellen'?
    Een van de meest verslavende games op XBLA, en het kost maar 400 punten. :)
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Natuurlijk zijn er meer: Hexic, Worms, Puzzle Streetfighter (oid), Small Arms, Boom Boom Rocket en ga zo maar door, er zijn ws ook zat mensen die Texas Hold'm en Uno gaan noemen. Het is maar een selectie. Het aantal games is natuurlijk gigantisch! En het blijft een mening natuurlijk. Je merkt uit mijn selectie duidelijk dat ik een sp-man ben.

    Persoonlijk vond ik Geometry Wars in het begin super, maar kwam al snel niet verder. Daarnaast vind ik de arcade games die schieten met het rechterpookje en sturen met links allemaal een beetje dezelfde insteek hebben :)
     
  5. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik denk dat Rez nog toe de beste titel is op xbox live, zeker in relatie tot de prijs. Het was als volledige titel op de Dreamcast al erg gaaf, maar deze versie in HD met achievements is helemaal fantastisch.
     
  6. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb vandaag Castlevania en TMNT gedownload. TMNT na een halfuurtje ook weer uitgespeeld (het helpt ook veel dat je oneindige levens hebt). Castlevania heb ik nu een uurtje gespeeld en het brengt voor mij dat typische Castlevania gevoel weer terug (heb alleen de DS versies gespeeld en een versie op de NES en de Castlevania van Xboxlive had ik gemist op de PSone).
     
  7. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    weet niet of het hier hoort:

    Xbox originals.

    Zag dat laatst Ninja Gaiden Black was uitgekomen.

    Aangezien het spel haast nergens meer te krijgen is en op marktplaats er minimaal 50 euro voor wordt gevraagd is 1200 punten een koopje!
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=106256 :)
    Zonde dat die Originals zoveel ruimte in beslag nemen. Mijn 20 GB HDD is nu dus echt te klein geworden. :'-(
     
  9. Corneel

    Corneel Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees net dat Vigilante 8 is aangekondigd voor XBLA. Het gaat een remake worden van het eerste deel (van de PSX).
    Aangezien ik die game helemaal kapot heb gespeeld vroeger kan het spel niet snel genoeg komen. Zeker aangezien het met 8 man online kan. \o/
    Het persbericht:

    Screenshots:
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Zie www.v8arcade voor meer info.
     
  10. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Duke Nukem lijkt me wel lachen, ik heb dat spel nog nooit gespeeld. :+
     
  11. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Vigillante V8 _O__O__O__O__O__O__O_


    Mas ster lijk! Wat heb ik die game toch associaal veel gespeeld. Zoveel zelfs dat mn originele ps1 game op het laatst het niet meer deed8)

    Voor die game ga ik wat punten halen
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Volgens mij ken ik die game ook nog van vroegah.. Tof dat hij naar XBLA komt!
     
  13. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Geweldig nieuws, deel 1 &2 heb ik echt mega veel gedaan!
     
  14. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    leuke titel, zeker multiplay :)
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nooit gespeeld, maar ben toch benieuwd.
    Er is echter maar 1 game waar ik echt op het wachten ben.: Quake III Arena

    Bericht is al van augustus, dus wordt wel eens tijd dat er wat meer info komt.
     
  16. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb rezHD gekocht en is echt super spel. Ik was bezig om voor alle areas alles op 100% te krijgen (2v/d 5 al gehaald) maar nu moest ik ineens helemaal opnieuw beginnen. Lijkt wel of mijn savegame gewoon weg is en dat ik vanaf het begin weer moet beginnen. Iemand anders hier ook last van. Zou wel jammer zijn om weer alles zo hoog mogelijk te krijgen.
     
  17. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik had de trailgame van Rez gespeeld, ik vond het maar fruity...
     
  18. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb Commanders: Attack of the Genos gehaald. Ik vind het wel een leuke Xbox variant van Advance Wars :D
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.482
    Leuk Bevonden:
    8.488
    Goldeneye toch op de Arcade?

    Xbox World 360 (een magazine met een geweldige naam :+) heeft een paar screenshots van een Xbox 360 game waarvan ze de naam niet willen noemen geplaatst.

    Het gaat om deze screens:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Hierbij hebben ze hetvolgende gezegd:

    Er moet toch een behoorlijke kans zijn dat dit Goldeneye zal zijn. Om dit nog eens te versterken hier een screen uit Goldeneye ter vergelijking:

    [​IMG]

    Bergen, de buizen en dezelfde kleurtoon doen er toch sterk aan denken dat het Goldeneye zal zijn.
     
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik geloof het in ieder geval nog niet. Dit kunnen net zo goed gewoon knipsels zijn uit de N64 versie met evt. een beetje fotosoep erover heen. Er zijn inmiddels ook al zo veel valse filmpjes op youtube verschenen dat ik het pas geloof bij een officiële aankondiging.
     

Deel Deze Pagina