1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Muzikaal talent op XBW? [deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Darkwing, 5 mrt 2003.

  1. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel nu al zo'n 9 jaar gitaar. Niet meer in een band. Ik speel voornamelijk blues/rock.
     
  2. Lorre

    Lorre Brrrrrrrrmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    www.pearldrummersforum.com dacht ik.

    Wat is er trouwens mis met een Tama Rockstar? Ik heb er ook een (een Rockstar Custom) en ik ben er heel tevreden me.
    Mooie cymbalen, ik heb Sabian Pro's, maar ga binnenkort wel wat upgraden.

    Het lijkt me wel niet zo verstandig om een hele mooie, dure set te kopen als je hem veel moet verplaatsen, want bij het transpoort raakt er altijd wel wat beschadigd...
     
  3. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
    weet iemand nog een goeie gitaar forum?
     
  4. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    www.gitaar.net :)
     
  5. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
    doet het niet :confused:
     
  6. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Doet het wel :{
     
  7. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Nja er is niks mee om op te oefenen maar om er mee op te treden... nee. Zoals ik al zei koop ik een dure goede set als ik veel moet optreden en oefenen met bands met me eigen set. Ik koop er dan natuurlijk ook hoezen voor zodat er niks beschadigt :)

    Cool forum btw, thx
     
  8. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
    ja ik zie het. daarnet toen ik erop klikte stond er kan deze pagina niet weergeven.
     
  9. Grolsch

    Grolsch Bierrrrr

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel gitaar, en probeer nu een band op te zetten. Ik mis nog een zanger en toetsenist.
     
  10. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel electrisch gitaar. Bijna 1 jaar. Speel momenteel op een PSAP sp1 FOTO (echte Kiss gitaar) :cool:. Moet eigenlijk een nieuwe versterker hebben, die ik nu heb is echt helemaal niks; veels te weinig functies... :). Het liefst speel ik oude rock/metal, zoals Black Sabbath, Deep Purple, Metallica, Kiss, Van Halen etc... Pas als ik wat meer liedjes kan spelen probeer ik een band te vinden/vormen. Een vriend van me is bezig met drummen, dus das wel handig, hij op de drums, ikke met gitaar :)
     
  11. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel een klein beetje gitaar en kan redelijk met een Djembe overweg. Probeer nu de mondharmonica te bespelen, maar dat schiet niet echt op. Zit nog niet in een band en ben ook niet echt op zoek ofzow.
     
  12. Grolsch

    Grolsch Bierrrrr

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Zangers en bassisten zijn welkom, trouwens. :) Stuur een PM als je interesse hebt.
     
  13. Spartan_117

    Spartan_117 bass

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel bass in een band(band coaching), we spelen nrs zoals Vertigo(u2), smells like teen spirit(nirvana) goning under(eveneasence(ofso)) en nog wat shit:),, we zijn nog niet een eigen nrs begonnen!
     
  14. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
    zit ook in een band. we spelen voornamelijk hardcore.
     
  15. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel keyboard en gitaar, tevens kan ik ook nog een beetje zingen. Ik vind het heerlijk om met muziek bezig te zijn, zit daarom ook bij het schoolkoor (vrijwillig, als enige, de meesten vinden me gek, maar ja, ik weet wel beter). Speel voornamelijk ballads en pop.
     
  16. lulfiep

    lulfiep The Goatchrist

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, wij hebben ook een kneuzenclub (lees schoolkoor) op school
     
  17. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet wat daar grappig aan is eigenlijk. Jij denkt bij hardcore natuurlijk aan die keiharde stampmuziek maar wist je dat die hardcore die benaming juist gejat heeft van de echte hardcore, de hardcore punk.
     
  18. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Wij hebben op school ook trieste peertjes die zichzelf te stoer vinden om aan leuke dingen mee te doen. Zulk soort mensen, zijn het, die uiteindelijk in hun graf wegrotten en door de maden verorberd worden zonder dat ze ook maar een grijntje positiviteit hebben gekend. Succes met je kantoorbaan of je cariƫre als holtor. Dat jij succesvol bent in het spelletje zoek de zeep tijdens het douchen na gymnastiek mag je dan gerust onder stoelen en (school) banken steken.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 feb 2005
  19. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi gezegd, maar had het niet ietsiepietsie minder grof gekund? ;)
     
  20. Spartan_117

    Spartan_117 bass

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb laatst mn eerste optreden gehad mt me band:) op een school in wassenaar op een school die heet ehm.... peins..... peins.... owja Adelbert! ik speel zelf bass.... we pas begonnen en doen nog geen eigenmuziek wat we nu spelen is nirvana anouk maroon5 enz enz gwoon wat we leuk vinden:)
     

Deel Deze Pagina