Jahaa, daar is hij dan, Windows Media Center. Is er met dit pakketje iets te beginnen op een doorsnee PC? Ik heb zelf een leuk audigy afstandsbedieninkje? Iemand een idee of het mogelijk is dat kreng voor de bediening van Media center te gebruiken?
Van die afstandsbediening weet ik niet, maar vereisten voor mce: 1 128mb videokaart met tvout 1, maar liever 2 tv-kaarten de avr250 is aan te raden En een redelijke pc iig geen celeron 500 of zo
Windows Media Center Wil ik ook. Maarja ik heb al zo`n philips ding die ook zo`n guide+ heeft, is eigenlijk hetzelfde maar iets minder uitgebreid
Tis gewoon xp pro met media shit geïntergreerd. Je kan dat media gedoe uitzetten, en dan heb je gewoon xp pro Ik heb er weinig vertrouwen in dat jou afstandbediening werkt zal MS wel hebben voorkomen...
Dat is dus jammer. Ik heb zelf een Pentium 4 3,2 met een 256MV videokaart, dus dat moet geen probleem zijn. Het zou echter leuk zijn als ik mijn PC zittend op mijn bank, starend naar de TV kon bedienen zoals ik dat nu kan met creative software. iemand ervaring met d emenu's in mediacenter? Nevertheless, ik zal die sftware eens, via ome Illi van Gaal, testen. iemand ervaring?