1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

New Xbox Experience [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 23 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Bij mij kwam ie pas toen ik Dirt3 opstartte.
     
  2. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Doet bij jullie de marketplace het? Bij mij is marketplace down.

    Ter info: Ik heb de nieuwe update
     
  3. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Is bij meer mensen idd.
     
  4. RealWeirdo

    RealWeirdo Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    5
    De Live Marketplace op PC en Xbox 360 is momenteel om onbekende redenen niet voor gamers beschikbaar. Microsoft zegt te werken aan de problemen.

    Volgens Microsoft kunnen gebruikers problemen ondervinden met het bekijken van Indie Games op de Xbox 360 of op Xbox.com, de Games for Windows - Live Marketplace op een PC en de Games Marketplace vanaf een Xbox 360 of Xbox.com. "We verontschuldigen ons voor het ongemak en bedanken jullie voor je geduld", schrijft Microsoft in een verklaring aan Eurogamer.net. Er zijn momenteel alleen problemen met de Marketplace; online gamen via Xbox Live is gewoon mogelijk.
     
  5. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Alsjeblieft, laat het geen PS3 hack crisis worden waarbij we straks niks meer kunnen.
     
  6. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Het werkt al weer.
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Is er al wat bekend of wij hier in NL ook die nieuwe dashboard krijgen en die YouTube functie?
     
  8. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Hmm, die twee lijkt me wel voor de hand liggend dat die wordwide worden (misschien dat N-Korea geen YT krijgt :p).
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Was dat nieuwe dashboard eigenlijk het nieuwe Kinect Dashboard, of komt het er ook zo met de controller uit te zien?
     
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, dat wordt als het goed is het nieuwe Dashboard die later dit jaar uitkomt met zowel Kinect als Controller support. Deze bedoel je toch?

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    [yt]AxuVKSY4ylE[/yt]

    Nog in video hoe het in actie is de nieuwe dashboard update.
     
  12. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Xbox 360-update brengt cloud saving


    HOOFDDORP - Een recente update voor de Xbox 360 geeft spelers de mogelijkheid om vanuit verschillende Xbox-consoles hun savebestanden op te vragen.

    De functie werkt momenteel enkel nog bij bepaalde Xbox Live Arcade-titels. Dit heeft een bezoeker van Eurogamer.net ontdekt.

    Microsoft kondigde de komst van cloud saving voor de Xbox 360 aan tijdens de E3 die afgelopen maand plaatsvond. De update zorgt er ook voor dat Xbox 360-gebruikers gemakkelijk toegang krijgen tot hun gamertag op een andere 360-console.

    Microsoft wil met de toevoeging van cloud storage the barrière wegnemen tussen gamen op een eigen console en op die van een ander.

    "Weg zijn de dagen van gamertag recovery. Nu hoef je alleen nog in te loggen [op je Xbox Live-account], waar je ook bent." Wanneer de cloud storage-functie beschikbaar komt voor alle titels is nog niet bekend.

    http://www.nu.nl/games/2557387/xbox-360-update-brengt-cloud-saving.html

    WAS DIT AL BEKEND???
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja!!!


    Was op de E3 geshowed
     
  14. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Vreemd, niet eens opgemerkt.....
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    we hebben geen usb stick meer nodig voor onze game saves ;) Cloud storage is gearriveerd :)
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hm, ik ben toch altijd een beetje huiverig voor dat soort dingen. Wat als de cloud nu eens offline is? EN DAN? :mad: Hoe moet ik dan verder spelen?

    Geef mij maar oldskool saves. Die gaan pas weg als ik ze bij het grof vuil zet. Of per ongeluk verwijder. Ben ik tenminste niet afhankelijk van de kuren van Microsoft.

    Het is niet zo alsof mijn USB stick zo zwaar is.
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    hoe werkt het precies? Kan je kiezen om je saves OOK in de cloud te zetten? Of worden ze gewoon gesynct met je hd oid?
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb t op de PS3 een geprobeerd, daar save je dan OOK in de cloud. Dus als je geen itnernet hebt gebruik je je lokale kopie en als je hdd naar de klote gaat haal je je saves uit de cloud terug

    zie het nut er niet heel erg van in maar vooruit. Misschien handig voor mensen die hun gamertag wel eens ergens anderes recoveren. Die kunnen nu ook hun saves meenemen zonder ze op een mem card of stick te hoeven zetten
     
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Recoveren hoeft nu ook niet meer, je kan inloggen vanaf de cloud want alle gamertags staan er ook.
     
  20. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Hier moet ie toch nog heel t profiel (tergend traag) downloaden..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina