1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[MP3] Nu??

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tronky, 7 jun 2004.

  1. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben van plan een mp3-speler te kopen & heb er momenteel twee op het oog:-Een Medion mp3 speler uit de aldi met oa *128 mb *3 jaar garantie *voice recorder *109 euro!
    -Een Creative Muvo *128 mb * 1 jaar garantie *voice recorder *directe usb *149 euro

    Ik zou hem eigenlijk pas ECHT nodig hebben volgend jaar (rond Pasen) omdat ik dan op reis ga met de bus(14 dagen).
    Nu is mijn vraag: welke van die twee is beter?
    En, het belangrijkste van al, zou de prijs van mp3-spelers nog veel kunnen dalen???


    (ik dacht dat die creative beter zou zijn in kwaliteit, maar als je kijkt heeft die Medion wel 2 jaar meer garantie...)
     
  2. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    ik heb de creative MuVo, geweldig ding...weet nie of da ding van de aldi schermpje heeft...ma de MuVo is zooo relax en klein da t nx uitmaakt; heb da ding toch in mijn zak.

    ps. of bdoel je MuVo nx ofzo, die heeft wel scherm...die moet je echt pakken dan, te mooi ding en ook nog kleinste!
     
  3. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Die van aldi heeft ook scherm & het is ook verlicht.
    Enkel is hij niet zo klein(denk ik toch, heb nog maar enkel afbeelding gezien).
    En ik vind 40euro verschil toch wel tamelijk veel.
     
  4. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ik zou dan als ik jou was wachten. Heb een vermoeden dat de prijzen van grote geheugen bevattende (paar gig ofzo) sterk gaan dalen en volgend jaar voor een leuk prijsje te kopen zijn.
     
  5. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    ik zou voor de creative gaan (gewoon beter en betrouwbaarder denk ik)
    maar als je hem pas volgend jaar gebruikt zou ik nog ff w88 want die dingen zijn razend populair en dan dalen de prijzen snel en komen er veel aanbiedingen
     
  6. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Die van de Aldi is best crap. Mijne heb ik vorig jaar daar gekocht, op een gegeven moment ging het beeldscherm kapot. Daarna is ie steeds slechter geworden. Hij is 1 keer gevallen, toen deed ie het nog gewoon. Volgens de service was het mijn schuld dat ie kapot is gegaan. Tot op de dag van vandaag doet ie het niet meer...

    It's your choise...
     
  7. denandy

    denandy Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb mijn mp3 in de mediamarkt gekocht , het is geen bekent merk "pro 2" , maar wel 256 mb voor 110 euro , en het werkt perfect .
    en kan ook tegen een schok , heb het al een paar keer laten vallen en er is nog niets aan.
     
  8. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    kijk maar eens op www.mp3man.nl daar staan veel mp3's te koop ( nieuw) en tevens gebuikerservaringen
     
  9. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn advies: koop geen van beide, maar koop deze: Mobiblu DAH 1000. Is echt een fantastisch ding. Prachtige geluidskwaliteit, alle functies die je zou willen zitten erop, gewoon een geweldig ding. De enige spijt die ik ervan heb gehad is dat ik niet de 512 mb versie had gekocht die een week later uitkwam ipv de 256 mb versie die ik heb gekocht. Ik vind 128 mb erg weinig en ik denk dat je 256 voor maar 34 euro meer zeker moet overwegen. Hou er trouwens rekening mee dat je bij bijna elke mp3 speler betere oordopjes moet kopen omdat degene die erbij zitten gewoon kut zijn. Bij de mobiblu zijn ze nog best goed, maar ik heb de sennheiser mx400 erbij besteld en daarmee klinkt de bass iets lekkerder. Ik moest wel 3x keer wisselen tussen de oordopjes voordat ik verschilde hoorde, om maar even aan te geven hoe goed de standaard oordopjes zijn of hoe slecht mijn oren :). Toen ik deze mp3speler kocht heb ik zo'n 2 maanden rondgekeken en alle mp3spelers bekeken, maar kwa prijs kwaliteit komt deze gewoon als beste uit de bus.

    PS: Hij is ook nog fantastisch mooi :9
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2004
  10. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Hm, mss dat ik dan toch beter nog even wacht.
    Prijzen zullen toch alleszins niet stijgen(denk ik toch:)).
     
  11. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik zou ook voor de Creative Muvo gaan. Maar aangezien je het past nodig hebt voor volgend jaar Pasen kan je misschien sparen voor een Ipod. Ook zullen er waarschijnlijkt tegen die tijd betere toestellen beschikbaar zijn.
     
  12. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    Niet stijgen maar ook niet bijster veel dalen. De oudere modellen dalen eigenlijk niet zo snel in prijs. Wel komen er nieuwe modellen bij en verdwijnen de oudere op een gegeven moment. Na de introductie daalt een nieuw model tot een bepaalde prijs waarop die blijft steken.
     
  13. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me verstandig als je het pas volgend jaar nodig hebt. Geduld is een schone zaak! O-)
     
  14. KeaveXL

    KeaveXL Feelin' Funky

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Koop er 1 bij de mycom. Van apacer, goedkoop en daardoor prijs/kwaliteit goed.

    De goedkoopste:
    maar €69,--

    De duurdere €95,--

    Ik zou voor de onderste gaan, een maat van mij heeft die maar dan met 128 mb en die werkt al een half jaar goed.

    Ik zelf gebruik mijn pimp telefoon (spv m1000) als mp3 speler!
     
  15. xtreme-gamer

    xtreme-gamer EMAGDNIM

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    De IPod van Apple is VET GOED. Er zit een schrem op heeft veel opslag ruimte, die gebruik ik voor groote bestanden. Maar op 128 mb passen zoon 35 mp3 dacht ik ongeveer.
     
  16. KeaveXL

    KeaveXL Feelin' Funky

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah die apple is een super ding maar ook erg hoog geprijsd.
     
  17. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Maar je krijgt er dan wel zeer veel geheugen voor in de plaats (15GB €350, 20GB €450, 40GB €550).
     
  18. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik wacht even tot de iPod Mini :)
     
  19. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je het voor de veel mp3 en goedkoop aparaat doet dan kan je beter een mp3 cd-speler komen. Daar passen veel meer mp3's op dan op een mp3 speler.
    Ik heb er 1 van sony. Die was het beste getest door de consumentenbond.
    Het enigste probleem van een mp3 cd speler is als je een nieuw liedje op je cd wil zetten je de hele cd moet wissen en dan alles er weer op zetten.
    Maar op die sony van mij passen met gemak 200 nummers op een cd.
     
  20. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    1. Koop een merk.
    2. 128 MB is wel érg weinig.
    3. Als je hem pas over 12 maanden nodig hebt, wacht dan met kopen.

    Een iPod is redelijk 'duur' vergeleken met wat de topicstarter aan geeft. Ik wacht zelf op de iPod Mini, ding wordt voor Europa steeds uitgesteld :mad:.
     

Deel Deze Pagina