1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shadow Ops: Red Mercury

Discussie in 'Algemeen' gestart door Weasel, 1 jun 2003.

  1. Weasel

    Weasel The Punisher

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.tothegame.com/game.asp?ID=2714

    wat is dit nouw?? ik heb hier nog helemaal nix van gehoord
    wie kent het wat houd het in, verhaaltje wat daarbijstaat houd nou ook niet echt veel in

    Set in the near future, Shadow Ops: Red Mercury is a gritty, real-world first-person shooter (FPS) in which the player fills the combat boots of an elite Delta Force operative. When a female Russian double-agent discovers information on "Red Mercury" - a secret substance that can be used as a nuclear accelerant - the player is hand-picked by the National Security Agency (NSA) to pursue the Red Mercury before it is used to build backpack nuclear devices and sold to terrorist organizations.
     
  2. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Snap ook niet waarom wij daar niks van hebben!
     
  3. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21

    Hadden we wel iets over gehad, maar dacht dat de naam veranderd was, ik herken de screenshots in ieder geval.. Maar goed de game komt niet in juni uit dus wellicht dat je zometeen wel een nieuwspostje ervan ziet.
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  4. Weasel

    Weasel The Punisher

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Tothegame klopt niet. Op tothegame staat zelfs crimson skies voor juni. Tothegame moet je met korrel zout nemen. Geloof me, Red Mercury komt niet uit in juni.
     
  6. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    Crimson skies is ook wel de enigste waarvan ik ooit gemerkt heb dat ie niet klopt.

    Is dit niet die game die ineens totaal onverw8 zonder dat iemand 'm gezien had werd genomineerd voor beste game van de show?? (e3 dan he mensen)


    edit: Ow dat was Full Spectrum Warrior
     
    Laatst bewerkt: 2 jun 2003
  7. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    De Game is weer aangekaart in het voorpagina nieuws :). Lijkt me een coole game. Als de controls goed aanvoelen (mikken e.d.) en de missies een beetje gevarieerd zijn (omgevingen zien er wel gevarieerd uit) kan dit nog wel eens een sluip hitje worden. Gewoon een coole shooter met L!VE support, leuke actie en goede gameplay....nu maar hopen dat ik gelijk heb. Ik heb liever spellen die uit het niets komen en echt leuk zijn dan overhypte tegenvallers. Misschien maar goed dat dit spel een beetje op de achtergrond blijft. Kunnen ze er rustig een goed spel van maken.
     
  8. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Wie gaat dit spel allemaal halen....????

    Lijkt me wle vet over L!VE.....
     
  9. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
  10. denandy

    denandy Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de demo van dit spel gespeeld , zat bij oxm
    en het is echt een heel goed spel. de controls voelen zeer goed aan.
    gaat heel vlot en ziet er ook goed uit. dus die demo heb ik dan ook al meerdere keren gespeeld.
    18de komt het uit dacht ik , ik ga het zeker kopen.
     
  11. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    hmm meningen zijn dus verdeeld..spel is LELIJK en echt saai, mannetjes die maar blijven komen etc been there done that
     
  12. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb een lang interview gezien met de makers enz, het zag er allemaal wel goed uit, het wordt denk ik ook een goede shooter, maar niet meer dan dat.
     
  13. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
  14. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Heb de demo gespeelt, heel erg leuk spel. Sfeer in het level was geweldig (dan was dit ook het typische Black Hawk Down level - er zijn ook nog andere locaties). Veel valt er eigenlijk niet over te vertellen, behalve dan dat het een 'echte' FPS is. Weinig dingetjes erom heen, gewoon lekker schieten en rennen (met nog wel enig realisme, geen Serious Sam oid).

    Maar het is vooral een leuk spel, verwacht geen AAA titel met alle toeters en bellen en enorm vernieuwende gameplay. Maar voor de laatste keer, dat neemt niet weg dat het een enorm leuk spel is. Je zou het iig eens moeten proberen (als FPS fan). :)

    Anders moet je even de filmpjes op IGN kijken, gegarandeerd dat het je aandacht trekt.
     
  15. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    ik wacht al erg lang op deze titel en ben er gelijk als ie uit is

    hier wat leuke w-tjes
    -25 singleplayer maps
    -10 special ge-design-de maps voor co-op offline
    -10 multiplayer maps speelbaar over Live/link
    -20 wapens (in de SP, MP weet ik het niet)
    -verschillende classes zoals ranger..
    -Soundelux is verantwoordelijk voor de muziek, is ook bekend van de films black hawk down, kill bill en heat

    ik heb deze informatie van (ik geloof...) een review, maar ik ben er sowieso wel van overtuigt dat hij helemaal toppie word
     
  16. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
  17. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    4 reviews:

    klik

    Gemiddelde: 74 % uit 100 %
     
  18. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Hij is vandaag uitgekomen.....
     
  19. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    wat zeg je? WAAR???
     
  20. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    In iedergeval bij Dimensionplus....
    Daar heb ik hem gereserveert en kreeg vandaag een mailtje dat ie binnen is gekomen...
     

Deel Deze Pagina